8 października 2012
Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie gmin położonych w obrębie Powiatu Mrągowskiego
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_mragowski/
------------------------------------------------------------------------
*Mrągowo: Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie gmin położonych w obrębie Powiatu Mrągowskiego - Postępowanie o zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 14 000 euro*
*Numer ogłoszenia: 386502 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012*
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
*Zamieszczanie ogłoszenia:* nieobowiązkowe
*Ogłoszenie dotyczy:* zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
*I. 1) NAZWA I ADRES:* Starostwo Powiatowe , ul. Królewiecka 60a, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7410150, faks 089 7417275.
* *Adres strony internetowej zamawiającego:* http://archiwalnybip.warmia.mazury.pl/powiat_mragowski/
*I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:* Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
*II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA*
*II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:* Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie gmin położonych w obrębie Powiatu Mrągowskiego - Postępowanie o zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 14 000 euro.
*II.1.2) Rodzaj zamówienia:* usługi.
*II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:*
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie gmin położonych w obrębie Powiatu Mrągowskiego. 2) Warunkowe wykonanie prognozy oddziaływania na środowisko projektów wykonanych planów w
przypadku stwierdzenia przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie, konieczności przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko 2. Wielkość i zakres zamówienia: - Gmina Miasto Mrągowo 1,1229 ha - Miasto i Gmina Mikołajki 244,9429 ha - Gmina Mrągowo 604,6582 ha - Gmina Piecki 366,1160 ha - Gmina Sorkwity 530,3355
ha RAZEM 1 747,1758 ha 3. Wymagania organizacyjne: 1) Opracowanie należy wykonać zgodnie z art.19 ust.2 ustawy o lasach z dnia 28 września 1991r. (Dz.U. z 2011r. nr 12 poz.59 j.t.) i Rozporządzeniem ministra Środowiska z dnia 20 grudnia 2005r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu
oraz inwentaryzacji stanu lasu ( Dz.U. nr 256 poz. 2151); 2) Dokumentacja urządzeniowa winna być opracowana na każdy z obrębów geodezyjnych w 3 egzemplarzach w formie papierowej ( format A4 w twardej oprawie ) oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej. 3) Zadania w zakresie gospodarki leśnej wykonane w 1 egz. dla każdego właściciela 4) Wykonawca sporządzi wykaz zmian powierzchni leśnej w stosunku do rejestru gruntów 5) Okres obowiązywania planów przyjąć 01.05.2013r do 30.04.2022r. 6) Dla każdego urządzenia obrębu sporządzić kartę dokumentacji źródłowej 7) Wykonawca dostarczy zamawiającemu zaświadczenie z urzędu Gminy o fakcie wyłożenia uproszczonych planów urządzenia lasu do publicznego wglądu na okres 60 dni oraz opinię Nadleśniczych Nadleśnictw: Mrągowo, Strzałowo, Maskulińskie. 8) Pozostałe Wymagania organizacyjne zawiera Załącznik nr 1 do WIWZ.
*II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:* tak.
* *Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających*
* W przypadku wykrycia w trakcie realizacji zamówienia obszarów leśnych, na terenie Powiatu Mrągowskiego, nie uwzględnionych w niniejszym postępowaniu
*II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:* nie.
*II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:* nie.
*II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:* Zakończenie: 15.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
*III.2) ZALICZKI*
* *Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:* nie
*III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW*
*
*III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania*
*Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku*
o
*
*III.3.2) Wiedza i doświadczenie*
*Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku*
o
wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat, licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały należycie wykonane - według załącznika nr 2 do WIWZ - wymagane jest wykazanie przez wykonawcę, w okresie ostatnich trzech lat, realizacji co najmniej 2 usług polegających na wykonaniu uproszczonych planów urządzenia lasu na kwotę 100 000 zł brutto łącznie - w tym okresie
*
*III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia*
*Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku*
o
dysponowanie co najmniej 2 osobami posiadającymi doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia ( które wykonały minimum dwie usługi o charakterze zbieżnym z przedmiotem zamówienia)- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg załącznika nr 3 do WIWZ
*III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY*
*
*III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:*
o wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie
niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub ą wykonywane należycie o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
*
*III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:*
*
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Zaakceptowany przez Wykonawcę Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
2) Zaakceptowany przez Wykonawcę Projekt Umowy
*III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: *nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
*IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA*
*IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:* przetarg nieograniczony.
*IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT*
*IV.2.1) Kryteria oceny ofert: *najniższa cena.
*IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:* nie.
*IV.3) ZMIANA UMOWY*
*Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: *tak
*Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian*
zamawiający przewiduje możliwość zmiany w przypadku: 1) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli w skutek zmian konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. 2) rezygnacji z części zamówienia 3) zmiany kluczowego personelu po stronie wykonawcy/zamawiającego 4) wystąpienia siły wyższej Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy
*IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE*
*IV.4.1)* *Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:*
http://archiwalnybip.warmia.mazury.pl/powiat_mragowski/
*Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:*
Starostwo Powiatowe w Mrągowie ; ul. Królewiecka 60A ; 11-700 Mrągowo.
*IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:* 24.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Mrągowie ; ul. Królewiecka 60A ; 11-700 Mrągowo - sekretariat.
*IV.4.5) Termin związania ofertą:* okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
*IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: * nie
Załączniki
Wynik
Notatka służbowa z przeprowadzonego rozeznania rynku [1.4 MiB]
WYKAZ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA ZP.272.5.2012.ROŚ14 [324.9 KiB]
Załączniki do SIWZ
Załącznik nr 1 [264.7 KiB]
Załącznik nr 2.doc [79 KiB]
Załącznik nr 3.doc [82.5 KiB]
Załącznik nr 4.doc [44.5 KiB]
Załącznik nr 5 [353.2 KiB]
Załącznik A - Formularz ofertowy.doc [48.5 KiB]
Metryczka
Wytworzono: | 2017-10-12 15:04 | przez: Bogdan Kurta |
---|---|---|
Opublikowano: | 2012-10-08 00:00 | przez: Magdalena Żebrowska |
Zmodyfikowano: | 2012-10-30 09:21 | przez: |
Podmiot udostępniający: | Starostwo Powiatowe w Mrągowie | |
Odwiedziny: | 1290 |
Rejestr zmian
- [2012-10-30 09:21:21]Magdalena ŻebrowskaPublikacja notatki służbowej z przeprowadzonego rozeznania rynku
- [2012-10-08 15:57:43]Magdalena ŻebrowskaUdostępnienie informacji