3 stycznia 2012
Oszacowywanie w 2012 r. wartości pojazdów Powiatu Mrągowskiego.
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Mrągowie
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 3340 - 2012
Termin składania ofert: 2012-01-16 09:00:00
- I. INFORMACJA O POSTEPOWANIU :
- 1. Nazwa i adres zamawiającego
Starostwo Powiatowe w Mrągowie
ul. Królewiecka 60A 11-700 Mrągowo
NIP 742-18-43-679
Regon 510750373
Zwany dalej ZAMAWIAJĄCYM
- internet: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_mragowski/ , e – mail: k.dabkowski@powiat.mragowo.pl
r.kraszewski@powiat.mragowo.pl
- tel.: 89 741 01 50; fax.: 89 741 72 75
- 2. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na zawarcie umowy na usługi o wartości zamówienia mniejszej niż 200 000 Euro tj. kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy na wykonanie usługi oszacowywania w 2012 r. wartości ruchomości t.j. pojazdów w rozumieniu ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity z 2005 r. Dz. U. Nr 108 poz. 908 z późniejszymi zmianami) będących własnością Powiatu Mrągowskiego w ilościach :
a) szacunkowa ilość motorowerów – 3 sztuki
b) szacunkowa ilość motocykli – 3 sztuki
c) szacunkowa ilość pojazdów o d.m.c. do 3500 kg, z wyłączeniem motorowerów i motocykli – 25 sztuk
d) szacunkowa ilość pojazdów o d.m.c. powyżej 3500 kg – 2 sztuki
- 2. Klasyfikacja Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Usługi Biegłych : 71 31 90 00 – 7
- 3. Zamawiający informuje, że :
Zamawiający zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA :
Zamawiający przewiduje, że udzielenie zamówienia rozpocznie się od dnia zawarcia umowy i będzie ono sukcesywnie realizowane do dnia 31 grudnia 2012 r.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
- W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawieart. 24 ust. 1 i 2 Pzp oraz spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp i określone w pkt 3 niniejszego rozdziału.
- Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń
i dokumentów, o których mowa w rozdziale V, na zasadzie spełnia – nie spełnia. - O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
- Wykonawca posiada aktualny wpis na listę biegłych skarbowych w zakresie wyceny pojazdów,
2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
3) wykonają szacunek na własny koszt i ryzyko oraz dostarczą go dla zamawiającego,
4) zapewniają realizację zamówienia bez zaliczkowania w okresie realizacji umowy,
5) zapewniają wykonie i dostarczenie opinii oszacowania wartości ruchomości max. 14 dni kalendarzowych od każdorazowego zawiadomienia,
6) zapewnią min. 30 dniowy termin płatności za realizację poszczególnych części zamówienia.
Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 3 ppkt. 1) i 2) mogą spełniać łącznie.
Nie może również podlegać wykluczeniu z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp podmiot, na zasobach, którego polega Wykonawca wykazując spełnianie warunków na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmiot ten będzie brał udział w realizacji części zamówienia.
V. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCÓW WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- Oświadczenia potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – obowiązujące na dzień złożenia OFERTY.
- W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 spełniają warunki art. 22 ustawy Pzp należy przedłożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na formularzu zgodnym
z treścią ZAŁĄCZNIKA nr 2 do SIWZ.
4. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawarte w treści ZAŁĄCZNIKA nr 1 do SIWZ (Formularz ofertowy),
2) oświadczenie, wykonawcy, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zgodne z treścią ZAŁĄCZNIKA nr 2 do SIWZ;
3) zaparafowany przez wykonawcę wzór umowy (ZAŁĄCZNIK nr 4 do SIWZ) potwierdzający akceptacje przez Wykonawcę zapisów umowy
5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
- Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i określonych
w Rozdziale IV w pkt 3 ppkt. 1) i 2) polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda wykazania za pomocą dokumentów wymienionych w Rozdziale V pkt 1, iż w stosunku do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. - Dokumenty mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, na zasobach których polega Wykonawca składający ofertę, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.
- W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia:
dokumenty wymienione w pkt. 1, 2, 3, 4 ppkt. 1, 2, 3 powinno być złożone odrębnie przez każdego z Wykonawców (członków konsorcjum),
10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami.
VI. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ Z ZAMAWIAJĄCYM
Opis sposobu przekazywania oświadczeń i dokumentów.
- Dopuszczalną formą kontaktów potencjalnych Wykonawców z Zamawiającym jest zgodnie z art. 27 ust. 3 forma pisemna , faks oraz poczta elektroniczna:
a/ w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: k.dabkowski@powiat.mragowo.pl ;
b/ w sprawach związanych z procedurą zamówień publicznych : r.kraszewski@powiat.mragowo.pl
- Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
- Przesyłane wiadomości drogą elektroniczną powinny stanowić załączniki do korespondencji przygotowane w jednym z wymienionych formatów tj.: txt,
Załączniki
SIWZ
SIWZ [679.8 KiB]
Ogłoszenie o unieważnieniu
Informacja o unieważnieniu postępowania [233.8 KiB]
Metryczka
Wytworzono: | 2012-01-03 00:00 | przez: w/z Starosty Janusz Alicki |
---|---|---|
Opublikowano: | 2012-01-03 00:00 | przez: Magdalena Żebrowska |
Zmodyfikowano: | 2012-01-19 11:15 | przez: |
Podmiot udostępniający: | Starostwo Powiatowe w Mrągowie | |
Odwiedziny: | 1276 |
Rejestr zmian
- [2012-01-19 11:15:46]Magdalena ŻebrowskaPublikacja informacji o unieważnieniu postępowania
- [2012-01-03 14:21:37]Magdalena ŻebrowskaUdostępnienie informacji