Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Środa, 2024-07-03 ( Imieniny: Anatola, Jacka)

Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Mrągowie - Zaproszenie do składania ofert w trybie zamówienia o wartości poniżej kwoty 130 000,00 zł netto

Zaproszenie do składania ofert w trybie zamówienia o wartości poniżej kwoty 130 000,00 zł netto

dotyczącego zadania pod nazwą “Wykonanie kompleksowego audytu sytuacji Szpitala Mrągowskiego im. Michała Kajki Sp. z o.o.”

Znak sprawy: ZP.272.14.2024

Mrągowo, dnia 14 czerwca 2024 r.

Zaproszenie do składania ofert w trybie zamówienia
o wartości poniżej kwoty 130 000,00 zł netto
dotyczącego zadania pod nazwą

“Wykonanie kompleksowego audytu sytuacji
Szpitala Mrągowskiego im. Michała Kajki Sp. z o.o.”

 

1.NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Powiat Mrągowski / Starostwo Powiatowe w Mrągowie

ul. Królewiecka 60A ; 11-700 Mrągowo

NIP 742-18-43-662

tel. (89) 7410150, fax: (89) 7417275

e-mail: starostwo@powiat.mragowo.pl

2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone na podstawie Zarządzenia nr 8/2021 Starosty Mrągowskiego z dn. 26 lutego 2021 r. w sprawie ustalenia zasad udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000 złotych (netto).
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

(CPV): 79212000 - 3 - Usługi audytu

79410000 - 1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania

 

  1. Przedmiotem Zapytania ofertowego jest opracowanie przez Zleceniobiorcę kompleksowego audytu sytuacji Szpitala Mrągowskiego im. Michała Kajki Sp. z o.o.; ul. Wolności 12 ; 11-700 Mrągowo; NIP 7422247985; Regon 510938349 ; KRS 0000490118 (dalej zwany Szpitalem )

  2. W ramach przedmiotu Zapytania ofertowego Zleceniobiorca dokona w szczególności:

1) analizy funkcji i stylu zarządzania w tym analizy prawnej dokumentacji medycznej; zgodność

z przepisami funkcjonowania podmiotu leczniczego;

2) analizy struktury organizacyjnej w tym analizy zabezpieczeń i skuteczność działania

infrastruktury IT:

- w zakresie ochrony i zabezpieczenia danych wrażliwych

- w zakresie konfiguracji i ochrony sieci

- w zakresie tworzenie kopi zapasowych i kopi bezpieczeństwa

- w zakresie zabezpieczenia stacji roboczych działających w zasobach Szpitala;

3) analizy struktury ekonomicznej;

4) analizy kadry;

5) analizy możliwości rozwoju;

      6) analizy efektywności pracy;

7) analizy infrastrukturalnej (w tym budynki, pomieszczenia i sprzęt medyczny placówki

uwzględniające ich stopień zużycia technicznego i zgodności z przepisami prawa);

8) analizy lokalnego rynku usług medycznych;

9) analizy głównych aspektów funkcjonowania Szpitala;

10) analizy głównych aspektów funkcjonowania otoczenia;

11) weryfikacji prawidłowości wybranych postępowań przetargowych w ramach zamówień publicznych, w tym analizy prawno-finansowej wszczętych procedur oraz zawartych umów

(5-10 postępowań);

12) analizy prawno-finansowa prawidłowości gospodarowania mieniem szpitala, w tym zlecanych

prac remontowych, robót budowlanych, inwestycyjnych i modernizacyjnych (5-10 umów);

      13 ) weryfikacji umów zawartych z pracownikami na podnoszenie kwalifikacji zawodowych (5 umów);

14) rekomendacji dotyczącej strategii rozwoju Szpitala zawierającej :

a) sposoby restrukturyzacji finansowej prowadzącej do redukcji zadłużenia szpitala;

b) kierunki optymalizacji struktury organizacyjnej i zatrudnienia;

c) kierunki rozwoju usług medycznych uwzględniające innowacyjność i mocne strony

w stosunku do siatki strukturalnej konkurencyjnych szpitali powiatowych;

d) propozycje przyszłego kształtu przedmiotu działalności;

e) listę świadczeń zdrowotnych stanowiących ofertę Szpitala w oparciu o ich rentowność, rachunek ekonomiczny oraz analizę ofert konkurentów;

f) możliwe źródła pozyskania przez Szpital dodatkowych środków finansowych.

3. Zleceniobiorca w trakcie realizacji przedmiotu Zapytania ofertowego dołoży należytej staranności zawodowej wymaganej przy opracowywaniu tego typu dokumentów.

4. Zleceniobiorca wykona przedmiot Zapytania ofertowego zgodnie z przepisami prawa oraz będzie on kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.

5. Przedmiot Zapytania ofertowego zostanie zrealizowany na podstawie umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Zapisy zawarte w niniejszym Rozdziale 3 w ust. od 1 do 5 będą stanowić integralną część tej umowy.

4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Wymagany termin realizacji zamówienia 31.08.2024 r.

5.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU (wymagania Zamawiającego)

  1. W postępowaniu mogą brać udział firmy lub osoby prowadzące działalność na podstawie aktualnego wpisu do KRS lub CEIDG.

  2. Wykonawca musi dysponować osobami realizującymi zamówienie, posiadającymi stosowne uprawnienia oraz doświadczenie w realizacji audytów w podmiotach szpitalnych (udokumentowana realizacja min. 3 audytów w szpitalach).

  3. Wykonawca udokumentuje Zamawiającemu spełnienie wymogów, o których mowa w powyższym punkcie 2, najpóźniej do momentu podpisania umowy o realizację przedmiotu Zapytania ofertowego.

6.KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY I ICH WAGI PROCENTOWE

O wyborze oferty decydować będzie najniższa cena brutto – 100 %.

7.OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY.

1. Cena oferty powinna być obliczona w złotych polskich z uwzględnieniem ewentualnych upustów, jakie oferent oferuje i należy ją określić w wysokości netto i brutto (z podatkiem od towarów i usług VAT). Kwota ta musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty pozyskania wymaganych do legalizacji dokumentów. Tak wyliczoną cenę netto oraz cenę brutto (z podatkiem VAT) należy wykazać w „Formularzu oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

2. Wykonawca podaje cenę ofertową - ryczałtową na całość zamówienia.

3. Wartość cenową należy podać cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

8.MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:

1. Oferty pisemne (złożone osobiście lub przesyłka listowa)

Oferty należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Mrągowie, 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A /SEKRETARIAT pok. 17 w terminie do 24.06.2024r. do godz. 10:30 (decyduje data wpływu).

Oferty w formie papierowej, winny być składane w zamkniętych kopertach opisanych w sposób następujący:Wykonanie kompleksowego audytu sytuacji Szpitala Mrągowskiego im. Michała Kajki Sp. z o.o.zapytanie ofertowe nr ZP.272.14.2024 z dn. 14 czerwca 2024 r.”.

2. Oferty przesyłane za pomocą komunikacji elektronicznej

Oferty należy podpisać bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub podpisać potwierdzonym profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) i przesłać na adres email: starostwo@powiat.mragowo.pl w terminie do 24.06.2024r. do godz. 10:30.

Oferty składane w formie elektronicznej, w tytule e-maila, muszą posiadać opis:

"Wykonanie kompleksowego audytu sytuacji Szpitala Mrągowskiego im. Michała Kajki Sp. z o.o.”
zapytanie ofertowe nr ZP.272.14.2024 z dn. 14 czerwca 2024 r.”.
 9.TERMIN OTWARCIA OFERT:

Otwarcie ofert nastąpi dnia 24.06.2024r. o godz. 11:00.

10.WYNAGRODZENIE I WARUNKI PŁATNOŚCI

  1. Wynagrodzenie będzie płatne w terminie 14 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionego rachunku/wystawionej faktury, na konto wskazane przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem pkt 3.

  2. Podstawę do wystawienia rachunków/faktur przez Wykonawcę stanowi podpisany przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokół zdawczo-odbiorczy końcowy.

3. Rachunek bankowy ma być zgodny z rachunkiem wskazanym w Wykazie podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykreślonych i przywróconych do rejestru VAT - Wykaz podatników VAT - wyszukiwarka (podatki.gov.pl).

11.OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień w sprawach merytorycznych jest Pani Ewelina Blecharska - Skarbnik Powiatu, tel. 89 741 01 83.

2. Wykonawca może się zwrócić pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia. Kontakt z Zamawiającym za pośrednictwem

e-mail: sekretariat@powiat.mragowo.pl ; r.kraszewski@powiat.mragowo.pl

12.INFORMACJE DODATKOWE:

    1. Zamawiający może w każdym czasie, przed udzieleniem niniejszego zamówienia publicznego, unieważnić przedmiotowe Zapytanie Ofertowe bez podania przyczyny.

    2. Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia negocjacji z wybranym Wykonawcą.

    3. Niniejsze Zapytanie Ofertowe nie stanowi przetargu w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego ani Ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie jest zobowiązany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie oferty nie stanowi podstawy do wystąpienia z jakimkolwiek roszczeniem wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę.

    4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających/powtórzonych Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

13. KLAUZULA INFORMACYJNA z art. 13 RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/679 z dnia 27 kwietnia 2017 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2017 r., str. 1), zwanej dalej „RODO", informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Mrągowski, z siedzibą w Starostwie Powiatowym w Mrągowie przy ul. Królewieckiej 60A, 11-700 Mrągowo.

  2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest w formie elektronicznej pod adresem email: iod@powiat.mragowo.pl .

  3. Celem przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest przeprowadzenie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie Zapytania Ofertowego.

  4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z ustawą z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych.

  5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, zgodnie z art. 2 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 06.09.2001 r. (t.j. Dz.U. z 2022 r . poz. 902).

  6. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazane poza Europejski Obszar Gospodarczy.

  7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat liczonych od roku następnego po roku, w którym zakończono niniejsze postępowania o udzielenie zamówienia.

  8. Posiada Pan/ Pani prawo do dostępu do danych osobowych /do sprostowania danych osobowych/ żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych /do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  9. Podanie Pana/Pani danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania. Konsekwencją nie podania ww. danych osobowych jest brak możliwości osiągnięcia celu jakim jest spełnienie ciążącego obowiązku prawnego na Administratorze wskazanego

w punkcie 3.

  1. Pan/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

14.Załączniki:

Zaproszenie

Załącznik nr 1 – Formularz oferty

 

 

Zapytania i odpowiedzi zamawiającego do zapytania ofertowego

Mrągowo, 20.06.2024 r.

Ikona pliku pdfWYJAŚNIENIE nr 1. Dotyczy: wyjaśnienia do Zaproszenia do składania ofert w trybie zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000,00 zł netto dotyczącego działania p.n. „Wykonanie kompleksowego audytu sytuacji Szpitala Mrągowskiego im. Michała Kajki Sp. z o.o.”, znak postępowania ZP.272.14.2024 z dnia 14.06.2024r. (PDF, 631 KB)

 

 

Autor: Wydział Organizacji

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2024-06-14 14:58przez: Wydział Organizacji
Opublikowano:2024-06-14 14:16przez: Grzegorz Cendrowski
Zmodyfikowano:2024-06-20 14:06przez: Grzegorz Cendrowski
Podmiot udostępniający: Starostwo Powiatowe Mrągowo
Odwiedziny:84

Rejestr zmian

  • [2024-06-20 14:06:21]Grzegorz Cendrowskiedycja elementu

Banery/Logo