Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Czwartek, 2024-03-28 ( Imieniny: Anieli, Kasrota)

Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Mrągowie - Zaproszenie do składania ofert do zadania pod nazwą “Budowa pomostu rekreacyjnego oraz małej infrastruktury w miejscowości Kozłowo”

Zaproszenie do składania ofert do zadania pod nazwą “Budowa pomostu rekreacyjnego oraz małej infrastruktury w miejscowości Kozłowo”

Zaproszenie do składania ofert w trybie zamówienia o wartości poniżej kwoty 130 000,00 zł netto dotyczącego zadania pod nazwą “Budowa pomostu rekreacyjnego oraz małej infrastruktury w miejscowości Kozłowo”

Znak sprawy: ZP.272.5.2022

Mrągowo, dnia 14 czerwca 2022 r.

  1. Nazwa i adres zamawiającego.
    Powiat Mrągowski, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo tel. (89) 7410150, fax: (89) 7417275
    NIP 742-184-36-62, REGON 510742511
    e-mail: starostwo@powiat.mragowo.pl
  2. Tryb udzielenia zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone na podstawie Zarządzenia nr 8/2011 Starosty Mrągowskiego z dn. 26 lutego 2021r. w sprawie ustalenia zasad udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000 złotych (netto)
  3. Opis przedmiotu zamówienia - dopuszcza się składanie ofert częściowych.
CZĘŚĆ I – Budowa pomostu

(CPV): 4524000-1 Budowa obiektów inżynierii wodnej

  1. Przedmiotem zamówienia jest usunięcie pozostałości istniejącego pomostu oraz budowa pomostu rekreacyjnego drewnianego w kształcie litery “T” nad jeziorem Babięty Małe (dz. nr ew. 196 obręb Kozłowo gm. Sorkwity) przy działce nr 3301 obręb Kozłowo, gm. Sorkwity. Zgodnie z projektem całkowita długość pomostu wyniesie 20,00m, w tym część prostopadła do linii brzegowej 12,00m x 1,60m, część równoległa do linii brzegowej 8,00m x 2,00m, wysokość od korony pomostu do dna jeziora 2,46m.
    Konstrukcję szkieletową stanowić będą:
    • ruszt palowy składający się z pali drewnianych o średnicy 24,00cm w liczbie 12 szt. i z pali drewnianych o średnicy 28,00cm w liczbie 12szt.
    • kleszcze z bali 2 x (7,5cm x 15,00cm) łączące zespoły pali mocowane śrubami stalowymi M- 16/450mm - do pali.
    • dźwigary drewniane 14,00cm x 14,00cm i 14,00cm x 7,50cm - jako belki podłużne oparte na kleszczach mocowane śrubami stalowymi M-16/450mm I M-15/500mm - do pali.
      Ruszt palowy wykonany z drewna odpowiadającego klasie II o wytrzymałości C30 (modrzew lub sosna) impregnowany ciśnieniowo preparatem zabezpieczającym przed działaniem czynników zewnętrznych – woda, promieniowanie słoneczne oraz grzybobójczym. Wbijanie pali wykonywane będzie z pontonu za pomocą kafara spalinowego lub napędzanego sprężonym powietrzem.
      Pale wykonane z drewna iglastego o wilgotności min. 23%, wgłębnie impregnowane w komorach próżniowo-ciśnieniowych zgodnie z normą BN-62/9011-01 “Pale fundamentowe z drewna iglastego”. Pale przed wbiciem winny być dłuższe o 0,50m od projektowanych, a po wbiciu przycięte do żądanej wysokości.
      Pokład pomostu z bali drewnianych, iglastych obrzynanych kl. III o grubości 6,00cm jednostronnie ostruganych, przybitych gwoździami ocynkowanymi do dźwigarów (belek podłużnych), poprzecznie do osi pomostu. Między deskami a dźwigarami należy zastosować paski papy zabezpieczające przed gniciem desek pokładu. Korona pokładu na rzędnej 140,8m tj. o 52cm ponad obecny stan lustra wody w jeziorze (rz. 140,28m).
  2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowalnym stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszego zaproszenia. Przedstawiony przedmiar robót (załącznik nr 6 do zaproszenia) ma wyłącznie charakter pomocniczy.
  3. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie a także zdobył, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
  4. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją: CZĘŚCI I przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się m.in. do:
    1. zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy, w tym zachowania określonych standardów materiałów oraz zachowanie jakości robót, określonych w dokumentacji w ilości i o parametrach nie niższych niż zadeklarowane w ofercie;
    2. przedstawiania Zamawiającemu rysunków zamiennych dotyczących proponowanych zmian nieistotnych przed wykonaniem danego zakresu robót budowlanych wraz z uzyskaniem pisemnej akceptacji przed ich wprowadzeniem;
    3. przystosowania terenu budowy (w tym gruntu) i zaplecza budowy w sposób niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia;
    4. zabezpieczenia i właściwego oznakowania robót oraz dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania placu budowy przez czas trwania realizacji zadania ze szczególnym uwzględnieniem ochrony zdrowia i życia ludzi, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
    5. zabezpieczenia miejsca, w którym będzie znajdował się sprzęt przed dostępem osób trzecich, z wyjątkiem innych osób wykonujących w tym miejscu zlecone prace, w sposób zapewniający bezpieczne prowadzenie prac budowlanych;
    6. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody powstałe, z przyczyn leżących po jego stronie lub po stronie osób i podmiotów z nim współpracujących, w robotach wykonywanych u Zamawiającego przez Podwykonawców oraz za szkody powstałe u osób trzecich. Do momentu odbioru przedmiotu Umowy Wykonawca samodzielnie ponosi ryzyko swoich działań. Dotyczy to kradzieży dostarczonych przez niego lub dla niego materiałów, elementów oraz innych przedmiotów. Niniejsza regulacja obejmuje także przypadkową utratę lub uszkodzenie, jak np. w wyniku działania sił natury;
    7. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie pisemnie poinformować Zamawiającego o wszelkich okolicznościach, które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu robót;
    8. Wykonawca w ramach umowy zobowiązuje się dostarczyć na swój koszt I ryzyko materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy;
    9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój własny koszt obsługę geodezyjną inwestycji obejmującej wytyczenie przedmiotu zamówienia oraz bieżącą inwentaryzację powykonawczą w 3 egz.;
    10. przedstawione przedmiary robót są tylko materiałem pomocniczym i nie stanowią zestawienia planowanych prac i przewidywanych wszystkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Roboty nieujęte w przedmiarze robót, a występujące w dokumentacji budowlanej nie są robotami dodatkowymi;
    11. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty na okres minimum 60 miesięcy, liczony od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez zastrzeżeń i uwag ze strony Zamawiającego lub po protokolarnym potwierdzeniu usunięcia wad i usterek zgłoszonych podczas odbioru końcowego. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. W związku z powyższym wskazany okres gwarancji jest okresem minimalnym, który każdy z Wykonawców może wydłużyć. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji, oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań Zamawiającego.
  5. Dokumentacja projektowa stanowiąca opis przedmiotu zamówienia lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub technologii znaki towarowe, patenty lub pochodzenie ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i niemożność opisania za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Określone w dokumentacji projektowej materiały lub technologie, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza materiały lub technologie równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej równych lub wyższych (tzn. nie gorszych) od wskazanych w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. Wykazanie równoważności, tj. spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, leży po stronie Wykonawcy. Zastosowanie wyrobów (materiałów), rozwiązań równoważnych musi gwarantować wykonanie konkretnych rozwiązań projektowych, które projekt realizuje, a ich zastosowanie musi zapewnić kompatybilność z zastosowanymi urządzeniami, wyrobami i technologią. Wykonawca ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub technologie zostały zamienione i podać jakie w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne
  6. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym w zaproszeniu do złożenia ofert.
  7. Wszystkie zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia materiały muszą mieć atest dopuszczający do stosowania w budownictwie. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
  8. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia.
  9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
  10. Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót).
  11. Wykonawca we własnym zakresie wykona odpowiednie zabezpieczenie i oznakowanie robót.
  12. W czasie realizacji robót Wykonawca utrzymywał będzie teren budowy w stanie bez przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci we własnym zakresie i na własny koszt.
CZĘŚĆ II – wykonania małej architektury turystycznej

(CPV): 45211320-8 Roboty budowlane w zakresie altan

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie altany wolnostojącej o powierzchni do 35,00m2 o podstawie sześciokąta i konstrukcji drewnianej z dachem wielospadowym krytym gontem, barierkami na ścianach bocznych, wraz z ławami, stołem i koszem na śmieci w środku altany oraz wykonanie i montaż na ścianach altany 3 tablic informacyjnych zewnętrznych o powierzchni ekspozycyjnej 125cm x125cm wraz z tablicą PCV/dibont – według projektu dostarczonego przez Zamawiającego.
    Konstrukcja altany wykonania zostanie z drewna odpowiadającego klasie II o wytrzymałości C30 (modrzew lub sosna) impregnowanego ciśnieniowo preparatem zabezpieczającym przed działaniem czynników zewnętrznych – woda, promieniowanie słoneczne oraz grzybobójczym.
  2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie a także zdobył, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
  3. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją CZĘŚĆI II przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się m.in. do:
    1. zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową I uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy, w tym zachowania określonych standardów materiałów oraz zachowanie jakości robót, określonych w dokumentacji w ilości i o parametrach nie niższych niż zadeklarowane w ofercie;
    2. przedstawiania Zamawiającemu na etapie składania ofert dokumentacji technicznej rysunkowej lub zdjęciowej oferowanej altany, z naniesionymi wymiarami;
    3. przystosowania terenu budowy (w tym gruntu) i zaplecza budowy w sposób niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia;
    4. zabezpieczenia i właściwego oznakowania robót oraz dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania placu budowy przez czas trwania realizacji zadania ze szczególnym uwzględnieniem ochrony zdrowia i życia ludzi, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
    5. zabezpieczenia miejsca, w którym będzie znajdował się sprzęt przed dostępem osób trzecich, z wyjątkiem innych osób wykonujących w tym miejscu zlecone prace, w sposób zapewniający bezpieczne prowadzenie prac budowlanych;
    6. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody powstałe, z przyczyn leżących po jego stronie lub po stronie osób i podmiotów z nim współpracujących, w robotach wykonywanych u Zamawiającego przez Podwykonawców oraz za szkody powstałe u osób trzecich. Do momentu odbioru przedmiotu Umowy Wykonawca samodzielnie ponosi ryzyko swoich działań. Dotyczy to kradzieży dostarczonych przez niego lub dla niego materiałów, elementów oraz innych przedmiotów. Niniejsza regulacja obejmuje także przypadkową utratę lub uszkodzenie, jak np. w wyniku działania sił natury;
    7. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie pisemnie poinformować Zamawiającego o wszelkich okolicznościach, które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu robót.
    8. Wykonawca w ramach umowy zobowiązuje się dostarczyć na swój koszt i ryzyko materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy;
    9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój własny koszt obsługę geodezyjną inwestycji obejmującej wytyczenie przedmiotu zamówienia oraz bieżącą inwentaryzację powykonawczą w 3 egz.;
    10. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty na okres minimum 60 miesięcy, liczony od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez zastrzeżeń i uwag ze strony Zamawiającego lub po protokolarnym potwierdzeniu usunięcia wad i usterek zgłoszonych podczas odbioru końcowego. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. W związku z powyższym wskazany okres gwarancji jest okresem minimalnym, który każdy z Wykonawców może wydłużyć. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji, oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań Zamawiającego.
  4. Wszystkie zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia materiały muszą mieć atest dopuszczający do stosowania w budownictwie. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
  5. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia.
  6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
  7. Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót).
  8. Wykonawca we własnym zakresie wykona odpowiednie zabezpieczenie i oznakowanie robót.
  9. W czasie realizacji robót Wykonawca utrzymywał będzie teren budowy w stanie bez przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci we własnym zakresie i na własny koszt.
  1. Kryteria oceny ofert
    1. Kryteriami wyboru najkorzystniejszej oferty są:
      1. najniższa cena - 80%,
        Cena podana w ofercie jest ceną ryczałtową i zawierać powinna wszelkie koszty związane z wykonaniem zadania. Oferty w tym kryterium będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny przedstawionej przez wykonawców. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów. Ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:


      2. przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości: - 20 %
        1. kryterium „Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości" zostanie spełnione, jeżeli Wykonawca zapewni termin gwarancji nie krótszy niż 60 miesięcy;
        2. w przypadku, gdy Wykonawca określi termin gwarancji na dłuższy niż 84 miesiące, Zamawiający do obliczenia punktów w obrębie kryterium „Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości" przyjmie 84 miesiące.
        3. Punkty zostaną przyznane zgodnie z tabelą:
          Przedłużenie minimalnego okresu jakości 60 miesięcy od 61 do 66 miesięcy od 67 do 72 miesięcy od 73 do 78 miesięcy od 79 do 84 miesięcy
          Liczba punktów 0 5 10 15 20
    2. Ostateczna ocena oferty będzie sumą liczby pkt otrzymanych w trzech kryteriach. Maksymalnie oferta może uzyskać 100 punktów.
    3. Zamawiający wybierze ofertę, niepodlegającą odrzuceniu, która otrzyma sumarycznie najwyższą liczbę punktów we wszystkich kryteriach.
    4. W przypadku, gdy w wyniku oceny okaże się, że dwie (lub więcej) ofert przedstawiają taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny oferty, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
  2. Termin wykonania zamówienia
    Termin wykonania zamówienia:
    CZĘŚCI I w terminie do 30 sierpnia 2022 r.
    CZĘŚCI II do 15 września 2022 r.
  3. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
    1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Posiadają wiedzę i doświadczenie. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ich sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewnia wykonanie zamówienia.
    2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, ze posiada wiedzę i doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie pomostu rekreacyjnego o konstrukcji drewnianej o powierzchni nie mniejszej niż 40m2, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie wykazu wykonanych robót budowlanych. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Wykaz zrealizowanych prac (załącznik nr 3) oraz przedłożyć dokumenty potwierdzające, że usługa została zrealizowana należycie.
    3. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 2).
  4. Dokumenty od Wykonawcy
    Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących dokumentów*.
    1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2.
    2. Wykaz wykonanych prac - załącznik nr 3.
  5. Miejsce oraz termin składania ofert
    1. Oferty należy złożyć w formie: elektronicznej lub papierowej.
    2. Oferty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Mrągowie ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo, faxem: 89 741 72 75 lub drogą elektroniczną na adres: starostwo@powiat.mragowo.pl
    3. Termin składania ofert upływa dnia 29 czerwca 2022 r. o godzinie 09:00.
  6. Uprawnieni do kontaktów z Wykonawcami:
    Ewa Szulc-Wiśniewska, email: e.szulc-wisniewska@powiat.mragowo.pl, tel. 89 741 01 61, Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
  7. Termin otwarcia ofert:
    Otwarcie ofert nastąpi dnia 29 czerwca 2022 r. o godzinie 10:00
  8. Pozostałe informacje:
    1. Termin związania ofertą: 30 dni.
    2. Warunki płatności: przelew 21 dni po dokonaniu bezusterkowego odbioru końcowego robót i wystawieniu faktury.
    3. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia nr 8/2011 Starosty Mrągowskiego z dnia 26 lutego 2021 r. w sprawie ustalenia zasad udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000 złotych (netto).
    4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, do których zostało wystosowane zaproszenie do składania ofert i jest ono dla nich wiążące.
    5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania lub odstąpienia od zawarcia umowy w każdym czasie bez podania przyczyn, a także pozostawienia postępowania bez wyboru oferty o czym zostaną poinformowani Wykonawcy, do których zostało wysłane zaproszenie do składania ofert.
  9. Obowiązek RODO
    W związku z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO):
    1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Starosta Mrągowski z siedzibą przy ul. Królewieckiej 60A, 11-700 Mrągowo.
    2. Osobą udzielającą wyjaśnień w zakresie ochrony danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych, z którym można kontaktować się za pomocą poczty elektronicznej
      e-mail: iod_psd@powiat-olsztynski.pl lub na adres korespondencyjny Administratora danych;
    3. Celem przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
    4. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z przepisami Ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
    5. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych są przede wszystkim organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej w zakresie i w celach, które regulują przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
    6. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
    7. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat (odrzucone oferty) liczone od roku następującym, po roku w którym sprawę zakończono oraz 10 lat (umowa i wybrana oferta) liczone od chwili zakończenia podpisanej umowy;
    8. Posiada Pan/Pani prawo do dostępu do danych osobowych/ sprostowania danych osobowych/ żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych/ wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);
    9. Jeżeli przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych odbywa się na podstawie zgody ma Pan/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
    10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest Pan/Pani zobowiązania do ich podania, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. Konsekwencją nie podania danych osobowych jest brak możliwości osiągnięcia celu, jakim jest spełnienie ciążącego obowiązku prawnego na Administratorze;
    11. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegać profilowaniu.
  10. Załączniki
    1. Formularz ofertowy.
    2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowania.
    3. Wykaz wykonanych robót.
    4. Projekt umowy do CZĘŚCI I.
    5. Projekt umowy do CZĘŚCI II.
    6. Przedmiar robót CZĘŚCI I.
    7. Projekt budowalny do CZĘŚCI I.

Załączniki w formie elektronicznej 

ikona plik pdfZaproszenie do składania ofert w trybie zamówienia o wartości poniżej kwoty 130 000,00 zł netto (PDF, 1.62 MB)

ikona plik MS WORDZaproszenie do składania ofert w trybie zamówienia o wartości poniżej kwoty 130 000,00 zł netto (DOC, 142.3 KB)

ikona plik pdfFormularz ofertowy (PDF, 186.6 MB)

ikona plik MS WORDFormularz ofertowy (DOC, 50.6 KB)

ikona plik pdfOświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowania (PDF, 103.8 KB)

ikona plik MS WORDOświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowania (DOC, 41.9 KB)

ikona plik pdfWykaz wykonanych robót (PDF, 78 KB)

ikona plik MS WORDWykaz wykonanych robót (DOC, 46 KB)

ikona plik pdfProjekt umowy do CZĘŚCI I. (PDF, 4.83. MB)

ikona plik MS WORDProjekt umowy do CZĘŚCI I. (DOC, 288.7 KB)

ikona plik pdfProjekt umowy do CZĘŚCI II. (PDF, 4.68. MB)

ikona plik MS WORDProjekt umowy do CZĘŚCI II. (DOC, 284.6 KB)

ikona plik pdfPrzedmiar robót (PDF, 430.1. KB)

ikona plik pdfProjekt budowalny CZĘŚĆ I. (PDF, 875.4 KB)

ikona plik pdfProjekt budowalny CZĘŚĆ II. (PDF, 129.9 KB)

ZAWIADOMIENIE

Znak: ZP.272.5.2022

Mrągowo, 29.06.2022 r.

Dotyczy: zaproszenia do składania ofert prowadzonego zgodnie z Zarządzeniem nr 8/2011 Starosty Mrągowskiego z dn. 26 lutego 2021 r. w sprawie ustalenia zasad udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000 złotych (netto) dotyczącego zadania pod nazwą “Budowa pomostu rekreacyjnego oraz małej infrastruktury w miejscowości Kozłowo”

Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
w CZĘŚCI I – Budowa pomostu: kwotę 86.268,34 zł brutto
w CZĘŚĆ II – Wykonanie małej architektury turystycznej: kwotę 37.650,32 zł brutto.

Ikona pliku pdfzawiadomienie (PDF, 102.5 KB)

INFORMACJA O OTWARCIU OFERT

Mrągowo dn. 29.06.2022 r.

Znak pisma: ZP.272.5.2022

Dotyczy : Informacja o otwarciu ofert , które zostały złożone w zapytaniu ofertowym pod nazwą : „Budowa pomostu rekreacyjnego oraz małej infrastruktury turystycznej w miejscowości Kozłowo” nr postępowania ZP.272.5.2022 z dn. 14.06.2022 r.

Na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) - zwanej dalej Ustawą, dotyczącego zamówień nie przekraczających kwoty 130 000 złotych, Zamawiający informuje co następuje:

  1. Do godz.09:00 dnia 29.06.2022 r. do Zamawiającego wpłynęły:
    • 1 oferta w zamkniętej, nieuszkodzonej kopercie
    • 2 oferty drogą mailową.
  2. Dnia 29.06.2022 r. o godz. 10:00 Zamawiający w trybie jawnym przystąpił do otwarcia ofert. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał do publicznej wiadomości informację, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
    • w CZĘŚCI I – Budowa pomostu - kwotę 86.268,34 złotych brutto (słownie: osiemdziesiąt sześć tysięcy dwieście sześćdziesiąt osiem 34/100 złotych brutto);
    • w CZĘŚCI II – Wykonanie małej architektury turystycznej - kwotę 37.650,32 złotych brutto (słownie: trzydzieści siedem tysięcy sześćset pięćdziesiąt 32/100 złotych brutto).
  3. W trakcie otwierania ofert, Zamawiający podawał nazwę i dane teleadresowe oraz oferowane przez Wykonawcę warunki stanowiące, zgodnie z zapisami Zapytania ofertowego, kryteria oceny ofert. Zaoferowane warunki ofert zostały wymienione w poniższej tabeli.
  4. W przedmiotowy Zapytaniu ofertowym zostały złożone niżej wymienione oferty :
CZĘŚĆ I – Budowa pomostu
Numer oferty Nazwa / adres Wykonawcy Cena brutto (przy 23% VAT) za realizację Zamówienia w Złotych NAZWA KRYTERIUM nr 2 > Okres gwarancji i rękojmi w miesiącach Uwagi
1 2 3 4 5
1 DOBRA ROBOTA KLONOWSKI LESZEK
Ul. L.Waryńskiego, 86-300 Grudziądz
111.583,54 60  
2 KAMIL GOŁAŚ USŁUGI STOLARSKO-BUDOWLANE
Wojnowo 17d, 12-220 Ruciane-Nida
34.900,00 60  
3 AKWEDUKT Inżynieria Wodna i Lądowa
Marcinkowo 106E, 11-700 Mrągowo
98.000,00 79  
CZĘŚĆ II - Wykonanie małej architektury turystycznej
Numer oferty Nazwa / adres Wykonawcy Cena brutto (przy 23% VAT) za realizację Zamówienia w Złotych NAZWA KRYTERIUM nr 2 > Okres gwarancji i rękojmi w miesiącach Uwagi
1 2 3 4 5
1 DOBRA ROBOTA KLONOWSKI LESZEK
Ul. L.Waryńskiego, 86-300 Grudziądz
41.288,55 60  
2 KAMIL GOŁAŚ USŁUGI STOLARSKO-BUDOWLANE
Wojnowo 17d, 12-220 Ruciane-Nida
26.900,00 60  
  1. Wszyscy w/w Wykonawcy otrzymują w/w informację drogą elektroniczną.
  2. Zamawiający zamieszcza niniejszą informacje na swojej stronie internetowej

Otrzymują :

  1. Wykonawcy wymienieni w pkcie 4 - drogą elektroniczną ;
  2. Strona internetowa : www.bip.powiat.mragowo.pl
  3. Zamawiający a/a

Załączniki w wersji elektronicznej:

Ikona pliku pdfInformacja o otwarciu ofert z dnia 29.06.2022 r. (PDF, 1 135 KB)

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w przeprowadzonym rozeznaniu rynku

Mrągowo, dnia. 08.07.2022 r.

Dotyczy : Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zapytaniu ofertowym pod nazwą: “Budowa pomostu rekreacyjnego oraz małej infrastruktury w miejscowości Kozłowo”
(nr postępowania ZP.272.5.2022z dnia 14.06.2022 r.) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego w ramach Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze”, Oś priorytetowa 4 - Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej , Działanie 4.2 - Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność.

  1. Powiat Mrągowski, na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11.09.2019r. (tekst jednolity Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.) zwrócił się w formie: ogłoszenia na BIP powiatu, z pytaniem o warunki wykonania zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest budowa pomostu (CZĘŚĆ I Zaproszenia) i wykonanie małej architektury turystycznej (CZĘŚĆ II Zaproszenia) dotyczących zadania pn. „Budowa pomostu rekreacyjnego oraz małej infrastruktury w miejscowości Kozłowo. Kwota finansowania w ramach umowy zawartej z Województwem Warmińsko-Mazurskim to 108.305,00 zł (w tym środki Unii Europejskiej 92.059,25 zł).
  2. W wyniku przedmiotowego zapytania cenowego otrzymano następujące oferty:
CZĘŚĆ I – Budowa pomostu
Numer oferty Nazwa / adres Wykonawcy Cena brutto (przy 23% VAT) za realizację Zamówienia w Złotych NAZWA KRYTERIUM nr 2 > Okres gwarancji i rękojmi w miesiącach Uwagi
1 2 3 4 5
1 DOBRA ROBOTA KLONOWSKI LESZEK
Ul. L.Waryńskiego, 86-300 Grudziądz
111.583,54 60  
2 KAMIL GOŁAŚ USŁUGI STOLARSKO-BUDOWLANE
Wojnowo 17d, 12-220 Ruciane-Nida
34.900,00 60  
3 AKWEDUKT Inżynieria Wodna i Lądowa
Marcinkowo 106E, 11-700 Mrągowo
98.000,00 79  
CZĘŚĆ II - Wykonanie małej architektury turystycznej
Numer oferty Nazwa / adres Wykonawcy Cena brutto (przy 23% VAT) za realizację Zamówienia w Złotych NAZWA KRYTERIUM nr 2 > Okres gwarancji i rękojmi w miesiącach Uwagi
1 2 3 4 5
1 DOBRA ROBOTA KLONOWSKI LESZEK
Ul. L.Waryńskiego, 86-300 Grudziądz
41.288,55 60  
2 KAMIL GOŁAŚ USŁUGI STOLARSKO-BUDOWLANE
Wojnowo 17d, 12-220 Ruciane-Nida
26.900,00 60  
  1. Do oceny ofert stosowano następujące kryteria :
    • najniższa łączna cena za realizację zamówienia - 80 %
    • przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości - 20%
  2. Ofertę nr 2 wybrano jako najkorzystniejszą zarówno w CZĘŚCI I jak i CZĘŚĆ II Zaproszenia do składania ofert.
    Nazwa firmy: KAMIL GOŁAŚ USŁUGI STOLARSKO-BUDOWLANE Wojnowo 17d, 12-220 Ruciane-Nida
  3. Uzasadnienie wyboru oferty:
    Została zaoferowana najkorzystniejsza –cena brutto oraz okres gwarancji.
  4. Inne uwagi:
    1. Pan Kamil Gołaś udzielił wyjaśnień dotyczących rażąco niskiej ceny.

Otrzymują:

  1. Publikacja na stronie : www.bip.powiat.mragowo.pl ;
  2. Wykonawcy, którzy złożyli oferty na podane adresy e-mail ;
  3. a/a

Załączniki w wersji elektronicznej:

Ikona pliku pdfInformacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 8.07.2022 r. (PDF, 204.3 KB)

Autor: Ewa Szulc-Wiśniewska / Wicestrosta - Sławomir Prusaczyk

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2022-06-14 15:18przez: Ewa Szulc-Wiśniewska / Wicestrosta - Sławomir Prusaczyk
Opublikowano:2022-06-14 09:59przez: Izabela Sadłowska
Zmodyfikowano:2022-11-30 09:56przez: Michał Ciesieński
Podmiot udostępniający: Starostwo Powiatowe w Mrągowie
Odwiedziny:803

Rejestr zmian

  • [2022-11-30 09:56:09]Michał CiesieńskiPoprawienie omyłki pisarskiej w treści i w załącznikach (wartość oferty nr 3).
  • [2022-07-12 13:29:28]Izabela SadłowskaEdycja elementu
  • [2022-07-08 15:10:18]Izabela SadłowskaEdycja elementu (informacja o wyborze oferty)
  • [2022-07-08 14:52:54]Izabela SadłowskaEdycja elementu (informacja o otwarciu ofert)
  • [2022-06-29 13:36:01]Izabela SadłowskaEdycja elementu (korekta kwoty w części I)
  • [2022-06-29 09:00:50]Izabela SadłowskaEdycja elementu (publikacja zawiadomienia)

Banery/Logo