Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Wtorek, 2024-04-30 ( Imieniny: Balladyny, Lilli)

Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Mrągowie - Dostawa sprzętu pływającego na potrzeby Zespołu Oświatowo-Sportowego BAZA w Mrągowie

Dostawa sprzętu pływającego na potrzeby Zespołu Oświatowo-Sportowego BAZA w Mrągowie

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
archiwalnybip.warmia.mazury.pl/powiat_mragowski/

------------------------------------------------------------------------

*Mrągowo: Dostawa sprzętu pływającego na potrzeby Zespołu Oświatowo-Sportowego BAZA w Mrągowie - zamówienie publiczne o wartości szacunkowej poniżej 14 000 Euro*
*Numer ogłoszenia: 393920 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012*
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
*Zamieszczanie ogłoszenia:* nieobowiązkowe
*Ogłoszenie dotyczy:* zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

*I. 1) NAZWA I ADRES:* Starostwo Powiatowe , ul. Królewiecka 60a, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7410150, faks 089 7417275.
* *Adres strony internetowej zamawiającego:* http://archiwalnybip.warmia.mazury.pl/powiat_mragowski/

*I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:* Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

*II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA*

*II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:* Dostawa sprzętu pływającego na potrzeby Zespołu Oświatowo-Sportowego BAZA w Mrągowie - zamówienie publiczne o wartości szacunkowej poniżej 14 000 Euro.

*II.1.2) Rodzaj zamówienia:* dostawy.

*II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:*
1.Przedmiot zamówienia obejmuje :
1)Dostawę łodzi klasy L-Equipe ;
2)Dostawę kompletnej łodzi klasy Cadet ;
3)Dostawę kompletu klasy Techno 293 7,8 One Design
2.Wymagania :
1)Szczegółowy opis części przedmiotu zamówienia ( ust.1 pkt. 1 ) zawiera Załącznik nr 1.1 do WIWZ
2)Szczegółowy opis części przedmiotu zamówienia ( ust.1 pkt. 2 ) zawiera Załącznik nr 1.2 do WIWZ
3)Szczegółowy opis części przedmiotu zamówienia ( ust.1 pkt. 3 ) zawiera Załącznik nr 1.3 do WIWZ
3.Sprzęt zostanie dostarczony do Zespołu Oświatowo- Sportowego Baza , ul. Nadbrzeżna 4, 11-700 Mrągowo po wcześniejszym uzgodnieniu dokładnego terminu z Przedstawicielami Zamawiającego .
4.Dostarczony sprzęt jak i jego wyposażenie musi być nowe. Przedmiot zamówienia nie może być wcześniej użytkowany.
5.Dostarczony sprzęt jak i jego wyposażenie musi być zgodny z poszczególnymi przepisami klasowymi oraz posiadać niezbędne certyfikaty lub oznaczenia potwierdzające ten fakt.
6.Okres gwarancji na dostarczony sprzęt nie krótszy niż 12 miesięcy.
7.Zamawiający informuje, że zamówienie będzie finansowane z dotacji celowej otrzymanej przez Powiat Mrągowski od Gminy miasto Mrągowo na zakup przedmiotu zamówienia, której termin wykorzystania środków finansowych upływa dn. 30.11.2012r.
Niewykorzystane do tego dnia środki finansowe podlegają zwrotowi na rachunek bankowy Miasta.
11.Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) wykonawca jest odpowiedzialny za jakość i zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia w poszczególnych przepisach klasowych dostarczonego sprzętu sportowego
2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umownych w tym bezwzględna konieczność dotrzymania terminu realizacji zamówienia 3) ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.

*II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:* nie.

*II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):* 34.52.21.00-2, 34.52.23.00-5.

*II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:* tak, liczba części: 3.

*II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:* nie.

*II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:* Zakończenie: 26.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

*III.2) ZALICZKI*

* *Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:* nie

*III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW*

*

*III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania*

*Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku*

o Wykonawca jest oficjalnym przedstawicielem producenta w Polsce lub posiada licencje producenta na produkcję przedmiotowego sprzętu - ocena na zasadzie spełnia - nie spełnia


*III.3.2) Wiedza i doświadczenie*

*Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku*

o Wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat, licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały należycie wykonane (referencje) - według załącznika nr 2 do WIWZ- ocena na zasadzie spełnia - nie spełnia

*III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY*

*

*III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:*

o koncesję, zezwolenie lub licencję
o wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie
niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
*

*III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:*

*

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/ Formularz ofertowy - Załącznik A do WIWZ . 2/ zaakceptowany Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1.1 ; 1.2 i 1.3 do WIWZ 3/ kosztorysy ofertowe z wyszczególnieniem cen jednostkowych elementów składających się na każdą jednostkę pływającą oddzielnie 4/ Oświadczenia i dokumenty opisane w rozdziale V WIWZ. 5/ Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6/wzór umowy zaakceptowany przez Wykonawcę - załącznik nr 3 do WIWZ

*III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: *nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

*IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA*

*IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:* przetarg nieograniczony.

*IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT*

*IV.2.1) Kryteria oceny ofert: *najniższa cena.

*IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:* nie.

*IV.3) ZMIANA UMOWY*

*Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: *tak

*Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian*

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zapisów umowy w przypadku: 1) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli w skutek zmian konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. 2) rezygnacji z części zamówienia 3) zmiany kluczowego personelu po stronie wykonawcy/zamawiającego 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę terminu dostawy.


*IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE*

*IV.4.1)* *Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:*
http://archiwalnybip.warmia.mazury.pl/powiat_mragowski/
*Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:* Starostwo Powiatowe w Mrągowie ; ul. Królewiecka 60A ; 11-700 Mrągowo.

*IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:* 19.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Mrągowie ; ul. Królewiecka 60A ; 11-700 Mrągowo - sekretariat Starostwa.

*IV.4.5) Termin związania ofertą:* okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

*IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków  pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: * nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

*CZĘŚĆ Nr:* 1 *NAZWA:* 1) Dostawa łodzi klasy L-Equipe.

*
*1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:* Łódź żaglowa międzynarodowej klasy L`equipe 1)Kadłub - laminat poliestrowo-szklany z kompletem zamontowanych okuć a. Długość całkowita Lc = 3,90 m b. Szerokość całkowita Bc = 1,45 m c. Ciężar kadłuba Gk = 63 kg 2)Płetwa mieczowa z uchwytem przekładkowy laminat poliestrowo-szklany 3)Płetwa sterowa przekładkowy laminat poliestrowo-szklany 4)Jarzmo steru - aluminiowy odlew ciśnieniowy 5)Rumpel z przedłużaczem - rura hydroaluminiowa.

*

*2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):* 34.52.21.00-2.

*

*3) Czas trwania lub termin wykonania:* Zakończenie: 26.11.2012.

*

*4) Kryteria oceny ofert: *najniższa cena.


*CZĘŚĆ Nr:* 2 *NAZWA:* 2) Dostawa kompletnej łodzi klasy Cadet.

*

*1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:* 1.Kadłub klasy Cadet z certyfikatem, jarzmem, olinowaniem, sterem i mieczem - N1foils (hiszpański) 2.Omasztowanie Superspars (komplet) 3.Żagle kpl. 4.Wózek slipowy 5.Pokrowce (góra, dół).

*

*2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):* 34.52.21.00-2.

*

*3) Czas trwania lub termin wykonania:* Zakończenie: 26.11.2012.

*

*4) Kryteria oceny ofert: *najniższa cena.


*CZĘŚĆ Nr:* 3 *NAZWA:* 3)Dostawę kompletu klasy Techno 293 7,8 One Design.

*

*1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:* 1.Deska klasy Techno 293 One design 2. Pędnik klasy Techno 293 7,8 One design.
*

*2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):* 34.52.23.00-5.

*

*3) Czas trwania lub termin wykonania:* Zakończenie: 26.11.2012.

*

*4) Kryteria oceny ofert: *najniższa cena.
 

Załączniki

 
SIWZ

ikonka pdf SIWZ [3.5 MiB]

Załączniki do SIWZ

ikonka pdf Załącznik nr 1.1 [210.6 KiB]
ikonka pdf Załącznik nr 1.2 [209.1 KiB]
ikonka pdf Załącznik nr 1.3 [187.4 KiB]
Załącznik nr 2.doc [79.5 KiB]
ikonka pdf Załącznik nr 3 [359.9 KiB]
Załącznik A.doc [50 KiB]

Autor: Bogdan Kurta

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2017-10-12 14:54przez: Bogdan Kurta
Opublikowano:2012-10-11 00:00przez: Magdalena Żebrowska
Zmodyfikowano:2012-10-25 11:58przez:
Podmiot udostępniający: Starostwo Powiatowe w Mrągowie
Odwiedziny:1134

Rejestr zmian

  • [2012-10-25 11:58:18]Magdalena ŻebrowskaPublikacja notatki służbowej z przeprowadzonego rozeznania rynku
  • [2012-10-11 14:18:42]Magdalena ŻebrowskaUdostępnienie informacji

Banery/Logo