Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Sobota, 2024-05-04 ( Imieniny: Floriana, Michała)

Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Mrągowie - Pełnienie funkcji Koordynatora Nadzoru Inwestorskiego przy zadaniu p.n. : „Budowa sieci światłowodowej w mieście Mrągowo”

Pełnienie funkcji Koordynatora Nadzoru Inwestorskiego przy zadaniu p.n. : „Budowa sieci światłowodowej w mieście Mrągowo”

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Mrągowie

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 272221-2011

Termin składania ofert: 2011-10-25 13:00:00

Termin otwarcia ofert: 2011-10-25 13:30:00

 

Mrągowo: Pełnienie funkcji Koordynatora Nadzoru Inwestorskiego przy zadaniu p.n. : Budowa sieci światłowodowej w mieście Mrągowo
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Królewiecka 60a, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7410150, faks 089 7417275.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://archiwalnybip.warmia.mazury.pl/powiat_mragowski

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Koordynatora Nadzoru Inwestorskiego przy zadaniu p.n. : Budowa sieci światłowodowej w mieście Mrągowo.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Koordynatora Nadzoru Inwestorskiego, we wszystkich wymaganych branżach, nad realizacją prac projektowych, robót budowlanych, dostawą, montażem wyposażenia-urządzeń jak i uruchomieniem sieci światłowodowej w ramach Projektu pn Budowa sieci światłowodowej w mieście Mrągowo realizowanego na podstawie umowy OR/1/2011 z dnia 18.03.2011 r. przez firmę SPRINT S.A. o. Gdańsk, ul.Budowlanych 64 E, 80-298 Gdańsk wyłonioną w przetargu nieograniczonym ( numer ogłoszenia BZP 15434-2011 z dn. 31.01.2011 r.) 2. Pełnienie funkcji Koordynatora Nadzoru Inwestorskiego dla w/w Projektu, gdzie roboty budowlane wykonywane są w formule zaprojektuj i wybuduj, szczegółowo opisuje : 2.1. Program Funkcjonalno-Użytkowy - PFU ( Załącznik A do SIWZ ) 2.2. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - STT ( Załącznik B do SIWZ ) 2.3. Załącznik nr 1 do SST - Dane wyjściowe UM Mrągowo ( Załącznik C do SIWZ ); 2.4. Załącznik nr 2 do SST - Dane wyjściowe SP Mrągowo ( Załącznik D do SIWZ ); 2.5. Orientacyjny przebieg projektowanej sieci światłowodowej ( arkusz 1 i 2 mapy miasta Mrągowa ) z oznaczony umiejscowieniem jednostek organizacyjnych ( JO ) ( Załącznik E do SIWZ ). 2.6. Mapa stref konserwatorskich w Mrągowie znajduje się na stronie internatowej http://archiwalnybip.warmia.mazury.pl/mragowo_gmina_miejska/124/Miejscowy_plan_zagospodarowania_przestrzennego/ 2.7. Dane techniczne Projektu : a) Sieć szerokopasmowego wraz z kanalizacją - ok. 13 000 m; b) Liczba podłączonych jednostek organizacyjnych ( JO ) - 32 ; c) Liczba podłączonych budynków - 28 ; d) Liczba węzłów sieci - 25 ; e) Centrum Zarządzanie ( CZ ) - 1 ; f) Liczba PIAP-ów nowych - 5 ; g) Liczba PIAP-ów zmodernizowanych - 3 ; h) Liczba Hot Spot - ów - 60 2.8. Opis ogólny Projektu : Przedmiotem Projektu jest ZAPROJEKTOWANIE, WYBUDOWANIE i URUCHOMIENIE SZEROKOPASMOWEJ SIECI SWIATŁOWODOWEJ w granicach administracyjnych miasta Mrągowa. Założono budowę spójnej i kompletnej sieci dystrybucyjnej. Siec, oprócz podstawowego, zakładanego lokalnego oddziaływania, byłaby elementem systemu ogólnopolskiej sieci komputerowej uzupełnieniem projektu Siec Szerokopasmowa Polski Wschodniej. Planowana sieć miejska musi powstać w pasie drogowym, na obszarach będących własnością Gminy Miasta Mrągowo i Powiatu Mrągowskiego. Sieć powinna połączyć wszystkie obiekty, będące w gestii Starostwa i Miasta - w szczególności siedziby urzędów, szkoły, przedszkola, ośrodki kultury, szpital, których pełna lista znajduje się w Załącznikach C i D do niniejszego SIWZ oraz do Umowy OR/1/2011 z dn.18.03.2011r. W części tych obiektów należy stworzyć węzły sieci - które oprócz elementów struktury szkieletu - pełniłyby także role punktów dystrybucji usług dla tych obiektów jak również w niektórych przypadkach dla obiektów sąsiednich blisko zlokalizowanych. Węzły te staną się elementami intranetu miejskiego. Jednocześnie także mogą być tą droga wpięte do internetu jako drugiej warstwy usług. Do sieci światłowodowej zostaną przyłączone tzw. PIAPy - publiczne punkty dostępu do internetu. Ze względu na możliwość dewastacji - przewiduje się zainstalowane ich w istniejących obiektach - tak, aby zminimalizować to ryzyko. Oprócz dostępu do internetu ( w odpowiednio ograniczonym zakresie) PIAPy będą też pełnić rolę dostępu do portalu Miasta i Powiatu. Głównym ich zadaniem będzie udostępnianie informacji przydatnych z punktu widzenia mieszkańca czy turysty. Przewiduje sie, ze możliwe będzie np. informowanie o ofertach pracy, o atrakcjach turystycznych czy innych zdarzeniach ważnych dla mieszkańców jak i przyjezdnych. Dostęp do PIAPów będzie powszechny. W ramach przedmiotowego Projektu f. SPRINT S.A. o/Gdańsk udzieliła 60 miesięcznej gwarancji oraz będzie musiała przekazać Zamawiającemu : -materialne prawa autorskie do oprogramowania; -wiedzę (kody źródłowe, kompletną dokumentację oprogramowania, którą wykorzystuje zaprojektowany system, dokumentację logiczną kabla i przyłączy światłowodowychwych, schematy połączeń oraz szaf dystrybucyjnych ) w formie dokumentacji ( na papierze i na płytach CD ) oraz w formie szkoleń dla osób obsługujących stworzony system..

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

 

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.30.00.00-1, 71.24.70.00-1.

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2011.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

 

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Koordynator musi zapewnić personel zdolny do spełnienia wymagań, postawionych w przedmiocie zamówienia. W skład personelu Koordynatora powinien wchodzić co najmniej: -Inspektor nadzoru ds. robót teletechnicznych -Inspektor nadzoru ds. robót konstrukcyjno-budowlanych -Inspektor nadzoru ds. robót elektrycznych Inspektor Nadzoru - oznacza osobę fizyczną, posiadającą kwalifikacje wymagane przez Rozdział 2 (Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie) i sprawującą funkcje nadzoru na Placu Budowy określone przez Art. 25 (obowiązki) oraz Art. 26 (prawa) polskiego Prawa Budowlanego (Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) oraz w przypadku zabytków nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków spełniającą zapisy, o których mowa w §24 rozporządzenia z dnia 27 lipca 2011 r. Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie: Prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych(Dz.U. z 2011r. nr 165 poz. 987) Ocena na podstawie dołączonych do Oferty dokumentów metodą spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie usługi, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się sprawowaniem nadzoru inwestorskiego dla co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości minimum 1.000.000,00 PLN ( JEDEN milion PLN) brutto każda, oraz każda polegająca na budowie sieci światłowodowej /szerokopasmowej Ocena na podstawie dołączonych do Oferty dokumentów metodą spełnia-nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)Wykonawca dysponuje osobą, która będzie pełniła funkcję Koordynatora - inspektora nadzoru posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń uprawniające do nadzorowania robót, oraz posiadającą minimum 3 letni staż pracy w nadzorowaniu robót dotyczących wymaganych uprawnień oraz doświadczenie zawodowe nadzorowania minimum jedną robotą budowlaną o wartości minimum 1.000.000,00 PLN (jeden milion PLN) brutto polegającą na budowie sieci światłowodowej - szerokopasmowej. b)Wykonawca dysponuje: -osobą, która będzie pełniła funkcję Inspektor nadzoru ds. robót konstrukcyjno-budowlanych posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz uprawnieniami do nadzorowania robót wynikającymi z rozporządzenia z dnia 27 lipca 2011r. Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie: Prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych ( Dz.U. z 2011r. nr 165 poz. 987 ),oraz posiadającą minimum 3 letni staż pracy w nadzorowaniu robót dotyczących wymaganych uprawnień, -osobą, która będzie pełniła funkcję inżyniera posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej bez ograniczeń uprawniające do nadzorowania robót, oraz posiadającą minimum 3 letni staż pracy w nadzorowaniu robót dotyczących wymaganych uprawnień, Ocena na podstawie dołączonych do Oferty dokumentów metodą spełnia-nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

 

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://archiwalnybip.warmia.mazury.pl/powiat_mragowski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Mragowie ul.Królewiecka 60A 11-700 Mrągowo pok. nr 2 od poniedziału do piatku w godz. 8-15 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2011 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat Starostwo Powiatowe w Mragowie ul.Królewiecka 60A 11-700 Mrągowo.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że : a/ niniejsze zamówienie dotyczy projektu pod nazwą Budowa sieci światłowodowej w mieście Mrągowo, współfinansowanego przez : Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 (oś priorytetowa 7. Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego 7.1.Tworzenie infrastruktury społeczeństwa informacyjnego) na podstawie Umowy nr UDA-RPWM.07.01-28-001/10-00 z dn.29.06.2010 r. zawartej z Województwem Warmińsko-Mazurskim z siedzibą w Olsztynie , Powiat Mrągowski i Gminę Miasto Mrągowo ( Porozumienie z dnia 11.08.2009 r. ) z własnych środków budżetowych. b/ Głównym Beneficjentem projektu pod nazwą Budowa sieci światłowodowej w mieście Mrągowo ,współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 jest Powiat Mrągowski , siedziba 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A ; c/ Powiat Mrągowski reprezentowany jest przez Zarząd Powiatu Mrągowskiego, który wdraża przedmiotowy projekt przez własne Jednostki Organizacyjne w ramach ich działań statutowych lub przez inne osoby prawne oraz fizyczne na podstawie udzielonych im stosownych pełnomocnictw celowych..

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 Załączniki

SIWZ

pdf SIWZ [486.2 KiB]

Ogłoszenie

pdf Ogłoszenie [17.6 MiB]

Załączniki do SIWZ

pdf- Załącznik A do SIWZ Program Funkcjonalno-Użytkowy - PFU [505.2 KiB]
pdf- Załącznik B do SIWZ Szczegółowa Specyfikacja Techniczna – STT [450.2 KiB]
Załącznik C do SIWZ Załącznik nr 1 do SST – Dane wyjściowe UM Mrągowo.xls [35.5 KiB]
Załącznik D do SIWZ Załącznik nr 2 do SST – Dane wyjściowe SP Mrągowo.xls [39.5 KiB]
pdf- Załącznik E do SIWZ Orientacyjny przebieg projektowanej sieci światłowodowej z oznaczony umiejscowieniem jednostek organizacyjnych - arkusz 1 [1.5 MiB]
pdf- Załącznik E do SIWZ Orientacyjny przebieg projektowanej sieci światłowodowej z oznaczony umiejscowieniem jednostek organizacyjnych - arkusz 2 [878.2 KiB]
Załącznik F do SIWZ – wzór formularza OFERTY.doc [421 KiB]
Załącznik nr 1 do OFERTY - wzór oświadczenia wynikającego z art.22 ust.1 pkt.1-4 oraz art.24 ust.1 Ustawy PZP.doc [400 KiB]
Załącznik nr 3 - wzór wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat zamówień.doc [418.5 KiB]
Załącznik nr 4 - wzór wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca celem realizacji Zamówienia.doc [419 KiB]
Załącznik nr 5 – wzór wykazu prac, które Wykonawca powierzy do wykonania Podwykonawcom.doc [416 KiB]
pdf - Załącznik G do SIWZ - wzór umowy do zaakceptowania [318.5 KiB]

 Wyjaśnienia

pdf Wyjaśnienia od 1 do 3 [817.6 KiB]

Informacja o wyborze

pdf Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty [2.5 MiB]

Autor: Bogdan Kurta

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2011-10-17 00:00przez: Bogdan Kurta
Opublikowano:2011-10-17 00:00przez: Magdalena Żebrowska
Zmodyfikowano:2011-11-03 09:37przez:
Podmiot udostępniający: Starostwo Powiatowe w Mrągowie
Odwiedziny:1319

Rejestr zmian

  • [2011-11-03 09:37:39]Magdalena ŻebrowskaPublikacja zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty
  • [2011-10-21 12:12:52]Magdalena ŻebrowskaDodanie załącznika: "Wyjaśnienia od 1 do 3"
  • [2011-10-17 22:17:29]Magdalena ŻebrowskaUdostępnienie informacji

Banery/Logo