Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Mrągowie

ZAPYTANIE OFERTOWE Dla zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych

Wykonanie usług wspomagających realizację projektu oraz usług wsparcia w zakresie rozliczenia projektu pt. „Cyberbezpieczny Samorząd”.

Znak sprawy: IZP.7011.1.2025

Mrągowo, dn. 22.07.2025 r.

Znak sprawy: IZP.7011.1.2025


ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający: Powiat Mrągowski zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.),
z zastosowaniem zarządzenia Nr 61/2024 Starosty Mrągowskiego z dnia 18 listopada 2024 r.

Zamawiający: Powiat Mrągowski, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo,
NIP: 7421843662
w związku z realizacją projektu pt. „Cyberbezpieczny Samorząd” w ramach FUNDUSZY EUROPEJSKICH NA ROZWÓJ CYFROWY 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbepieczeństwa
zaprasza do złożenia oferty na:
wykonanie usług wspomagających realizację projektu oraz usług wsparcia w zakresie rozliczenia projektu pt. „Cyberbezpieczny Samorząd”.

1. Opis przedmiotu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług wspomagających realizację Projektu oraz usług wsparcia w zakresie rozliczenia Projektu pt. „Cyberbezpieczny Samorząd” w ramach FUNDUSZY EUROPEJSKICH NA ROZWÓJ CYFROWY 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
1.1.1. Planuje się zlecenie usługi wspomagającej realizację projektu, dla zakresu projektu opisanego w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego – Opis projektu, w punktach: I. w obszarze organizacyjnym projektu: pkt od 4 do 10, II. w obszarze kompetencyjnym projektu: pkt od 1 do 2 i III. w obszarze technicznym projektu: pkt od 1 do 19, tj. usługi doradcze w trakcie realizacji projektu, w szczególności: usługi doradcze w zakresie realizacji, rozliczenia dotacji (w tym techniczne wsparcie w zakresie zamówień publicznych), wsparcie merytoryczne w trakcie realizacji odbiorów elementów zakupionych w ramach dotacji w szczególności: opracowanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia, doradztwo podczas realizacji i rozliczenia projektu w tym zapewnienie wyboru i obsługa umowy z właściwym audytorem zgodnie z Regulaminem Konkursu.
1.1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje również przygotowanie opisu przedmiotu zamówień i przygotowanie szacowania wartości zamówień zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przygotowanie specyfikacji warunków zamówienia z załącznikami lub zapytania ofertowego, w zależności od przyjętej przez Zamawiającego procedury wyboru wykonawców, dla zakresu projektu opisanego w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego – Opis projektu, w punktach: I. w obszarze organizacyjnym projektu: pkt od 4 do 10, II. w obszarze kompetencyjnym projektu: pkt od 1 do 2 i III. w obszarze technicznym projektu: pkt od 1 do 19. Dane dotyczące zakupu będzie należało przekazywać w postaci sparametryzowanej, opisując dany produkt korzystając z parametrów technicznych oraz zachowując konkurencyjność.
1.1.3. W ramach zamówienia usług wsparcia w zakresie rozliczenia programu Cyberbezpieczny Samorząd wykonawca w szczególności: przeprowadzi Ankietę Dojrzałości Cyberbezpieczeństwa (w terminie umożliwiającym złożenie wniosku rozliczającego grant) oraz przeprowadzi audyt wdrożonego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w związku z obowiązkiem ciążącym na kierownictwie podmiotu publicznego zgodnie z zapisami §19 ust. 2 pkt 14) Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, spełnienia minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 773). Planowane jest przeprowadzenie raportu z audytu (wstępnego i końcowego), ponieważ aby rozliczyć projekt Grantobiorca zobowiązany jest dostarczyć wraz z wnioskiem rozliczającym projekt Raport z audytu oraz wypełnioną Ankietę stanowiącą załącznik nr 6 do Regulaminu Konkursu Grantowego w terminie 30 dni od zakończenia projektu.
1.1.4. Wykonawca zapewni w wykonaniu przedmiotu zamówienia udział ekspertów w dziedzinie cyberbezpieczeństwa i regulacji, żeby skorzystać z ich wiedzy i doświadczenia w celu przygotowania niezbędnej dokumentacji w trakcie realizacji projektu w tym osoby, która będzie posiadała stosowną wiedzę i m.in. 2 letnie doświadczenie w projektach realizowanych w zakresie cyberbezpieczeństwa oraz co najmniej 1 certyfikat świadczący o posiadanej wiedzy w danym zakresie.
1.1.5. Uwagi:
1.1.5.1. Usługi nie mają swoich bezpośrednich użytkowników lub użytkowniczek mają charakter neutralny wobec zasad równości szans i niedyskryminacji, projekt jest neutralny
w stosunku do zasady równości szans kobiet i mężczyzn, w projekcie nie ma możliwości podjęcia działań odnoszących się do tej zasady. Zgodnie ze standardami dostępności dla polityk spójności 2021-2027, zakup wartości niematerialnych i prawnych to działania, które mają neutralny charakter w zakresie uwzględniania potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
1.1.5.2. Opis projektu znajduje się w Załączniku nr 1.
1.1.5.3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy, zgodnie ze wszystkimi wytycznymi dostępnymi na stronie: https://www.gov.pl/web/cppc/cyberbezpieczny-samorzad, w tym m.in. „Vademecum bezpiecznych zakupów oprogramowania i rozwiązań IT” i „Poradnikiem – Cyberbezpieczny Samorząd” oraz korzystając z dokumentów i innych informacji przekazanych przez Zamawiającego (m.in. wniosku o dofinansowanie i koncepcji realizacji projektu, faktur, protokołów zdawczo-odbiorczych, wyciągów bankowych, opisu przedmiotu zamówienia, itp.).
1.1.5.4. Zamawiający zobowiązuje się do ścisłej współpracy z Wykonawcą w zakresie niezbędnym do należytego wykonania przedmiotu umowy.
1.1.5.5. Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystania dokumentów i informacji przekazanych przez Zamawiającego wyłącznie w zakresie należytego wykonania przedmiotu umowy.
1.1.5.6. Realizacja projektu planowana jest do 30.04.2026 r.
1.2. Kody CPV:
1.2.1. 79713000-1: Usługi bezpieczeństwa informatycznego
1.2.2. 79417000-0: Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa
1.2.3. 72220000-3: Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne
1.2.4. 79140000-7: Doradztwo prawne i usługi informacyjne
1.2.5. 72265000-0: Usługi konfiguracji oprogramowania
1.2.6. 72263000-6: Usługi wdrażania oprogramowania

2. Warunki udziału w postępowaniu:
2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, wobec których nie zachodzą podstawy wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).
2.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawcy spełnią ten warunek
w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykażą, że:
2.2.1. posiadają doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia,
tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie Wykonawcy wykonali co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu usługi wspomagającej realizację projektu pt. „Cyberbezpieczny Samorząd” lub „Cyfrowa Gmina”, „Cyfrowy Powiat”, itp. w ramach Funduszy Europejskich, której przedmiotem było rozliczenie programu oraz przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia oraz szacowanie wartości zamówienia dotyczącego obszaru technicznego (zakup sprzętu informatycznego) o łącznej wartości minimum 300 000,00 zł.
2.2.2. będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:
2.2.2.1. minimum jedną osobą z wyższym wykształceniem będącą ekspertem w dziedzinie cyberbezpieczeństwa i regulacji, posiadającą stosowną wiedzę i m.in. 2 letnie doświadczenie w projektach realizowanych w zakresie cyberbezpieczeństwa potwierdzone udziałem w co najmniej 1 zakończonym sukcesem projekcie informatycznym, tj. „Cyberbezpieczny Samorząd”, „Cyberbezpieczna Gmina”, „Cyfrowy Powiat”, itp. rozliczonym przez NASK, oraz posiadającą co najmniej 1 certyfikat świadczący o posiadanej wiedzy w danym zakresie. Lista akceptowanych przez Zamawiającego certyfikatów dostępna w Rozporządzeniu Rady Ministrów z 19 stycznia 2022 r. w sprawie wysokości świadczenia teleinformatycznego dla osób realizujących zadania z zakresu cyberbezpieczeństwa.
2.2.2.2. minimum jedną osobą z wyższym wykształceniem uprawnioną do przeprowadzania audytu, posiadającą stosowną wiedzę i m.in. 2 letnie doświadczenie w przeprowadzaniu audytów wewnętrznych oraz co najmniej 1 certyfikat świadczący o posiadanej wiedzy w danym zakresie. Lista akceptowanych przez Zamawiającego certyfikatów dostępna w Rozporządzaniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzania audytu.
2.2.2.3. minimum jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe informatyczne oraz posiadają co najmniej 2 lata doświadczenia w realizacji projektów informatycznych.

3. Termin realizacji zamówienia:
1) rozpoczęcie – z dniem zawarcia umowy,
2) zakończenie – do 30.04.2026 r.

4. Okres gwarancji:
......................................................................................................................................................

5. Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert:
- cena oferty brutto (C) – 100%,
Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt.
1) Cena oferty brutto (C)
a) oferta z najniższą ceną brutto otrzyma 100 punktów,
b) punkty pozostałych ofert liczone będą wg proporcji matematycznej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:

C min
C = --------------------- x 100
C ob
gdzie:
C – ilość punktów za kryterium ceny
Cob – cena brutto oferty badanej
Cmin – najniższa cena oferowana brutto
Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i niepodlegających odrzuceniu.

6. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy złożyć w formie:
pisemnej na Formularzu Oferty stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: 15 w kopercie zaadresowanej na Zamawiającego
i opatrzonej napisem:

Oferta na wykonanie usług wspomagających realizację Projektu oraz usług wsparcia w zakresie rozliczenia Projektu pt. „Cyberbezpieczny Samorząd” nie otwierać przed 31.07.2025 r., godz. 14.00.

lub przesłać wypełniony Formularz Oferty opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na adres e-mail: sekretariat@powiat.mragowo.pl

Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (wg wzoru - Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego),
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami (wg wzoru - Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego),
3) oświadczenie wykonawcy dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania (wg wzoru – Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego).

7. Miejsce i termin złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Mrągowie, ul. Królewiecka 60A,
11 – 700 Mrągowo, 31.07.2025 r., godz. 13.00.

8. Termin otwarcia ofert: 31.07.2025 r., godz. 14.00.

9. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Monika Wadowska, tel. 89 741 01 66, Kamil Rozberg, tel. 89 741 01 61.

10. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.

11. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Zamawiającego:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r., str. 1), zwanej dalej „RODO", informuję, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Mrągowski, który reprezentuje Starosta Mrągowski, mający swoją siedzibę w Mrągowie przy ul. Królewieckiej 60A.
Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest w formie elektronicznej pod adresem email: iod@powiat.mragowo.pl .
Celem przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest przeprowadzenie przedmiotowego postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie Zapytania Ofertowego.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z ustawą z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, zgodnie z art. 2 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 06.09.2001 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 902).
Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat liczonych od roku następnego po roku, w którym zakończono niniejsze postępowania o udzielenie zamówienia.
Posiada Pan/ Pani prawo do dostępu do danych osobowych /do sprostowania danych osobowych/ żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych /do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie Pana/Pani danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania. Konsekwencją nie podania ww. danych osobowych jest brak możliwości osiągnięcia celu jakim jest spełnienie ciążącego obowiązku prawnego na Administratorze wskazanego w punkcie 3.
Pan/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

* pozostawić właściwą formę

 


Załączniki:
1. Zakres Projektu.
2. Formularz ofertowy.
3. Wykaz usług.
4. Wykaz osób.
5. Oświadczenie wykonawcy.
6. Projekt umowy.

 

Autor: Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2025-07-22 14:38przez: Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
Opublikowano:2025-07-22 14:43przez: Daria Chrostek
Podmiot udostępniający: Starostwo Powiatowe w Mrągowie
Odwiedziny:127

Rejestr zmian

  • Brak wpisów.