Znak: SZEAPO.042.3.1.2016
Mrągowo, dn.24.11.2016
Zapraszam Państwa do złożenia oferty celem udzielenia zamówienia, do którego - zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.), przepisy tej ustawy nie mają zastosowania.
Określenie przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa z zakresu rezerwacji, zakupu i dostawy do Zamawiającego biletów lotniczych do Portugalii i Hiszpanii dla projektu w programie Erasmus + , pn.: „Nauczyciele też się uczą !- kształcenie zawodowe na przykładzie hiszpańskim i portugalskim " według poniższego opisu:
RODZAJ USŁUGI | ZAPOTRZEBOWANIE | UWAGI |
---|---|---|
I Grupa - Bilety lotnicze (w dwie strony) | 6 sztuk |
Kierunek: Malaga - Hiszpania
Wylot 21 stycznia 2017 – przylot do kraju docelowego w tym samym dniu Powrót 4 lutego 2017 przylot do Polski w tym samym dniu |
Wymagane jest, aby oferowane propozycje połączeń uwzględniały najkorzystniejsze połączenia pod względem długości trasy, czasu podróży. Nie dopuszcza się połączeń z przesiadkami.
Wykonawca zapewni bilet najtańszy na rynku na danej trasie, z uwzględnieniem warunków podróży określonych przez Zamawiającego;
- cena biletu powinna obejmować łącznie wszystkie opłaty lotniskowe, bagażowe, manipulacyjne i inne przewidziane przez Wykonawcę,
- każdy z uczestników może zabrać bagaż podręczny (od 10 kg) oraz rejestrowany (min. 15 kg);
- w dniu zawarcia umowy z Wykonawcą, Zamawiający dostarczy listę uczestników z odpowiednimi danymi;
- Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia biletów w terminie 5 dni od dnia podpisania Umowy dotyczącej zakupu i dostawy biletów lotniczych, bezpośrednio do siedziby Zamawiającego: SZEAPO w Mrągowie – osobiście lub drogą pocztową.
- płatność nastąpi po dostarczeniu biletów, w terminie 14 dni od dnia złożenia u Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury /rachunku, na konto Wykonawcy wskazane w fakturze/rachunku.
Ofertę proszę złożyć osobiście lub drogą pocztową w zamkniętej kopercie z adnotacją –„Oferta cenowa – bilety lotnicze. Erasmus+” do dnia 2 grudnia 2016 do godz. 14.00 na adres:
Samodzielny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny, ul. Mrongowiusza 65B, 11-700 Mrągowo lub też faksem na numer 89 741 27 12.
Oferta musi zostać wypełniona i podpisana na formularzu ofertowym – (zał. nr 1 do zaproszenia).
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: p. Marek Szmigiel , tel. 504 810 799.
Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może dokonać modyfikacji treści niniejszego zapytania ofertowego lub odwołać niniejsze zapytanie. Modyfikacja treści zapytania ofertowego lub jego odwołanie nastąpi w taki sposób, w jaki nastąpiło jego przekazanie Wykonawcom.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamknięcia niniejszego zapytania ofertowego bez dokonania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert.
Załączniki do niniejszego sondażu stanowią:
- formularz ofertowy – zał. nr 1 do zaproszenia (429,9 KB);
OFERTY ZŁOŻONE DO GODZINY 14:00 DO DNIA 02.12.2016 ROK
- B.T. Euro-Car Krystyna Kochanowska z Ostródy – 3 810,00 zł
- B.T. POLTUR Kazimierz Puk z Tarnobrzegu – 4 008,00 zł
- Delta Tour Sp. z o.o. z Warszawy – 4 230,00 zł
- TOP Podróże Sp. z o.o. ze Szczecina – 5 202,00 zł