Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Piątek, 2024-05-03 ( Imieniny: Jaropełka, Marii)

Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Mrągowie - Przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu Budowa sieci światłowodowej w mieście Mrągowo.

Przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu Budowa sieci światłowodowej w mieście Mrągowo.

Mrągowo: Przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu Budowa sieci światłowodowej w mieście Mrągowo.

Numer ogłoszenia: 29092 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Mrągowie

Finansowanie: Środki UE

Nr UZP: 29092 - 2012

Termin składania ofert: 2012-02-10 11:00:00

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Królewiecka 60a, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7410150, faks 089 7417275.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.mragowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu Budowa sieci światłowodowej w mieście Mrągowo..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu Budowa sieci światłowodowej w mieście Mrągowo . 2. Zamawiający informuje, że : a/ niniejsze zamówienie dotyczy przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu współfinansowanego przez : - Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 (oś priorytetowa 7. Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego 7.1.Tworzenie infrastruktury społeczeństwa informacyjnego) na podstawie Umowy nr UDA-RPWM.07.01-28-001/10-00 z dn.29.06.2010 r. zawartej z Województwem Warmińsko-Mazurskim z siedzibą w Olsztynie z późniejszymi aneksami, - Powiat Mrągowski i Gminę Miasto Mrągowo ( Porozumienie z dnia 11.08.2009 r. ) z własnych środków budżetowych. b/ Głównym Beneficjentem projektu pod nazwą Budowa sieci światłowodowej w mieście Mrągowo ,współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 jest Powiat Mrągowski , siedziba 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A ; c/ Powiat Mrągowski reprezentowany jest przez Zarząd Powiatu Mrągowskiego, który wdraża przedmiotowy projekt przez własne Jednostki Organizacyjne w ramach ich działań statutowych lub przez inne osoby prawne oraz fizyczne na podstawie udzielonych im stosownych pełnomocnictw celowych. 3. Audyt winien być przeprowadzony zgodnie z zapisami WYTYCZNYCH dla Beneficjentów dotyczące standardów audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 z dnia 13 kwietnia 2010r. , których treść dostępna jest na stronie internetowej http://www.rpo.warmia.mazury.pl/index.php?page=dzial&dzial_id=376 . 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ przedmiotowego przetargu. Całkowita wartość projektu: 3 457 131,93 zł Kwota wydatków kwalifikowanych i dofinansowania : 2 938 562,11 zł Kwota wkładu własnego : 518 569,82 zł Okres realizacji projektu: 2010.09.01 - 2012.03.30.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Oświadczenie
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • o W zakresie warunku posiadania wiedzy i doswiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, Wykonawca wykaże realizację minimum dwóch wykonanych audytów projektów o wartości nie mniejszej niż 2 800 000, 00 zł brutto każdy, w zakresie audytowania zadań lub projektów finansowanych ze środków Publicznych, polegających na badaniu prawidłowości wykorzystania środków publicznych z podaniem ich wartości,przedmiotu, dat wykonania i odbioru, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie. W przypadku projektów, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN po przeliczeniu średnim kursem NBP na dzień ich zakończenia (w przypadku projektów rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN). Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w rozdziale V pkt.1 ppkt. 1.2. SIWZ Nie wykazanie potwierdzenia spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Ofertę Wykonawcy wykluczonego zgodnie treścią art. 24 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający uzna również za odrzuconą Ocena spełnienia warunku na zasadzie SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA

  • III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Oświadczenie
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • o W zakresie warunku wskazanego w pkt. 1 ppkt. 1.3 Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia spełniającymi następujące wymogi: a) mające pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych; b) nie były karane za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; c) spełniają wymóg bezstronności i niezależności od badanego Beneficjenta; d) posiadają następujące kwalifikacje zawodowe do przeprowadzania audytu: - uprawnione są do badania sprawozdań finansowych na mocy ustawy z dnia 7 maja 2009 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie, podmiotach uprawnionych do badania sprawozdań finansowych oraz o nadzorze publicznym (Dz. U. z 2009 r., Nr 77, poz. 649.), - posiadają kwalifikacje zawodowe do przeprowadzania audytu wewnętrznego zgodnie z ustawą z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r., Nr 157, poz.1240), - w latach 2003-2006 zdały przed komisją powołaną w Ministerstwie Finansów egzamin pozwalający na wykonywanie zawodu audytora wewnętrznego. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w rozdziale V pkt.1 ppkt. 1.3 SIWZ. Nie wykazanie potwierdzenia spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Ofertę Wykonawcy wykluczonego zgodnie treścią art. 24 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający uzna również za odrzuconą. Ocena spełnienia warunku na zasadzie SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • o Oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie zapisów Załącznika nr 7 - Projektu Umowy do zaakceptowania przez Wykonawcę, Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: a) zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, b) zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć przed jej zawarciem, pomimo zachowania należytej staranności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://archiwalnybip.warmia.mazury.pl/powiat_mragowski/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Mragowie ; ul. Królewiecka 60A; 11-700 Mragowo w dni robocze w godz. 8.00-15.00 po wcześniejszym kontakcie telefonicznym..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2012 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Mragowie ; ul. Królewiecka 60A; 11-700 Mragowo ; Sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że : a/ niniejsze zamówienie dotyczy przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu współfinansowanego przez : - Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 (oś priorytetowa 7. Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego 7.1.Tworzenie infrastruktury społeczeństwa informacyjnego) na podstawie Umowy nr UDA-RPWM.07.01-28-001/10-00 z dn.29.06.2010 r. zawartej z Województwem Warmińsko-Mazurskim z siedzibą w Olsztynie z późniejszymi aneksami, - Powiat Mrągowski i Gminę Miasto Mrągowo ( Porozumienie z dnia 11.08.2009 r. ) z własnych środków budżetowych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki

Wynik

pdfZawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty [1.3 MiB]
pdf Zawiadomienie o powtórnym wyborze najkorzystniejszej oferty [546.8 KiB]

SIWZ

pdf Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia [455.8 KiB]

Załączniki do SIWZ

pdf Załącznik A - wzór formularza oferty [344.3 KiB]
pdf Załącznik nr 1 [302 KiB]
pdf Załącznik nr 2 [290 KiB]
pdf Załącznik nr 3 [300.3 KiB]
pdf Załącznik nr 4 [256 KiB]
pdf Załącznik nr 5 [327.6 KiB]
pdf Załącznik nr 6 [259.2 KiB]
pdf Załącznik nr 7 [459.2 KiB]
Załącznik A - wzór formularza oferty.doc [417 KiB]
Załącznik nr 1.doc [441.5 KiB]
Załącznik nr 2.doc [426 KiB]
Załącznik nr 3.doc [437 KiB]
Załącznik nr 4.doc [428 KiB]
Załącznik nr 5.doc [434.5 KiB]
Załącznik nr 6.doc [397 KiB]
Załącznik nr 7.doc [463 KiB]

Odpowiedź

pdfWyjaśnienia od 1 do 6 [794.1 KiB]

 

Autor: w/z Starosty Janusz Alicki

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2012-01-31 00:00przez: w/z Starosty Janusz Alicki
Opublikowano:2012-01-31 00:00przez: Magdalena Żebrowska
Zmodyfikowano:2012-02-27 14:25przez:
Podmiot udostępniający: Starostwo Powiatowe w Mrągowie
Odwiedziny:2867

Rejestr zmian

  • [2012-02-27 14:25:38]Magdalena ŻebrowskaPublikacja zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty
  • [2012-02-17 15:44:58]Magdalena ŻebrowskaEdycja elementu
  • [2012-02-17 15:35:20]Magdalena ŻebrowskaPublikacja zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty
  • [2012-02-07 07:55:34]Magdalena ŻebrowskaPublikacja wyjaśnień od 1 do 6
  • [2012-02-06 12:52:00]Magdalena ŻebrowskaPublikacja załącznika: "Załącznik nr 7.doc"
  • [2012-02-06 12:51:21]Magdalena ŻebrowskaPublikacja załącznika: "Załącznik nr 6.doc"
  • [2012-02-06 12:36:18]Magdalena ŻebrowskaPublikacja załącznika: "Załącznik nr 5.doc"
  • [2012-02-06 12:34:30]Magdalena ŻebrowskaPublikacja załącznika: "Załącznik nr 4.doc"
  • [2012-02-06 12:32:56]Magdalena ŻebrowskaPublikacja załącznika: "Załącznik nr 3.doc"
  • [2012-02-06 12:08:18]Magdalena ŻebrowskaPublikacja załącznika: "Załącznik nr 2.doc"
  • [2012-02-06 12:03:42]Magdalena ŻebrowskaPublikacja załącznika: "Załącznik nr 1.doc "
  • [2012-02-06 11:30:59]Magdalena ŻebrowskaPublikacja załącznika: "Załącznik A - wzór formularza oferty.doc"
  • [2012-01-31 12:07:32]Magdalena ŻebrowskaUdostępnienie informacji

Banery/Logo