Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Czwartek, 2024-04-25 ( Imieniny: Jarosława, Marka)

Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Mrągowie - ZAPYTANIE OFERTOWE

ZAPYTANIE OFERTOWE

na zamówienie publiczne o wartość nie przekraczającej 130 000 złotych (netto) i nazwie „Usługa audytu i diagnozy cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego w Mrągowie”  dotyczące realizacji zadania „Cyfrowy Powiat”

Mrągowo, dnia 27-10-2022 r.
Nr postępowania: ZP.272.10.2022
Nr ogłoszenia w BAZIE KONKURENCYJNOŚCI: 2022-42244-132463

ZAPYTANIE OFERTOWE
na zamówienie publiczne o wartość nie przekraczającej 130 000 złotych (netto) i nazwie „Usługa audytu i diagnozy cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego w Mrągowie”  dotyczące realizacji zadania „Cyfrowy Powiat”

I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Powiat Mrągowski / Starostwo Powiatowe w Mrągowie
ul. Królewiecka 60A ; 11-700 Mrągowo
NIP 742-18-43-662

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. Usługa audytu i diagnozy cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego w Mrągowie stanowiąca przedmiot Umowy o powierzenie grantu o numerze 5385/P/2022 w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji konkursu grantowego „Cyfrowy Powiat” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
2. Do porozumiewania się z oferentami w sprawie przedmiotu zamówienia upoważnieni są:
- Pan Michał Ciesieński (w dni robocze w godz. 8:00-15:00) tel. 89 741 01 77; email: m.ciesienski@powiat.mragowo.pl
- Pani Ewa Szulc-Wiśniewska (w dni robocze w godz. 8:00-15:00) tel. 89 741 01 61; email: e.szulc-wisniewska@powiat.mragowo.pl

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Do 30.11.2022 r.

IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU (wymagania zamawiającego):

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z postępowania oraz posiadający uprawnienia wykazane w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu (Dz.U.2018.1999 z dnia 2018.10.18) w rozumieniu art. 15 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa.
Wykaz certyfikatów wskazanych w w/w rozporządzeniu znajduje się poniżej:
- Certified Internal Auditor (CIA);
- Certified Information System Auditor (CISA);
- Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy PN-EN ISO/IEC 27001 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (Dz. U. z 2017 r. poz. 1398 oraz z 2018 r. poz. 650 i 1338), w zakresie certyfikacji osób;
- Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania ciągłością działania PN-EN ISO 22301 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, w zakresie certyfikacji osób;
- Certified Information Security Manager (CISM);
- Certified in Risk and Information Systems Control (CRISC);
- Certified in the Governance of Enterprise IT (CGEIT);
- Certified Information Systems Security Professional (CISSP);
- Systems Security Certified Practitioner (SSCP);
- Certified Reliability Professional;
- Certyfikaty uprawniające do posiadania tytułu ISA/IEC 62443 Cybersecurity Expert.
Potwierdzeniem spełnienia warunku posiadania ww. uprawnień będzie złożenie wraz z ofertą kopii certyfikatu potwierdzonej za zgodność z oryginałem, a w przypadku złożenia oferty drogą elektroniczną przesłanie skanu oryginału podpisanego podpisem kwalifikowanym.
2. Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie), należycie zrealizował co najmniej 2 zamówienia polegające na przeprowadzeniu audytu bezpieczeństwa informacji, zgodnie z wymaganiami zawartymi w Krajowe Ramy Interoperacyjności. Aby potwierdzić spełnienie powyższego warunku należy wypełnić oświadczenie zawarte w Formularzu ofertowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia informacji zawartych w oświadczeniu poprzez wezwanie do przedstawienia dokumentów potwierdzających spełnienie niniejszego warunku. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. W postępowaniu mogą brać udział firmy lub osoby:
1) prowadzące działalność na podstawie aktualnego wpisu do KRS lub CEIDG;
2) niepodlegające wykluczeniu stosownie do art. 7 ust. 1 i 9 ustawy z dn. 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835).

V. KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY I ICH WAGI PROCENTOWE:
- Cena 50 %
- Termin wykonania usługi 50%

VI. TRYB POSTĘPOWANIA.
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, tj. bez stosowania przepisów ustawy dla zamówień o wartości poniżej 130 000 złotych (netto).

VII. OPIS PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Kompletny, wypełniony Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1.
2. Dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje do przeprowadzenia audytu.

VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY.
Cena oferty powinna być obliczona w złotych polskich z uwzględnieniem ewentualnych upustów, jakie oferent oferuje i należy ją określić w wysokości netto i brutto (z podatkiem od towarów i usług VAT). Kwota ta musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Tak wyliczoną cenę netto oraz cenę brutto (z podatkiem VAT) należy wykazać w „Formularzu oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

IX. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Oferty pisemne (złożone osobiście lub przesyłka listowa)
Oferty należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Mrągowie, 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A. /SEKRETARIAT pok. 15/ w terminie do dnia 02.11.2022 r. do godz. 9:00.
Oferty w formie papierowej, winny być składane w zamkniętych kopertach opisanych w sposób następujący:
„ Usługa audytu i diagnozy cyberbezpieczeństwa - zapytanie ofertowe z dn. 27.10.2022”.

2. Oferty przesyłane za pomocą komunikacji elektronicznej
Oferty należy podpisać bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub podpisać potwierdzonym profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) i przesłać na adres email: starostwo@powiat.mragowo.pl w terminie do dnia 03.11.2022 r. do godz. 9:00.
Oferty składane w formie elektronicznej, w tytule e-maila, muszą posiadać taki sam opis jak koperty składane w formie papierowej.

X. TERMIN OTWARCIA OFERT:
dnia 03.11.2022 r. o godz. 10:00

XI. INFORMACJE DODATKOWE:
1. Zamawiający może w każdym czasie, przed udzieleniem niniejszego zamówienia publicznego, unieważnić przedmiotowe Zapytanie Ofertowe bez podania przyczyny.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia negocjacji z wybranym Wykonawcą.
3. Niniejsze Zapytanie Ofertowe nie stanowi przetargu w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego ani Ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie jest zobowiązany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie oferty nie stanowi podstawy do wystąpienia z jakimkolwiek roszczeniem wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę.
4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających/powtórzonych Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

XII. KLAUZULA INFORMACYJNA z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), zwanej dalej „RODO", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Mrągowski, który reprezentuje Starosta Mrągowski, mający swoją siedzibę w Mrągowie przy ul. Królewieckiej 60A.
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest w formie elektronicznej pod adresem email: iod@powiat.mragowo.pl .
3. Celem przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest przeprowadzenie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie Zapytania Ofertowego.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z ustawą z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, zgodnie z art. 2 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 06.09.2001 r. (t.j. Dz.U. z 2022 r . poz. 902).
6. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat liczonych od roku następnego po roku, w którym zakończono niniejsze postępowania o udzielenie zamówienia.
8. Posiada Pan/ Pani prawo do dostępu do danych osobowych /do sprostowania danych osobowych/ żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych /do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Podanie Pana/Pani danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania. Konsekwencją nie podania ww. danych osobowych jest brak możliwości osiągnięcia celu jakim jest spełnienie ciążącego obowiązku prawnego na Administratorze wskazanego w punkcie 3.
10. Pan/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Zalączniki

pdfZałącznik nr 1  (PDF, 2 293 KB )    Ikona pliku MS WORDZałącznik nr 1 (DOCX, 75,3 KB)

pdfZałącznik nr 2  (PDF, 210 KB)        Ikona pliku MS WORDZałącznik nr 2 (DOCX, 37 KB)

pdfZałącznik nr 3 –  Szczegółowy opis oferty (PDF, 692 KB)

pdfZałącznik nr 4 – Załącznik nr 8 do Regulaminu Konkursu  (PDF, 22 KB)  Ikona pliku MS WORDZałącznik nr 4 (DOCX, 21,3 KB)

pdfZałącznik nr 5  (PDF, 476 KB)  Ikona pliku MS WORDZałącznik nr 5 (DOCX, 96,8 KB)

Zapytanie ofertowe w wersji elektronicznej

pdfZapytanie (PDF, 1 688 KB)

 


ZAWIADOMIENIE

Mrągowo, 03.11.2022 r.

Nr postępowania: ZP.272.10.2022
Nr ogłoszenia w BAZIE KONKURENCYJNOŚCI: 2022-42244-132463

Dotyczy: zaproszenia do składania ofert prowadzonego zgodnie z Zarządzeniem nr 8/2011 Starosty Mrągowskiego z dn. 26 lutego 2021 r. w sprawie ustalenia zasad udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000 złotych (netto) dotyczącego zadania pod nazwą  „Usługa audytu i diagnozy cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego w Mrągowie” dotyczące realizacji zadania „Cyfrowy Powiat”

Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia  „Usługa audytu i diagnozy cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego w Mrągowie”
                                                                                                          kwotę 4 000,00 zł brutto

Otrzymują:

  1. Strona internetowa Zamawiającego
  2. a/a
Dokument w wersji elektronicznej

Ikona pliku pdfZawiadomienie (PDF, 321 KB)

 


INFORMACJA O OTWARCIU OFERT

Mrągowo dn. 03.11.2022 r.

Znak pisma: ZP.272.7.2022

Dotyczy : Informacja o otwarciu ofert , które zostały złożone w zapytaniu ofertowym pod nazwą :„Usługa audytu i diagnozy cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego w Mrągowie” dotyczące realizacji zadania „Cyfrowy Powiat”

Na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) - zwanej dalej Ustawą, dotyczącego zamówień nie przekraczających kwoty 130 000 złotych, Zamawiający informuje co następuje:

  1. Do godz.09:00 dnia 03.11.2022 r. do Zamawiającego wpłynęły:
    • 8 ofert drogą mailową.
  2. Dnia 03.11.2022 r. o godz. 09:35 Zamawiający podał do publicznej wiadomości informację, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: kwotę 4 000 zł brutto
  3. Dnia 26.09.2022 r. o godz. 10:00 Zamawiający w trybie jawnym przystąpił do otwarcia ofert. W trakcie otwierania ofert, Zamawiający podawał nazwę i dane teleadresowe oraz oferowane przez Wykonawcę warunki stanowiące, zgodnie z zapisami Zapytania ofertowego, kryteria oceny ofert. Zaoferowane warunki ofert zostały wymienione w poniższej tabeli.
  4. W przedmiotowym Zapytaniu ofertowym zostały złożone niżej wymienione oferty :
Numer oferty Nazwa / adres Wykonawcy Cena brutto (przy 23% VAT) za realizację Zamówienia w Złotych Termin
1 2 3 4
1 NT Group Sp. z o.o., ul. Pomorska 65,  Łódź 5 535,00 do 30.11.2022
2 ATFIDE Sp.z o.o., ul. Tysiąclecia 14, Krosno 3 500,00 14 dni od podpisania umowy
3 AGILEO.IT Sp. z o.o., ul.Konarskiego 18C, Gliwice 7118,01 4 dni
4

Instytut Kształcenia Managerów Jakości, os. Strusia 1a, Krakow

2 767,00 3.11.2022 - 0 dni
5

Mediator Sp.j., ul.Grodzka 15, Kraśnik

3 990,00 20.11.2022
6

Entrast Sp. z o.o., ul. Dzielna 60, Warszawa

5 535,00 10 dni od podpisania umowy
7

ProtectIT Sp.z o.o., ul. Wróblewskiego 18, łódź

11 808,00 do 10.11.2022
8

Marwik, os. Orłowiec 52, Rydułtowy

6 999,00 23.11.2022
  1. Wszyscy w/w Wykonawcy otrzymują w/w informację drogą elektroniczną.
  2. Zamawiający zamieszcza niniejszą informacje na swojej stronie internetowej

Otrzymują :

  1. Wykonawcy wymienieni w pkcie 4 - drogą elektroniczną ;
  2. Strona internetowa : www.bip.powiat.mragowo.pl
  3. Zamawiający a/a

 

 


 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty oferty w przeprowadzonym rozeznaniu rynku.

Dotyczy: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zapytaniu cenowym pod nazwą: „Usługa audytu i diagnozy cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego w Mrągowie” dotyczące realizacji zadania „Cyfrowy Powiat”  (znak: ZP.272.10.2022 z dnia 27.10.2022 r.)

1. Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr  4.

2. Uzasadnienie wyboru oferty:

Wykonawca zaoferował najniższą cenę oraz najkrótszy termin realizacji (kryteria oceny: termin 50%, cena 50 %) .

Otrzymują :

  1. Wykonawcy wymienieni w części Informacja o Otwarciu Ofert - drogą elektroniczną ;
  2. Strona internetowa : www.bip.powiat.mragowo.pl
  3. Zamawiający a/a

Autor: Michał Ciesieński

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2022-10-27 16:09przez: Michał Ciesieński
Opublikowano:2022-10-27 14:59przez: Michał Ciesieński
Zmodyfikowano:2022-11-03 09:47przez: Michał Ciesieński
Podmiot udostępniający: OR
Odwiedziny:545

Rejestr zmian

  • [2022-11-03 09:47:27]Michał CiesieńskiPublikacja zawiadomienia o Srodkach przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia

Banery/Logo