Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Poniedziałek, 2024-04-29 ( Imieniny: Hugona, Piotra)

Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Mrągowie - Dostawa i montaż stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Mrągowie ul Mrongowiusza 65

Dostawa i montaż stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Mrągowie ul Mrongowiusza 65

Mrągowo: Zamawiający: Powiat Mrągowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Mrągowskiego
Numer ogłoszenia: 225098 - 2012; data zamieszczenia: 28.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Królewiecka 60a, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7410150, faks 089 7417275.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.warmia.mazury. pl/powiat_mragowo

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Mrągowie ul Mrongowiusza 65 zamawiający Powiat Mrągowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Mrągowskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Mrągowie ul Mrongowiusza 65 Demontaż i montaż 109 szt okien i okapników zewnetrznych ZAMAWIAJĄCY Powiat Mrągowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Mrągowskiego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające - przewiduje się zgodnie z zapisami ustawy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Inwestor nie przywiduje

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna złożone oświadczenie o spełnienie warunków określonych w art 22 ust. 1 ustawy - zał nr 1 do SIWZ
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum dwie roboty dotyczące montażu stolarki okiennej o minimalnej wartości 70.000 zł każda
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna złożone oświadczenie o spełnienie warunków określonych w art 22 ust. 1 ustawy - zał nr 1 do SIWZ
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlano o specjalności konstrukcyjno - budowlane lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych czynności łącznie z zaświadczeniem z OIIB
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna złożone oświadczenie o spełnienie warunków określonych w art 22 ust. 1 ustawy - zał nr 1 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  •  

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: 2.1. zmiana sposobu fakturowania w przypadku zmian organizacyjnych oraz wewnętrznych uwarunkowań podmiotów wymienionych w preambule umowy, 3.W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego z przyczyn zależnych od Wykonawcy, zostanie przeprowadzona następująca procedura: a. Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co najmniej 14 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem, b. Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy. 5.Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.archiwalnybip.warmia.mazury.pl powiat mragowo
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe 11-700 Mrągowo ul Królewiecka 60a tel 89741161,897410166, pok nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe Mrągowo,11-700 Mrągowo, ul Królewiecka 60a sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki

Wynik

 Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty [1 MiB]
 Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty [379.6 KiB]

SIWZ

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia [476.3 KiB]

Załączniki do SIWZ

Druki ofertowe [287.2 KiB]
Specyfikacja - załącznika nr 7 do SIWZ [281 KiB]

Załączniki do ogłoszenia

SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA i ODBIORU ROBÓT [165.9 KiB]

 

Autor: Bogdan Kurta

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2017-10-13 12:23przez: Bogdan Kurta
Opublikowano:2012-06-28 00:00przez: Magdalena Żebrowska
Zmodyfikowano:2012-08-16 14:33przez:
Podmiot udostępniający: Starostwo Powiatowe w Mrągowie
Odwiedziny:1399

Rejestr zmian

  • [2012-08-16 14:33:30]Magdalena ŻebrowskaPublikacja zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty
  • [2012-07-18 13:48:45]Magdalena ŻebrowskaPublikacja zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty
  • [2012-06-28 14:11:18]Magdalena ŻebrowskaUdostępnienie informacji

Banery/Logo