STAROSTA MRĄGOWSKI zawiadamia, że na wniosek Burmistrza Miasta Mikołajki, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
AB.6740.10.4.2023
Mrągowo, dnia 25 stycznia 2024 roku
OBWIESZCZENIE
Zgodnie z art. 61 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U.2023.775 ze zm.), w związku z art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz.U.2023.162)
STAROSTA MRĄGOWSKI
zawiadamia, że na wniosek Burmistrza Miasta Mikołajki, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej:
„Rozbudowa części drogi gminnej Nr 17101N na odcinku Stawek-Dybowo, gmina Mikołajki”. Inwestycja będzie zlokalizowana na działkach: nr ewidencyjny 1428, 1432/8 obręb miasto Mikołajki; działkach nr ewid. 429, 430, 426/92, 426/167, 426/155 obręb Tałty, gmina Mikołajki.
Z aktami sprawy można zapoznać się w Starostwie Powiatowym w Mrągowie przy ulicy Królewieckiej nr 60A, Wydział Architektoniczno-Budowlany, pok. Nr 32-34, w godzinach pracy urzędu tj. poniedziałki w godz. 800-1600, od wtorku do piątku w godz. 730 – 1530 ( po wcześniejszej konsultacji telefonicznej) oraz składać uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie, pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: budownictwo@powiat.mragowo.pl, w terminie 14 dni od daty podania informacji do publicznej wiadomości.