Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Piątek, 2024-05-03 ( Imieniny: Jaropełka, Marii)

Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Mrągowie - Oszacowywanie w 2012 r. wartości pojazdów Powiatu Mrągowskiego.

Oszacowywanie w 2012 r. wartości pojazdów Powiatu Mrągowskiego.

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Mrągowie

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 3340 - 2012

Termin składania ofert: 2012-01-16 09:00:00

  1. I.    INFORMACJA O POSTEPOWANIU :

 

  1. 1.      Nazwa i adres zamawiającego

     Starostwo Powiatowe w Mrągowie

     ul. Królewiecka  60A   11-700 Mrągowo

     NIP  742-18-43-679

      Regon  510750373                                                

                                                         Zwany  dalej  ZAMAWIAJĄCYM  

                                                                                                                       r.kraszewski@powiat.mragowo.pl

  •      tel.:   89 741 01 50;       fax.:  89 741 72 75
  1. 2.      Tryb udzielenia zamówienia

 Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na zawarcie umowy na usługi o wartości zamówienia mniejszej niż 200 000 Euro tj. kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8,              w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010r.  Nr 113,  poz. 759  z  późn. zm.).

II.   PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

  1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy na wykonanie usługi oszacowywania w 2012 r. wartości ruchomości t.j. pojazdów w rozumieniu ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity z 2005 r. Dz. U. Nr 108 poz. 908 z późniejszymi zmianami) będących własnością Powiatu Mrągowskiego w  ilościach :

a)     szacunkowa ilość motorowerów – 3 sztuki

b)    szacunkowa ilość motocykli – 3 sztuki

c)     szacunkowa ilość pojazdów o d.m.c. do 3500 kg, z wyłączeniem motorowerów i motocykli – 25 sztuk

d)    szacunkowa ilość pojazdów o d.m.c. powyżej 3500 kg – 2 sztuki

  1. 2.      Klasyfikacja Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

Usługi Biegłych :   71 31 90 00 – 7

  1. 3.      Zamawiający informuje, że :

Zamawiający zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom

III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA :

Zamawiający przewiduje, że udzielenie zamówienia rozpocznie się od dnia zawarcia umowy i będzie ono sukcesywnie realizowane do dnia 31 grudnia 2012 r.

IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

  1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawieart. 24 ust. 1 i 2 Pzp oraz spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp i określone w pkt 3 niniejszego rozdziału.
  2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń
    i dokumentów, o których mowa w rozdziale V, na zasadzie spełnia – nie spełnia.
  3. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1)     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:

- Wykonawca posiada aktualny wpis na listę biegłych skarbowych w zakresie wyceny pojazdów,

2)     znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

3)     wykonają szacunek na własny koszt i ryzyko oraz dostarczą go dla zamawiającego,

4)     zapewniają realizację zamówienia bez zaliczkowania w okresie realizacji umowy,

5)     zapewniają wykonie i dostarczenie opinii oszacowania wartości ruchomości max. 14 dni kalendarzowych od każdorazowego zawiadomienia,

6)     zapewnią min. 30 dniowy termin płatności za realizację poszczególnych części zamówienia.

Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 3 ppkt. 1) i 2) mogą spełniać łącznie.

Nie może również podlegać wykluczeniu z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp podmiot, na zasobach, którego polega Wykonawca wykazując spełnianie warunków na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmiot ten będzie brał udział w realizacji części zamówienia.

V. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCÓW WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  2. Oświadczenia potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – obowiązujące  na dzień złożenia OFERTY.
  3. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 spełniają warunki art. 22 ustawy Pzp należy przedłożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na formularzu zgodnym
    z treścią ZAŁĄCZNIKA nr 2 do SIWZ.

4.    W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

1)      oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawarte w treści ZAŁĄCZNIKA nr 1 do SIWZ (Formularz ofertowy),

2)      oświadczenie, wykonawcy, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zgodne z treścią ZAŁĄCZNIKA nr 2 do SIWZ;

3)      zaparafowany przez wykonawcę wzór umowy (ZAŁĄCZNIK nr 4 do SIWZ) potwierdzający akceptacje przez Wykonawcę zapisów umowy

5.    Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

  1. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i określonych
    w Rozdziale IV w pkt 3 ppkt. 1) i 2) polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda wykazania za pomocą dokumentów wymienionych w Rozdziale V pkt 1, iż w stosunku do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
  2. Dokumenty mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
  3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, na zasobach których polega Wykonawca składający ofertę, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.
  4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się
    o udzielenie zamówienia:

dokumenty wymienione w pkt. 1, 2, 3, 4 ppkt. 1, 2, 3 powinno być złożone odrębnie przez każdego z Wykonawców (członków konsorcjum),

10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

11.   W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami.

VI. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ Z ZAMAWIAJĄCYM

Opis sposobu przekazywania oświadczeń i dokumentów.

  1. Dopuszczalną formą kontaktów potencjalnych Wykonawców z Zamawiającym jest zgodnie z art. 27 ust. 3 forma pisemna , faks oraz  poczta elektroniczna:

a/ w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia:   k.dabkowski@powiat.mragowo.pl ;

b/ w sprawach związanych z procedurą zamówień publicznych :  r.kraszewski@powiat.mragowo.pl

  1. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
  2. Przesyłane wiadomości drogą elektroniczną powinny stanowić załączniki do korespondencji przygotowane w jednym z wymienionych formatów tj.: txt,

 

Załączniki

SIWZ

pdf SIWZ [679.8 KiB]

Ogłoszenie o unieważnieniu

pdf Informacja o unieważnieniu postępowania [233.8 KiB]

Autor: w/z Starosty Janusz Alicki

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2012-01-03 00:00przez: w/z Starosty Janusz Alicki
Opublikowano:2012-01-03 00:00przez: Magdalena Żebrowska
Zmodyfikowano:2012-01-19 11:15przez:
Podmiot udostępniający: Starostwo Powiatowe w Mrągowie
Odwiedziny:1276

Rejestr zmian

  • [2012-01-19 11:15:46]Magdalena ŻebrowskaPublikacja informacji o unieważnieniu postępowania
  • [2012-01-03 14:21:37]Magdalena ŻebrowskaUdostępnienie informacji

Banery/Logo