4 grudnia 2018
Budżet Powiatu na rok 2019
Projekty
Uchwała
Wieloletnia Prognoza Finansowa Powiatu Mrągowskiego
Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie w wersji elektronicznej
Sprawozdania w wersji elektronicznej
Rb-27S sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki samorządu terytorialnego (od początku roku do dnia 31 marca roku 2019) (PDF, 154.7 KB)
Rb-28S sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego (od początku roku do dnia 31 marca roku 2019) (PDF, 266.1 KB)
Rb-NDS sprawozdanie o nadwyżce / deficycie jednostki samorządu terytorialnego (za okres od początku roku do dnia 31 marca roku 2019) (PDF, 71.5 KB)
Rb-27S sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki samorządu terytorialnego (od początku roku do dnia 30 czerwca roku 2019) (PDF, 158.6 KB)
Rb-28S sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego (od początku roku do dnia 30 czerwca roku 2019) (PDF, 267.2 KB)
Rb-NDS sprawozdanie o nadwyżce / deficycie jednostki samorządu terytorialnego (za okres od początku roku do dnia 30 czerwca roku 2019) (PDF, 71.3 KB)
Rb-27S sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki samorządu terytorialnego (od początku roku do dnia 30 września roku 2019) (PDF, 164.6 KB)
Rb-28S sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego (od początku roku do dnia 30 września roku 2019) (PDF, 270.7 KB)
Rb-NDS sprawozdanie o nadwyżce / deficycie jednostki samorządu terytorialnego (za okres od początku roku do dnia 30 września roku 2019) (PDF, 71.3 KB)
Rb-NDS sprawozdanie o nadwyżce / deficycie jednostki samorządu terytorialnego (za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2019) (PDF, 71.4 KB)
Rb-ST sprawozdanie o stanie środków na rachunkach bankowych jednostki samorządu terytorialnego (na koniec 2019r.) (PDF, 98.9 KB)
Sprawozdanie roczne z wykonania budżetu
Informacja
Zgodnie z art. 37 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019r., poz. 869 z późn. zm. ), Zarząd Powiatu w Mrągowie podaje informację obejmującą niżej wymienione dane:
- Wykonanie budżetu powiatu mrągowskiego za rok 2019.
L. p Wyszczególnienie Plan po zmianach
(31.12.2019 r.)Wykonanie %
wykonania1 2 3 4 5 1. Dochody 65.843.579,00 60.734.994,82 92,2 2. Wydatki 65.096.853,00 57.771.075,18 88,7 3. Nadwyżka/Deficyt
+ / -+746.726,00 +2.963.919,64 396,9 4. Przychody 953.274,00 5.603.307,12 587,8 5. Rozchody 1.700.000,00 1.700.000,00 100,0 - Kwota wykorzystanych w 2019 r. środków pochodzących ze źródeł zagranicznych niepodlegających zwrotowi.
L. p Plan Wykonanie %
wykonania1 2 4 5 1. 4.177.913,00 3.573.779,46 85,5 - Kwota zobowiązań wymagalnych na dzień 31.12.2019 r.
Na dzień 31.12.2019r. nie wystąpiły zobowiązania wymagalne. - Kwoty dotacji otrzymanych z budżetu jednostek samorządu terytorialnego oraz kwoty dotacji udzielonych innym jednostkom samorządu terytorialnego w 2019 r.
L. p Wyszczególnienie Kwota dotacji % Plan Wykonanie 1 2 3 4 5 1. Dotacje otrzymane z budżetu innych jednostek samorządu terytorialnego 2.339.023,00 864.308,40 36,9 2. Dotacje udzielone innym jednostkom samorządu terytorialnego 180.300,00 177.692,47 98,5 - Wykaz udzielonych poręczeń i gwarancji z wymienieniem podmiotów, których gwarancje i poręczenia dotyczą.
W 2019 r. nie udzielono poręczeń i gwarancji. - Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatków lub opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty w kwocie przewyższającej łącznie 500 zł, wraz ze wskazaniem wysokości umorzonych kwot i przyczyn umorzenia.
L.p. Nazwa (firma) lub nazwisko i imię 1. Agnieszka Kosek – kwota 3.560,03 zł – rozłożono na raty koszty związane z usunięciem, przechowywaniem i oszacowaniem pojazdu (decyzja FN.3222.4.2019 z dnia 02.04.2019r.) 2. Duda Jerzy – kwota 6.669.19 zł – umorzono zadłużenie z tytułu kosztów usunięcia, przechowywania i oszacowania pojazdu - brak majątku na podstawie decyzji FN.3160.1.2019 z dnia 13.02.2019r. Należność główna 4.297,08, odsetki 2.372,11. 3. Grzegorz Roszkowski – kwota 40.534,40 zł brutto – przekształcenie prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów – udzielono pomocy de minimis. 4. DGT Spółka z. o . o. ul. Skierniewicka 15/1, 01-230 Warszawa – kwota 118.757,60 zł brutto - przekształcenie prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów – udzielono pomocy de minimis. 5. Urszula Pazdry – Strzemżalska – kwota 1.826,60 zł brutto - przekształcenie prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów – udzielono pomocy de minimis. - Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym udzielono pomocy publicznej w 2019 r.
- Wykaz osób, które otrzymały jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej w 2019 r. i stanowią pomoc de minimis.
- Bałdyga Michał
- Banach Grzegorz
- Bartoszewicz Karol
- Biernacka Anna
- Borowski Kacper
- Budny Tadeusz
- Bylak Bogusława
- Bzura Tomasz
- Cesarek Krzysztof
- Ciskowski Arkadiusz
- Ciszkowski Filip
- Fenyk Ewa
- Filip Tomasz
- Frankowski Mariusz
- Gąsiorowski Paweł
- Gigielewicz Monika
- Gromadzki Jacek
- Hamerszmidt Łukasz
- Jakubowski Ryszard
- Jamrozik Adam
- Jankowski Wojciech
- Januszko Marcela
- Jarka Ewa
- Jonak Sabina
- Krasowska Patrycja
- Kurczewski Łukasz
- Kuzyk Tomasz
- Leske Juliusz
- Lipińska Magdalena
- Łojewska Katarzyna
- Łoskocińska Ewa
- Łotysz Maciej
- Matulewicz Paweł
- Mieczaniec Monika
- Nikicionek Roksana
- Oleksiej Piotr
- Ozygała Paweł
- Pawlak Marcin
- Puławska Dominika
- Rogala Klaudia
- Sękiel Joanna
- Sojak Michał
- Szustakiewicz Jacek
- Szwarc Joanna
- Tomsia Natalia
- Trzciński Dawid
- Vikhrova Zhanna
- Wilbik Iwona
- Żyjewski Krzysztof
- Brzozowski Oskar
- Wykaz podmiotów, które w 2019 r. otrzymały pomoc de minimis udzieloną przez Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego.
- "Sobieski Trade" Spółka z o.o.
- Euro-Trans Spółka z o.o.
- HLS Stalbud Konstrukcje i Urządzenia Galwaniczne Sp. z o.o.
- ARI TAXI ALINA SOBCZYŃSKA.
- HAKS S.C. Szewczyk Klaudia, Chajdzicka Małgorzata.
- Natur-Gastro Wojciech Chojnicki.
- Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnia Specjalistyczna Sp. z o.o.
- Piekarnia Cukiernia Marek Szabelski.
- EDEN Sp. z o.o.
- Kancelaria Podatkowa Merkler Spółka z o.o.
- Lesnar-Auto Parts Arkadiusz Protasiuk.
- AKCES MEBEL Robert Walinowicz.
- Przedsiębiorstwo Konstrukcji Stalowych Fermstan Sp. z o.o.
- Artystyczne Ciacho Marcelina Maksymow.
- Usługi Ślusarsko Spawalnicze Arkadiusz Paśnikowski.
- Sklep Ogrodniczy "Flor-Fabo" Artur Żełobowski.
- Firma Usługowo-Handlowa " Bakar" Karol Szczepaniak.
- Magazyn s.c. Klecan, Niezgoda.
- REHROZ Usługi Fizjoterapeutyczne Daniel Rozberg.
- Jerzy Tanajewski "Budextan" Przedsiębiorstwo Budowlane.
- NORBUD Andrzej Sarnowski.
- "U Kefira" Kaczmarczyk Krzysztof.
- Biuro Rachunkowe Laura Mieczkowska.
- HBR Logistics Haber Sebastian.
- MASTERPOL Marcin Grajko.
- "Fricke Maszyny Rolnicze" Spółka z o.o.
- Gabinet Stomatologiczny Marcelina Malicka.
- Zakład Produkcji Odzieży Halina Kryńska.
- Civil Engineering Lachman Wojciech.
- "GRUPA AMAX" Spółka z o.o.
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe "Olimp" Anna Popielarz.
- Fundacja Alternatywnej Edukacji "ALE".
- Salon Fryzjerski "Kasia" Katarzyna Drężek.
- Wykaz podmiotów, którym w związku z zawarciem umów o zorganizowanie zatrudnienia w ramach prac interwencyjnych udzielono pomocy publicznej w 2019 roku.
L.p. Nazwa pracodawcy 1. Urząd Miejski w Mrągowie 2. CKiT w Mrągowie 3. INJOBS PL. Sp. z o.o. 4. Alkohole Świata 5. Sklep Spożywczo-Przemysłowy Jarosław Serowik 6. PHU „Panda" 7. Usługi Ogólnobudowlane Z. Bognacki 8. Zakład metalowy Wiliński 9. Stowarzyszenie Edukator Choszczewo 10. Usługi Fryzjerskie Ewa Stępnicka 11. Biuro Inwestycyjno Projektowe Piecki 12. Kancelaria Radcy Prawnego Artur Wieczorek 13. Diel Entertainment Sp z o.o. 14. Pizzeria Margerita 15. Stowarzyszenie „Edukator" Szkoła Podstawowa w Kozłowie 16. Urząd Miasta i Gminy Mikołajki 17. Hibner Consulting 18. Spółdzielnia Metalowiec 19. R.P. Serwis 20. Panoramic Oscar 21. Wielobranżowy Zakład Usługi Remontowo Budowlane Kozak 22. DPS w Mrągowie 23. P.H. „Styl" s.c. 24. Krawiectwo-Dziewiarstwo Regina Murach 25. ZUH Zbigniew Szewczak 26. Butik Laluna 27. Szkoła Podstawowa nr 4 28. Biuro Rachunkowe Super Księgowa 29. Szkoła Podstawowa nr 1 - Wykaz Pracodawców, z którymi zawarto umowy o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowisk pracy w 2019 r. (art. 46 ust.1 pkt. 1 i 1a Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy).
L.p. Nazwa przedsiębiorstwa Ilość utworzonych stanowisk pracy 1. Hibner Consulting Magdalena Hibner 1 2. LEK. WET.S.C. Maria Halina Gawrysiak, Przemysław Gawrysiak 1 3. „ROLAND" Usługi Remontowo-Budowlane Roland Rogacki 1 4. Folio-Technika Tomasz Krupiński 1 5. EKO-TAXI 90 Jurowski Rafał 1 6. Zakład Usług Remontowo-Budowlanych Wiesław Lemański 1 7. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe „OLIMP"
Anna Popielarz1 8. Wojciech Jarguz 1 9. Auto Naprawa Sławomir Stachelek 1 10. Firma Handlowo-Usługowa Dorota Głowacka 1 11. Firma Usługowo-Budowlana „STAN" Stanisław Ochnik 1 12. Usługi Transportowe Dorota Zyśk 1 13. HMT-Materiały Ścierne S.C. 1 14. Estetica Dorota Bartyzel-Zera 2 15. POLCRUX-BIS Marcin Opala 4 16. Usługi Cateringowe Piotr Słomkowski 1 17. CARGUM Karol Wierzchnicki 1 18. Gospodarstwo Rolne Jarosław Sulewski 1 19. AKTIVMED Piotr Zuzia 1 20. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe „Karczewski i s-ka" 1 21. Krawiectwo-Dziewiarstwo Regina Murach 1 22. MONSTER GARAŻ CICHY Paweł Cichowski 1 23. BIEŃ-BUD Michał Bieńko 1 24. CIVIL ENGINEERING Lachman Wojciech 1 25. Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjnego „BIO-STAN" Sp. z o.o. 1 26. AWŁA S.C. Wioleta Awłasewicz Marek Awłasewicz 1 27. PAT Patryk Wądołowski 1 28. P.H.U. BOJAREK Michał Bojaruniec 1 29. KOTWICA Roman Przybyłowski 1 30. Akwedukt Inżynieria Wodna i Lądowa Adrian Sadowski 1 31. Gościniec Molo Andrzej Wądołowski 1 32. AMS LUPUS Arkadiusz Skarżyński 1 33. Zakład Produkcji Odzieży Halina Kryńska 1 34. Firma Handlowo-Usługowa „Pod Gwintem" Remigiusz Ruszewski 1 35. DIAL ENTERTAINMENT Sp. z o.o. 1 36. Patryk Schubert 1 37. Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe „BUD-DREW" Jolanta Fedor 1 38. BEST GROUPS Radosław Korowaj 1 39. SAT SERVICE SYSTEM Rafał Zarzecki 1 40. Żłobek „Nasze Pociechy" Agnieszka Paradowska 1 41. P.P.U.H. „ALDA" Alicja Danielewicz 1 42. Stolarzy Dwóch Szymon Dobrucki 1 43. Kancelaria Podatkowa Merkler Sp. z o.o. 1 44. Pizzeria Duo Napoli Piotr Bieńkowski 1 45 . UNIMED J .Bielecka Sp. z o.o. 1 46. Kawiarnia Cukiernia Lodziarnia Michał Cudo 1 47. P.H.U. „Małgosia" Małgorzata Kuczyńska 1 48. FASTER TYPA Spółka Jawna 1 49. P.H.U. Patrycja Sawicka 1 - Wykaz Pracodawców, z którymi zawarto umowy refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy z Funduszy PFRON (art. 26e Ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych) w 2019 r.
L.p. Nazwa przedsiębiorstwa Ilość utworzonych stanowisk pracy 1. Wielobranżowy Zakład Usług Remontowo-Budowlanych Iwona Olszewska 1 2. "FIBRO" Jacek Mierzejewski 1 - Wykaz Osób, z którymi zawarto umowy na podjęcie działalności gospodarczej z Funduszu PFRON (art. 26e Ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych) w 2019 roku.
L.p. Nazwa przedsiębiorstwa Ilość otrzymanych dotacji 1. BRZOZOWSKY Centrum-Fotograficzno- Filmowe Oskar Brzozowski 1
- Wykaz osób, które otrzymały jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej w 2019 r. i stanowią pomoc de minimis.
Załączniki w formie elektronicznej
Pobierz dokument w formacie PDF (PDF, 223 KB) lub dokument tekstowy (DOCX, 30.7 KB)
Bilans
Bilans jednostki budżetowej sporządzony nadzień 31.12.2019 r. (PDF, 93.1 KB)
Rachunek zysków i strat jednostki (wariant porównawczy) sporządzony na nadzień 31.12.2019 r. (PDF, 128.4 KB)
Zestawienie zmian w funduszu jednostki sporządzone na nadzień 31.12.2019 r. (PDF, 63.6 KB)
Wyciąg z danych zawartych w załączniku ‘Informacja dodatkowa’ sporządzony na dzień: 31.12.2019 r. (PDF, 382.1 KB)
Informacja dodatkowa (PDF, 660.8 KB)
Bilans jednostki budżetowej i samorządowego zakładu budżetowego sporządzony nadzień 31.12.2019 r. (PDF, 65.2 KB)
Bilans z wykonania budżetu jednostki samorządu terytorialnego: Powiat mrągowski sporządzony na dzień 31.12.2019 r. (PDF, 56.9 KB)
Rachunek zysków i strat jednostki (wariant porównawczy) sporządzony na nadzień 31.12.2019 r. (PDF, 62.1 KB)
Wyciąg z danych zawartych w załączniku ‘Informacja dodatkowa’ sporządzony na dzień: 31.12.2019 r. (PDF, 142.5 KB)
Zestawienie zmian w funduszu jednostki sporządzone na nadzień 31.12.2019 r. (PDF, 57.1 KB)
Metryczka
Wytworzono: | 2018-12-04 11:05 | przez: Wydział Finansowy/Rada Powiatu |
---|---|---|
Opublikowano: | 2018-12-04 15:21 | przez: Magdalena Żebrowska |
Zmodyfikowano: | 2020-07-14 12:11 | przez: Michał Ciesieński |
Podmiot udostępniający: | Starostwo Powiatowe w Mrągowie | |
Odwiedziny: | 6438 |
Rejestr zmian
- [2020-07-14 12:11:29]Magdalena ŻebrowskaEdycja elementu
- [2020-06-23 14:28:03]Magdalena ŻebrowskaEdycja elementu
- [2020-03-17 07:35:13]Magdalena ŻebrowskaEdycja elementu
- [2020-03-04 09:41:17]Magdalena ŻebrowskaEdycja elementu
- [2020-02-21 12:57:01]Magdalena ŻebrowskaEdycja elementu
- [2019-10-30 12:40:32]Magdalena ŻebrowskaEdycja elementu
- [2019-07-23 09:21:47]Magdalena ŻebrowskaEdycja elementu
- [2019-04-24 13:45:07]Magdalena ŻebrowskaEdycja elementu
- [2019-03-06 12:08:03]Magdalena ŻebrowskaEdycja elementu
- [2019-02-01 12:29:30]Magdalena ŻebrowskaEdycja elementu