Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Czwartek, 2024-03-28 ( Imieniny: Anieli, Kasrota)

Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Mrągowie - Budżet Powiatu na rok 2017

Budżet Powiatu na rok 2017

Uchwała

Uchwała nr XXVIII/141/2016 Rady Powiatu Mrągowskiego z dnia 29 grudnia 2016r. w sprawie: uchwalenia budżetu powiatu mrągowskiego na rok 2017

 

Sprawozdania w wersji elektronicznej

ikonka pdf Rb-27S sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki samorządu terytorialnego (od początku roku do dnia 31 marca roku 2017) (149,2 KB)

ikonka pdfRb-28S sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego (od początku roku do dnia 31 marca roku 2017) (254,4 KB)

ikonka pdfRb-34S sprawozdanie z wykonania dochodów i wydatków na rachunku, o którym mowa w art. 223 ust.1 ustawy o finansach publicznych (od początku roku 2017 do końca 1 kwartału roku 2017) (141,4 KB)

ikonka pdfRb-N kwartalne sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych jednostki samorządu terytorialnego wg stanu na koniec I kwartału 2017 roku (257,7 KB)

ikonka pdfRb-N kwartalne sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych jednostki samorządu terytorialnego wg stanu na koniec I kwartału 2017 roku - korekta nr 1 (258,7 KB)

ikonka pdfRb-NDS sprawozdanie o nadwyżce / deficycie jednostki samorządu terytorialnego (za okres od początku roku do dnia 31 marca roku 2017) (169,3 KB)

ikonka pdfRb-Z kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji jednostki samorządu terytorialnego wg stanu na koniec I kwartału 2017 roku (95,6 KB)

ikonka pdf Rb-27S sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki samorządu terytorialnego (od początku roku do dnia 30 czerwca roku 2017) (153,9 KB)

ikonka pdfRb-28S sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego (od początku roku do dnia 30 czerwca roku 2017) (257,6 KB)

ikonka pdfRb-34S sprawozdanie z wykonania dochodów i wydatków na rachunku, o którym mowa w art. 223 ust.1 ustawy o finansach publicznych (od początku roku 2017 do końca 2 kwartału roku 2017) (141,7 KB)

ikonka pdfRb-N kwartalne sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych jednostki samorządu terytorialnego wg stanu na koniec II kwartału 2017 roku (257,4 KB)

ikonka pdfRb-NDS sprawozdanie o nadwyżce / deficycie jednostki samorządu terytorialnego (za okres od początku roku do dnia 30 czerwca roku 2017) (169,2 KB)

ikonka pdfRb-Z kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji jednostki samorządu terytorialnego wg stanu na koniec II kwartału 2017 roku (95,2KB)

ikonka pdfRb-27S sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki samorzadu terytorialnego (od początku roku do dnia 30 września roku 2017) (157 KB)

ikonka pdfRb-28S sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki samorzadu terytorialnego (od początku roku do dnia 30 września roku 2017) (259 KB)

ikonka pdfRb-34S sprawozdanie z wykonania dochodów i wydatków na rachunku, o którym mowa w art. 223 ust.1 ustawy o finansach publicznych (od początku roku 2017 do końca 3 kwartału roku 2017) (66,2 KB)

ikonka pdfRb-N kwartalne sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych jednostki samorządu terytorialnego wg stanu na koniec III kwartału 2017 roku (71,6 KB)

ikonka pdfRb-NDS sprawozdanie o nadwyżce / deficycie jednostki samorządu terytorialnego (od początku roku do dnia 30 września roku 2017) (70,6 KB)

ikonka pdfRb-Z kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji jednostki samorządu terytorialnego wg stanu na koniec III kwartału 2017 roku (94,5 KB)

ikonka pdfRb-27S sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki samorzadu terytorialnego (od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2017) (162,8 KB)

ikonka pdfRb-28S sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki samorzadu terytorialnego (od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2017) (256,2 KB)

ikonka pdfRb-34S sprawozdanie z wykonania dochodów i wydatków na rachunku, o którym mowa w art. 223 ust.1 ustawy o finansach publicznych (od początku roku 2017 do końca 4 kwartału roku 2017) (65,7 KB)

ikonka pdfRb-N kwartalne sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych jednostki samorządu terytorialnego wg stanu na koniec IV kwartału 2017 roku (71,7 KB)

ikonka pdfRb-NDS sprawozdanie o nadwyżce / deficycie jednostki samorządu terytorialnego (za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2017) (70,2 KB)

ikonka pdfRb-ST sprawozdanie o stanie środków na rachunkach bankowych jednostki samorządu terytorialnego (okres sprawozdawczy: na koniec 2017r.) (54,4 KB)

ikonka pdfRb -UZ roczne sprawozdanie uzupełniające o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych jednostki samorządu terytorialnego (wg stanu na koniec 2017 roku) (78,4 KB)

ikonka pdfRb-Z kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji jednostki samorządu terytorialnego wg stanu na koniec IV kwartału 2017 roku (99,1 KB)

 

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie w wersji elektronicznej

pdfUchwała nr RIO.VIII-0120-543/16 SKŁADU ORZEKAJĄCEGO REGIONALNEJ IZBY OBRACHUNKOWEJ w OLSZTYNIE z dnia 28 listopada 2016 roku w sprawie opinii o przedłożonym przez Zarząd Powiatu Mrągowskiego projekcie uchwały budżetowej na 2017 rok. (60,5 KB)

pdfUchwała nr RIO.VIII-0120-544/16 SKŁADU ORZEKAJĄCEGO REGIONALNEJ IZBY OBRACHUNKOWEJ w OLSZTYNIE z dnia 28 listopada 2016 roku w sprawie opinii o przedłożonym przez Zarząd Powiatu Mrągowskiego projekcie Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2017-2030. (71,9 KB)

pdfUchwała nr RIO.VIII-0120-42/17 SKŁADU ORZEKAJĄCEGO REGIONALNEJ IZBY OBRACHUNKOWEJ w OLSZTYNIE z dnia 18 stycznia 2017 roku w sprawie opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Powiatu. Mrągowskiego na podstawie przyjętej przez jednostkę samorządu terytorialnego Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2017 - 2030 oraz uchwały budżetowej na rok 2017. (68,7 KB)

 

Sprawozdanie roczne z wykonania budżetu 

Uchwała nr 158/1548/2018 Zarządu Powiatu w Mrągowie z dnia 29 marca 2018r. w sprawie: przyjęcia sprawozdania rocznego z wykonania budżetu powiatu za 2017r.

 

Bilans z wykonania budżetu

Uchwała nr 158/1550/2018 Zarządu Powiatu w Mrągowie z dnia 29 marca 2018r.  w sprawie: zatwierdzenia bilansu z wykonania budżetu j.s.t.- Powiatu Mrągowskiego sporządzonego na dzień 31.12.2017r.

 

Informacja 

Na podstawie art. 37 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 27.08.2009r. o finansach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017r., poz. 2077 z późn. zm.), Zarząd Powiatu Mrągowskiego podaje informację obejmującą, niżej wymienione dane:

  1. Wykonanie budżetu powiatu mrągowskiego za rok 2017

    L.p.

    Wyszczególnienie

    Plan po zmianach (31.12.2017r.)

    Wykonanie

    %
    wykonania

    1

    2

    3

    4

    5

    1.

    Dochody

    57.426.670,00

    52.515.387,81

    91,4

    2.

    Wydatki

    56.776.670,00

    51.251.603,70

    90,3

    3.

    Nadwyżka/Deficyt
    + / -

    650.000,00

    1.263.784,11

    194,4

    4.

    Przychody

    0,00

    3.412.568,27

    0,0

    5.

    Rozchody

    650.000,00

    650.000,00

    100,0



  2. Kwota wykorzystanych w 2017r. środków pochodzących ze źródeł zagranicznych niepodlegających zwrotowi

    L.p.

    Plan

    Wykonanie

    %
    wykonania

    1

    2

    4

    5

    1.

    5.458.243,00

    898.658,79

    16,5



  3. Kwota zobowiązań wymagalnych na dzień 31.12.2017r.
    Na dzień 31.12.2017r. wystąpiły zobowiązania wymagalne w kwocie 184 zł.

  4. Kwoty dotacji otrzymanych z budżetu jednostek samorządu terytorialnego oraz kwoty dotacji udzielonych innym jednostkom samorządu terytorialnego w 2017r.
    Kwoty dotacji otrzymanych oraz udzielonych w roku 2016

    L.p.

    Wyszczególnienie

    Kwota dotacji

    %

    Plan

    Wykonanie

    1

    2

    3

    4

    5

    1.

    Dotacje otrzymane z budżetu innych jednostek samorządu terytorialnego

    1.477.882,00

    1.340.368,13

    90,7

    2.

    Dotacje udzielone innym jednostkom samorządu terytorialnego

    109.580,00

    106.643,44

    94,6



  5. Wykaz udzielonych poręczeń i gwarancji z wymienieniem podmiotów, których gwarancje i poręczenia dotyczą
    W 2017r. nie udzielono poręczeń i gwarancji.

  6. Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatków lub opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty, w kwocie przewyższającej łącznie 500 zł, wraz ze wskazaniem wysokości umorzonych kwot i przyczyn umorzenia.
    W 2017r. nie udzielono ulg, odroczeń, umorzeń, nie rozłożono spłatę na raty w zakresie podatków lub opłat.

  7. Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym udzielono pomocy publicznej w 2017 r.
    1. Wykaz osób, które otrzymały jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej w 2017 r. i stanowią pomoc de minimis
      1. Kowalczyk Piotr
      2. Kowalczyk Sara
      3. Dmuchowski Bartłomiej
      4. Łętek Łukasz
      5. Cybulska Angelika
      6. Szymański Sławomir
      7. Maciejewski Marcin
      8. Rybak Dominika
      9. Maksymow Marcelina
      10. Przytuła Mariusz
      11. Łobacz Karol
      12. Gromański Piotr
      13. Iwanowicz Kamil
      14. Stanulewicz Paweł
      15. Donderowicz Bartosz
      16. Górski Andrzej
      17. Ilnicki Dariusz
      18. Roman Michał
      19. Syska Monika
      20. Oleński Piotr
      21. Waszkiewicz Kamil
      22. Przybylak Tomasz
      23. Kulwicki Karol
      24. Zagórski Henryk
      25. Bogusz Kamil
      26. Wyrostek Marcin
      27. Pliszka Jakub
      28. Perkowski Mariusz
      29. Cuch Tomasz
      30. Lewczuk Sylwia
      31. Bognacki Zbigniew
      32. Książkiewicz Sylwester
      33. Kaczorowski Jacek
      34. Gieczewska Małgorzata
      35. Garela Justyna
      36. Soliwoda Mariusz
      37. Cybul Katarzyna
      38. Bauman Marek
      39. Pakoca Krystyna
      40. Kochanowska Kinga
      41. Czartoryjska Teresa
      42. Młynarczyk Paweł
      43. Merkler Monika
      44. Banach Dariusz
      45. Niedźwiecka Justyna
      46. Rogacki Ronald
      47. Glinka Katarzyna
      48.  Tytko Jacek
      49. Chrostek Mariusz
      50. Piękoś Wojciech
      51. Ruszewski Tomasz
      52. Ropulewski Robert
      53. Florek Marek
      54. Zuzelski Adam
      55. Soliwoda Michał
      56. Kawałek Albert
      57. Królik Agata
      58. Jabłoński Arkadiusz
      59. Szmigiel Łukasz
      60. Niedźwiedzki Mateusz
      61. Topa Paweł
      62. Obłoczyński Kamil
      63. Lisiewski Karol
      64. Dziamałek Maciej
      65. Zuzelski Paweł
      66. Jezuit Mateusz
      67. Kołakowska Klaudia
      68. Parzych Marcin
      69. Maciejewski Radosław
      70. Malinowski Jakub

    1. Wykaz podmiotów, które w 2017 r. otrzymały pomoc de minimis udzielona przez Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego.
      1. Biuro Rachunkowe Walentyna Kubicka
      2. REHROZ Usługi Fizjoterapeutyczne Daniel Rozberg
      3. KAMI Pokrycia Dachowe Grzegorz Niedbała
      4. "SOBIESKI TRADE" spółka z o.o.
      5. Szpital Mrągowski Im. Michała Kajki Spółka z o.o.
      6. Zakład Metalowy AGROMASZ Gruszczewski Janusz
      7. Przedsiębiorstwo Agromasz Iwona Gruszczewska-Cieśla
      8. FIRMA "AdamS" Henryk Pędzich
      9. INTERBUD Sp. z o.o.
      10. ANEK-TOUR Filip Klecan Spółka Komandytowa
      11. Warsztat Mechaniczny Włodzimierz Malinowski
      12. Kamieniarstwo Paśnikowski Sp. z o.o.
      13. Zakład Metalowy Wiliński Halina Wilińska
      14. Hotel*** Solar Palace SPA &Wellness Lila Najmoła
      15. "KAPRYS" Sklep Spożywczo - Przemysłowy Krzysztof Kurta
      16. INVESTSAD Ilona Śliwińska
      17. Zakład Metalowy Paweł Zuzga
      18. REKREACJA I SPORT Wojciech Rynkiewicz
      19. AUTO - NAPRAWA Sławomir Trzeciakiewicz
      20. PERFEKT - Profesjonalne Czyszczenie i Sprzątanie Kamil Kalista
      21. Usługi Komunalne "DUDA" Tomasz Duda
      22. FIRMA P.H.U. "GLOB-METAL" Krzysztof Zielaskiewicz
      23. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "GRO-STYG" Mariola Styga
      24. Joanna Bałdyga „Kebab House"
      25. Gościniec „OAZA" Grzegorz Wierzchnicki
      26. KTM Jabłońska Spółka Jawna

    2. Wykaz podmiotów, którym w związku z zawarciem umów o zorganizowanie zatrudnienia w ramach prac interwencyjnych udzielono pomocy publicznej w 2017 roku.
      1. Auto Dems Stanisław Brodowski
      2. ADF Logistic Aleksander Fereniec
      3. Ambus Krzysztof Kisiel
      4. Biuro Rachunkowe "Super Księgowa" Justyna Kowal
      5. Butik Laluna Lucyna Janicka
      6. Centrum Budowlane Mrągowo
      7. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych
      8. Enmar Marzenna Chodkowska
      9. Firma Handlowo Usługowa Małgorzata Bugiel
      10. FPUH Koliber Bogusława Alencewicz
      11. Geodeta Uprawniony Mirosław Włoch
      12. MDI Majster Sp. z o.o.
      13. "Mała Czarna" Katarzyna Figel
      14. Makulec Grzegorz
      15. Mario Conde Mariusz Żuk
      16. Niepubliczne Przedszkole i Żłobek „Kubuś" S.C.
      17. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Krzysztof Wiśniewski
      18. P.H.U. Ewa Kargetta-Sowul
      19. Przedsiębiorstwo Handlowe ToJan
      20. Produkcja Wyrobów Tartacznych Barbara Sieczka
      21. Przedsiębiorstwo Handlowe Styl Lucyna Janicka, Teresa Babij
      22. Panoramic Oscar A.D.W.E.K. Bielscy S.C.
      23. Sklep Spożywczo —Przemysłowy Marianna Dudkowska
      24. Stolarstwo Tartak Katarzyna Serowik
      25. Spółdzielnia Handlowo Produkcyjna Mikołajki
      26. Społeczno - Oświatowe Stowarzyszenie Pomocy Pokrzywdzonym i Niepełnosprawnym „ Edukator"
      27. Sunport Ekomarina Sp. z o.o.
      28. Stacja Paliw Nikutowo Czesław Brodzik
      29. Sklep Spożywczo-Przemysłowy „Tulipan" Agnieszka Łepkowska
      30. Sklep Spożywczo- Przemysłowy Iwona Wojnarowska
      31. Sklep „Józefina" Józefa Gorczak
      32. Usługi Komunalne „Jędrzejewscy'" S.C
      33. Usługi Leśne Zdzisław Wojnarowski
      34. Wielobranżowy Zakład Usług Remontowo-Budowlanych Mieczysław Kozak
      35. Zakład Usług Elektrycznych Mirosław Tyszyk
      36. Zakład Stolarski Antoni Bułaj
      37. Zakład Usług Stolarskich Mariusz Żelazek
      38. Zakład Usługowo-Handlowy Zbigniew Szewczak

    3. Wykaz podmiotów, którym w związku z zawarciem umów o zorganizowanie zatrudnienia w ramach zatrudnienia do 30-tego roku życia udzielono pomocy publicznej w 2017 roku.
      1. Auto Naprawa Blacharstwo Tadeusz Rogowski
      2. ADF Logistic Aleksander Fereniec
      3. ANCAR Anna Kołodziej
      4. Ambus Krzysztof Kisiel
      5. Biuro Rachunkowe „infor" Danuta Adamkiewicz
      6. Cargum Karol Wierzchnicki
      7. Cech Rzemiosł Różnych- Związek Pracodawców
      8. Car4Parts Daniel Lewakowski
      9. Dekoracje na miarę Sp. z o.o.
      10. Dach-Bud Zbigniew Lisek
      11. Eko- Taxi 90 Rafał Jurowski
      12. Eko-Trans Recykling Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
      13. Firma Remontowo- Budowlana Zbigniew Samoraj
      14. Folio- Technika Tomasz Krupiński
      15. „Fifties" Paulina Świątkowska
      16. Firma Tajams Jerzy Tabaka
      17. Firma Handlowo Usługowa Robert Makulec
      18. Firma Handlowa „Ankar" Jarosław Gadomski
      19. Gabinet Stomatologiczny Marcelina Malicka
      20. Hurtownia Artykułów Spożywczo-Przemysłowych „Wipsór" Jerzy Roszkowski
      21. Hydro -Trans Krzysztof Samsel
      22. KR Imprezy Katarzyna Roicka
      23. Kancelaria Radcy Prawnego Artur W. Wieczorek
      24. Murach Daniel
      25. "Mała Czarna" Katarzyna Figel
      26. Magazyn s.c. Klecan, Niezgoda
      27. Mazurskie Centrum Kongresowo-Wypoczynkowe „Zamek Ryn" Sp. z o.o.
      28. Natur-Gastro Wojciech Chojnicki
      29. PHU Sklep Rybny Kamila Kawa
      30. PHU „Małgosia" Małgorzata Kuczyńska
      31. PHU Ewa Kargetta-Sowul
      32. Piekarnia Cukiernia Marek Szabelski
      33. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „Jola" Jolanta Lange
      34. PHU Pomian Małgorzata Pomianowska
      35. Prywatny Kierowca- Szofer Krzysztof Zamojski
      36. "Romix" Export-Import Jan Romaniuk
      37. R.P Serwis Robert Puławski
      38. REHROZ Usługi Fizjoterapeutyczne Daniel Rozberg
      39. REHROZ Usługi Fizjoterapeutyczne Daniel Rozberg
      40. Royal Club Grupa Szkoleniowo Doradcza Hubert Keller
      41. Salon Urody "Józefina" Andrzej Gorczak
      42. Salon Fryzur "Afro-Styl" Michał Cudakiewicz
      43. Usługi Elektryczne „Pod Napięciem" Michał Borowski
      44. Usługi Remontowo-Budowlane Dariusz Makulec
      45. Usługi Transportowe Grzegorz Nowicki
      46. Usługi Stolarsko-Budowlane „Markin" Kinga Januszko
      47. Usługi Budowlano-Transportowe Krzysztof Kwiatkowski
      48. Usługi Pralnicze Anna Fąk
      49. Usługi Ślusarsko-Spawalnicze Arkadiusz Paśnikowski
      50. Wykończenia Wnętrz Dariusz Kiszko
      51. Wielobranżowy Zakład Usług Remontowo-Budowlanych Mieczysław Kozak
      52. Zakład Metalowy "AGROMASZ" Gruszczewski Janusz
      53. Zakład Gastronomiczny IGLOO Teresa Babij
      54. Zakład Cukierniczy „Jagodzianka"
      55. Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. Mikołajki
      56. Z.P.H.U. „Brzost" Zbigniew Januszkiewicz
      57. Zakład Usługowo-Handlowy Zbigniew Szewczak

    4. Wykaz Pracodawców, z którymi zawarto umowy o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowisk pracy w 2017 r. (art. 46 ust. 1 pkt. 1 i 1a Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy)

      L.p.

      Nazwa przedsiębiorstwa

      Ilość

      utworzonych

      stanowisk

      pracy

      1.

      CELL - KOM Michał Leszczyński

      1

      2.

      PERFEKT profesjonalne czyszczenie i sprzątanie Kamil Kalista

      1

      3.

      HAKS S.C.

      1

      4.

      MONIA Pieloch Monika

      1

      5.

      Hurtownia Warzyw i Owoców Roman Boharewicz

      1

      6.

      Firma Handlowo - Usługowa „ILMIR” Mirosław Ilnicki

      2

      7.

      Sklep Spożywczo — Przemysłowy Danuta Mazurek

      1

      8.

      Przedsiębiorstwo wielobranżowe „OSTAP” Łukasz Ostapowicz

      2

      9.

      Łukasz Brzuchalski

      1

      10.

      AUTOTECHNIKA Sp. z o.o.

      1

      11.

      Usługi Leśne Czesław Pac

      1

      12.

      MARSON Marcin Rzosiński

      1

      13.

      MAX MEBEL K. Zapert J. Galanek S. J.

      2

      14.

      Przedsiębiorstwo AGROMASZ Iwona Gruszczewska - Cieśla

      2

      15.

      Mazury Ubezpieczenia Sp. z o.o.

      1

      16.

      Firma Usługowa Natalii Studio Natalia Łysiuk

      1

      17.

      Zakład Produkcji Odzieży Halina Kryńska

      3

      18.

      Krawiectwo - Dziewiarstwo Regina Murach

      2

      19.

      SPEC Serwis Tomasz Kaczmarczyk

      1

      20.

      ROBSON Usługi Stolarsko- Ciesielskie Robert Szyliński

      1

      21.

      Izabela Szymczyk VIEL - TRANS

      1

      22.

      NEVSAN Piotr Żubrowski

      1

      23.

      Zakład Usługowy Kamil Marcin Siemiątkowski

      1

      24.

      Usługi Remontowo — Budowlane Makulec Dariusz

      1

      25.

      Firma Usługowo - Handlowa Robert Makulec Usługi Budowlane

      1

      26.

      Usługi Pralnicze Fąk Anna

      1

      27.

      PHU „ Małgosia” Małgorzata Kuczyńska

      1

      28.

      AWŁA S.C. Wioleta Awłasewicz Marek Awłasewicz

      1

      29.

      EKO-TRANS BIS Joanna Ejzemberg

      2

      30.

      Zakład Metalowy AGROMASZ Janusz Gruszczewski

      2

      31.

      Zakład Budowlano - Usługowy Paweł Żyrkowski

      1

      32.

      TOWE Sp. z o.o.

      1

      33.

      GEO -TECHNIKA Usługi Geodezyjne mgr inż. Paweł Możdżeń

      1

      34.

      Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Bogumiła Trottner

      1

      35.

      Zakład Usług Komunalnych Piotr Lubowidzki

      1

      36.

      PPHU „EVE MODE" S.C. M. Kwasiborska, M. Puszkiewicz

      2

      37.

      WIK -BUD Buduje Remontuje Rafał Lubowiecki

      1

      38.

      Przedszkole Niepubliczne „Nasze Pociechy” Agnieszka Paradowska

      4

      39.

      CUDO Andrzej Cudo

      1

      40.

      Kancelaria Podatkowa Merkler Sp. z o.o.

      1

      41.

      Zakład Hydrauliczny Jan Michalak

      1

      42.

      DOBRY SMAK Marzena Olejniczak

      1

      43.

      EKO - TRANS RECYKLING Sp. z o.o. Spółka Komandytowa

      2

      44.

      Auto Naprawa Sławomir Stachelek

      1

      45.

      Pośrednictwo Ubezpieczeniowe Jarosław Gumkowski

      1

      46.

      La Fiesta S.C. M. Lewandowska, H. Mieczkowski

      1

      47.

      Fol - Dach Sp. z o.o.

      1

      48.

      Piekarnia Gardocki Halina Gardocka

      1

      49.

      Tarnicki - Narzędzia Ireneusz Tarnicki

      1

      50.

      Zakład Cukierniczy „Jagodzianka” T. Grudek, K. Trzciński

      1

      51.

      Firma Handlowa Stanisław Zapert Sklep „Świat Mebli”

      1

      52.

      Niepubliczne Przedszkole w Rozogach „Słoneczko” Monika Jaworska

      1

      53.

      AUTO RECYCLIONG SERVICE Sp. z o.o.

      1

      54.

      Firma Handlowo — Usługowa ELMID Mieczysław Drężek

      1



    5. Wykaz Pracodawców, z którymi zawarto umowy refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy z Funduszy PFRON (art. 26e Ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych) w 2017 r.

      L.p.

      Nazwa przedsiębiorstwa

      Ilość

      utworzonych

      stanowisk

      pracy

      1.

      MILOWY KROK Tomasz Kodź

      1

      2.

      „Kamieniarstwo - Paśnikowski” Sp. z o.o.

      1

 pdfInformacja w wersji elektronicznej (239,9 KB)

 

Autor: Rada Powiatu

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2017-01-11 09:04przez: Rada Powiatu
Opublikowano:2017-01-11 00:00przez: Magdalena Żebrowska
Zmodyfikowano:2018-05-16 11:48przez:
Podmiot udostępniający: Starostwo Powiatowe w Mrągowie
Odwiedziny:7491

Rejestr zmian

  • [2018-05-16 11:48:31]Magdalena ŻebrowskaEdycja elementu
  • [2018-04-16 11:49:19]Magdalena ŻebrowskaEdycja elementu
  • [2018-04-16 11:36:09]Magdalena ŻebrowskaEdycja elementu
  • [2018-03-09 09:32:06]Magdalena ŻebrowskaEdycja elementu
  • [2018-02-19 09:39:53]Magdalena ŻebrowskaEdycja elementu
  • [2017-10-25 14:30:56]Magdalena ŻebrowskaPublikacja sprawozdań Rb-27S, Rb-28S, Rb-34S, Rb-NDS (od początku roku do dnia 30 września roku 2017) oraz Rb-N i Rb-Z wg stanu na koniec III kwartału 2017r.
  • [2017-07-21 14:10:26]Magdalena ŻebrowskaPublikacja sprawozdań Rb-27S, Rb-28S, Rb-34S, Rb-NDS (od początku roku do dnia 30 czerwca roku 2017) oraz Rb-N i Rb-Z wg stanu na koniec II kwartału 2017r.
  • [2017-05-19 13:41:44]Magdalena ŻebrowskaPublikacja korekty nr 1 sprawozdania Rb-N wg stanu na koniec I kwartału 2017 roku
  • [2017-04-25 14:17:57]Magdalena ŻebrowskaPublikacja sprawozdań Rb-27S, Rb-28S, Rb-34S, Rb-NDS (od początku roku do dnia 31 marca roku 2017) oraz Rb-N i Rb-Z wg stanu na koniec I kwartału 2017r.

Banery/Logo