Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Niedziela, 2024-05-05 ( Imieniny: Irydy, Tamary)

Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Mrągowie - Zakup energii elektrycznej na rok 2014 dla Powiatu Mrągowskiego

Zakup energii elektrycznej na rok 2014 dla Powiatu Mrągowskiego

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
http.//bip.warmia.mazury.pl/powiat_mragowski/zamowienia_publiczne

Mrągowo: Zakup energii elektrycznej na rok 2014 dla Powiatu Mrągowskiego
Numer ogłoszenia: 458034 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Królewiecka 60a, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7410150, faks 089 7417275.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_mragowski/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej na rok 2014 dla Powiatu Mrągowskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiającym jest Powiat Mrągowski, w którego imieniu dział Starostwo Powiatowe w Mrągowie 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego będących zarówno w jego bezpośrednim zarządzie jak i również zarządzanych przez jego jednostki organizacyjne. 2.Całkowite, SZACUNKOWE zapotrzebowanie energii elektrycznej dla obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ w okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. wynosi 1 345 481 kWh. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ ( łącznie 13 odbiorców i 20 punkty odbioru ). 4.Określone przez Zamawiającego szacunkowe zużycie energii elektrycznej nie stanowi z jego strony zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w dokładnie podanej ilości ani nie jest maksymalną ilością zakupu. 5.Proces zmiany sprzedawcy odbywa się po raz kolejny. 6.Dla wszystkich 20 punktów odbioru Zamawiający ma rozdzielone umowy na dystrybucje i sprzedaż energii elektrycznej. 7.W trakcie świadczenia dostaw wymagana może być zmiana taryf we wskazanych punktach odbioru. 8.Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie wypowiedzenie dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej oraz reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem nowych umów dystrybucyjnych ( przypadku zmiany taryf ) 9.Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo ( załącznik nr 5b do SIWZ). 10.Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej lokalnego Operatora Systemu Dystrybucyjnego ENERGA - OPERATOR S.A. 11.Sprzedawcą energii do dnia 31.12.2013r. jest ENERGA - OBRÓT S.A. 12.Czas trwania zamówienia od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada: - aktualnie obowiązującą przez cały okres trwania zamówienia koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; -zawartą, obowiązującą przez cały okres trwania zamówienia, umowę lub promesę umowy z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego ENERGA - OPERATOR S.A., na podstawie której można prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich obiektów Zamawiającego wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, wymienionych w dziale V specyfikacji wg formuły ( spełnia - nie spełnia ).
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń wymienionych w dziale V specyfikacji wg formuły ( spełnia - nie spełnia )
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń wymienionych w dziale V specyfikacji wg formuły ( spełnia - nie spełnia )
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń wymienionych w dziale V specyfikacji wg formuły ( spełnia - nie spełnia )
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń wymienionych w dziale V specyfikacji wg formuły ( spełnia - nie spełnia )

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty: 1) aktualną przez cały okres trwania zamówienia koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu regulacji Energetyki; 2) oświadczenie, że na dzień składania oferty wykonawca posiada umowę lub promesę umowy z ENERGA - OPERATOR S.A., umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej ENERGA - OPERATOR S.A., zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, obowiązującą przez cały okres trwania zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach:                         1.Cena jednostkowa netto (tj. cena bez podatku VAT) podana w formularzu oferty będzie podlegała zmianie tylko w przypadku ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym 2.Cena jednostkowa brutto będzie podlegała zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub ustawowej zmianie opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym. 3.Możliwa będzie, na wniosek Zamawiającego, maksimum o 20% zmiana ilości punktów odbioru wymienionych w Załączniku nr 1 i 2 do niniejszej umowy jak i w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (obecna ilość punktów odbioru wynosi 20 ) 4.Dopuszczalne są w trakcie obowiązywania umowy zmiany nazw, adresów, numerów NIP i Regon odbiorców, taryf dystrybucyjnych jak i mocy zamówionej w poszczególnych punktach odbioru wymienionych w § 5 ust. 5 pkt. 2) jak i w załączniku 1 i 2 niniejszej Umowy. 5.Dopuszczalne są zmiany osób reprezentujących strony. 6.Dopuszczalne są w trakcie obowiązywania umowy zmiany właścicieli , użytkowników lub zarządców dla poszczególnych punktach odbioru wymienionych w § 5 ust. 5 pkt. 2) jak i w załączniku 1 i 2 do niniejszej Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//archiwalnybip.warmia.mazury.pl/powiat_mragowski/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostw Powiatowe w Mrągowie; ul. Królewiecka 60A; 11-700 Mrągowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Starostw Powiatowe w Mrągowie; ul. Królewiecka 60A; 11-700 Mrągowo sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki

SIWZ

ikonka pdfSPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA [559.3 KiB]

 Załączniki do SIWZ

 ikonka pdfZałącznik nr 1 [263 KiB]
Załącznik nr 2.doc [58 KiB]
Załącznik nr 3.doc [32.5 KiB]
Załącznik nr 4.doc [31 KiB]
ikonka pdf Załącznik nr 5 [287.8 KiB]
ikonka pdfZałącznik nr 5a [261.2 KiB]
ikonka pdfZałącznik nr 5b [355.8 KiB]
Załącznik nr 6.doc [33.5 KiB]
Załącznik nr 7.doc [33 KiB]
Załącznik nr 8.doc [41 KiB]

 Wyjaśnienia

ikonka pdf Wyjaśnienia do 1 do 3 [247.4 KiB]
ikonka pdf Wyjaśnienia 4 do 5 [232.6 KiB] 

 Informacja o wyborze

ikonka pdf Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty [220.4 KiB]

 

Autor: Bogdan Kurta

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2017-10-12 08:47przez: Bogdan Kurta
Opublikowano:2013-11-08 00:00przez: Magdalena Żebrowska
Zmodyfikowano:2013-11-19 15:34przez:
Podmiot udostępniający: Starostwo Powiatowe w Mrągowie
Odwiedziny:1674

Rejestr zmian

  • [2013-11-19 15:34:47]Magdalena ŻebrowskaPublikacja załącznika: " Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty "
  • [2013-11-18 13:00:40]Magdalena ŻebrowskaEdycja elementu
  • [2013-11-15 07:51:57]Magdalena ŻebrowskaPublikacja załącznika: "Wyjaśnienia 4 do 5"
  • [2013-11-12 13:46:32]Magdalena ŻebrowskaPublikacja załącznika: "Wyjaśnienia do 1 do 3"
  • [2013-11-08 15:33:54]Magdalena ŻebrowskaUdostępnienie informacji

Banery/Logo