„Dostawa, montaż urządzeń oraz wykonanie kompletnej instalacji chłodniczej na II piętrze budynku przy ul. Królewieckiej 60A w Mrągowie”
ZAPYTANIE OFERTOWE
„Dostawa, montaż urządzeń oraz wykonanie kompletnej instalacji chłodniczej na II piętrze budynku przy ul. Królewieckiej 60A w Mrągowie”
Zamówienie publiczne o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zgodne z zarządzeniem nr 8/2021 Starosty Mrągowskiego z dnia 26.02.2021 r.
I. ZAMAWIAJĄCY
Powiat Mrągowski,
ul. Królewiecka 60A,
11-700 Mrągowo;
NIP: 742-18-43-662
Tel. 89 741 01 50
II. ADRES DO KORESPONDENCJI WYKONAWCY Z ZAMAWIAJĄCYM
Powiat Mrągowski / Starostwo Powiatowe w Mrągowie, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
ul. Królewiecka 60A,
11-700 Mrągowo;
NIP: 742-18-43-662
Tel. 89 741 01 50
email: sekretariat@powiat.mragowo.pl
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Przedmiotem zamówienia jest montaż jednostek wewnętrznych i zewnętrznych klimatyzacji
w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Mrągowie przy
ul. Królewieckiej 60A w Mrągowie.
1. Zakres zamówienia obejmuje:
Zaprojektowany system będzie składał się z 7 jednostek wewnętrznych oraz 4 jednostek zewnętrznych. Jednostki wewnętrzne powinny pracować niezależnie od siebie, zapewniając odpowiednią temperaturę poprzez regulację ilości czynnika chłodniczego. Regulacja temperatury powinna odbywać się poprzez sterowniki montowane bezpośrednio w pomieszczeniu. Do obsługi wewnętrznych jednostek należy przyjąć 4 agregaty skraplające (jednostki zewnętrzne) zlokalizowane na poddaszu budynku. W pomieszczeniach chłodzonych zaprojektowano klimatyzatory ścienne.
W ramach zamówienia należy również wykonać instalację elektryczną na potrzeby instalacji klimatyzacji oraz sprawdzić i wykonać pomiary obwodu elektrycznego przez uprawnioną osobę,
co zostanie potwierdzone stosownym protokołem z pomiarów.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową.
Szczegółowy zakres inwestycji oraz opis i sposób realizacji zamówienia zawiera Projekt architektoniczno-budowlany Montażu instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych na II piętrze Starostwa Powiatowego, opracowany przez mgr inż. Tomasza Wrzoska wraz z projektami technicznymi, przedmiarem robót, decyzją nr 249/2024/Mrg Starosty Mrągowskiego z dnia 07.08.2024 r. zatwierdzającą projekt architektoniczno-budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę, pozwoleniem Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 11.07.2024 r., znak: IZNR.5142.354.2024.PM, pozwoleniem Warmińsko-Mazurskiego Konserwatora Zabytków z dnia 16.08.2024 r., znak: IZNR.5142.233.2024.PM.
Uwaga:
Przedmiar robót należy traktować wyłącznie jako dokument pomocniczy określający szacunkowe ilości robót jakie należy wykonać w ramach zadania. Wyżej wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające i wyjaśniające. W przypadku powstania niedających się pogodzić niezgodności o charakterze technicznym – podstawą do ostatecznego ustalenia przedmiotu zamówienia oraz wyceny tego przedmiotu jest projekt budowlany. W następnej kolejności należy opierać się na treści specyfikacji wykonania zamówienia, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru, przedmiarze robót. Powyższe dokumenty należy wykorzystywać do wyceny robót
w przypadku, gdy dokument nadrzędny nie zawiera wyjaśnień.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje wykwalifikowanymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, tj.:
a) kierownikiem budowy (pełniącym jednocześnie rolę kierownika robót) – osoba, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym
z przedmiotem zamówienia, tj. posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
b) kierownikiem robót branży elektrycznej, który posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
• Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu.
• Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551).
V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Rozpoczęcie – z dniem podpisania umowy.
Zakończenie – do 31.10.2024 r.
VI. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 30 dni.
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji zapytania ofertowego.
3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
4. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona
i podpisana przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego.
5. Oferta musi być sporządzona i podpisana według wzoru na formularzu oferty - załącznik nr 1.
6. Oferta musi być kompletna i napisana w języku polskim.
7. Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy (dotyczy również wszystkich załączników do oferty). Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę.
8. Jeżeli do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy wymagane jest zastosowanie tzw. reprezentacji łącznej, wówczas wszystkie dokumenty powinny być podpisane przez zobowiązane osoby. Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno parafowane oraz ponumerowane i złączone w sposób trwały.
9. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
10. Podwykonawcy: Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom – jeżeli dotyczy. Zamawiający nie określa, które części zamówienia nie mogą być powierzone podwykonawcom
VIII. ZAWARTOŚĆ ZŁOŻONEJ OFERTY PRZEZ WYKONAWCÓW:
1. Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1.
2. Wykaz osób wskazanych do pełnienia określonej funkcji kierownika budowy.
3. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, o których mowa w specyfikacji zamówienia.
IX. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Ofertę należy składać drogą elektroniczną na adres: sekretariat@powiat.mragowo.pl do dnia 19.09.2024 r. do godz. 10:00.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.09.2024 r. o godz. 10:10. O wyniku i wyborze najkorzystniejszej oferty, oferenci zostaną powiadomieni poprzez stronę internetową Starostwa Powiatowego w Mrągowie.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
X. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia odpowiednio dla poszczególnych etapów, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
2. W cenie ofertowej należy uwzględnić koszt uzgodnień oraz materiałów wyjściowych koniecznych do realizacji zamówienia (m.in. uzyskanie uzgodnień, decyzji, pozwoleń itp.)
3. Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty.
XI. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
1. Kryterium oceny:
1. cena /brutto/ - za jaką Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie, wyrażona w polskich złotych:
- waga kryterium - 100%
XII. UDZIELENIE ZAMÓWIENIA / PODPISANIE UMOWY
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.
2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia zapytania ofertowego.
XIII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
1. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę odrębnym pismem lub telefonicznie.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
XIV. DODATKOWE INFORMACJE
Do udzielania wyjaśnień dotyczących zamówienia, ze strony Zamawiającego, upoważnia się pracownika Wydziału Inwestycji i Zamówień Publicznych: Kamil Rozberg, tel. 89 741 01 61.
XV. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r., str. 1), zwanej dalej „RODO", informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Mrągowski, który reprezentuje Starosta Mrągowski, mający swoją siedzibę w Mrągowie przy ul. Królewieckiej 60A.
Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest w formie elektronicznej pod adresem email: iod@powiat.mragowo.pl .
Celem przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest przeprowadzenie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie Zapytania Ofertowego.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z ustawą z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, zgodnie z art. 2 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 06.09.2001 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 902).
Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat liczonych od roku następnego po roku, w którym zakończono niniejsze postępowania o udzielenie zamówienia.
Posiada Pan/ Pani prawo do dostępu do danych osobowych /do sprostowania danych osobowych/ żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych /do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie Pana/Pani danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania. Konsekwencją nie podania ww. danych osobowych jest brak możliwości osiągnięcia celu jakim jest spełnienie ciążącego obowiązku prawnego na Administratorze wskazanego w punkcie 3.
Pan/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
XVI. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPROSZENIA
1. Formularz ofertowy
2. Dokumentacja techniczna
3. Wykaz osób
4. Projekt umowy
Dokumenty dodatkowe
Pozwolenie Konserwatora z dnia 16.05.2024 r.
Pozwolenie Konserwatora z dnia 11.07.2024 r.
Pozwolenie na budowę
Zawiadomienie
Z A W I A D O M I E N I E - zestawienie ofert -
Z A W I A D O M I E N I E - o wyborze oferty-