Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Sobota, 2024-04-20 ( Imieniny: Agnieszki, Amalii)

Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Mrągowie - Poprawa efektywności energetycznej w obiektach oświatowych Powiatu Mrągowskiego

Poprawa efektywności energetycznej w obiektach oświatowych Powiatu Mrągowskiego

Ogłoszenie nr 632160-N-2018 z dnia 2018-10-04 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej >Tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 4: Efektywność energetyczna, Działanie 4.3 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków, Poddziałanie: 4.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych > Nie

INFORMACJA O OTWARCIU OFERT      |       ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający > Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania > Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających > Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej > Nie

Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Mrągowski, krajowy numer identyfikacyjny 510742511, ul. Królewiecka   60A , 11-700  Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. +48897410150, e-mail: starostwo@powiat.mragowo.pl , faks +48897417275.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiat.mragowo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): > NIE

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) > Tak www.bip.powiat.mragowo.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia > Tak www.bip.powiat.mragowo.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem > Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie > Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: > Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: > Tak
Inny sposób: w formie pisemnej
Adres: Starostwo Powiatowe w Mrągowie, ul. Królewiecka 60A ; 11-700 Mrągowo

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne > Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa efektywności energetycznej w obiektach oświatowych Powiatu Mrągowskiego
Numer referencyjny: ZP.272.7.2018.PN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny > Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: > Nie

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Poprawa efektywności energetycznej w obiektach oświatowych Powiatu Mrągowskiego" polegająca na wykonaniu robót budowlanych w niżej wymienionych obiektach: 1) Wykonanie termomodernizacji I Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Sobczyńskiego 1A w Mrągowie w ramach zadania pn: „Docieplenie, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z elewacją budynku przy ul. Sobczyńskiego 1A w Mrągowie. Roboty budowlane realizowane będą na podstawie: a) dokumentacji projektowej pn.: „Docieplenie, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z elewacją budynku przy ul. Sobczyńskiego 1A w Mrągowie" sporządzonej przez Ptaszyński Architektura Roman Ptaszyński; 15-437 Białystok; ul. Ireny Białówny 9/6 – Załącznik nr 8a do SIWZ b) przedmiarów robót dla poszczególnych branż – Załącznik nr 9a do SIWZ c) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – Załącznik nr 10a do SIWZ d) Roboty realizowane będą na podstawie Decyzji pozwolenia na budowę Nr 68/2017/Mki z dnia 6 marca 2017roku i Decyzji nr 128/2017/Mrg z dnia 18 kwietnia 2017roku – Załącznik nr 11 do SIWZ e) Planowany rzeczowy zakres prac polega na: • Pracach rozbiórkowych: - obróbek blacharskich, - wykuciach ościeżnic, kratek wentylacyjnych, kratek drzwiowych, podokienników, - rozebranie podłóg, stropów, - zbicie starych tynków wraz z oczyszczeniem, - wywiezienie gruzu spryzmowanego. • Pracach związanych z izolacją poddasza: - izolacje cieplne, - podłogi z desek. • Pracach związanych z wykonaniem stolarki: - obsadzenie i malowanie okien drewnianych - obsadzenie i malowanie drzwi zewnętrznych drewnianych, - obsadzenie wraz z obróbka i malowaniem podokienników drewnianych f) Orientacyjny ilościowy zakres prac obejmuje między innymi: • Roboty izolacyjne dachu (izolacje przeciwwilgociowe, przeciwwodne, cieplne i przeciwdźwiękowe) – ok. 1.087,00 m2. • Wykonanie i wymiana drewnianej stolarki okiennej (ok. 660,00 m2 w tym renowacja 3 szt. okien drewnianych pozostawionych jako tzw. „świadek") i drzwiowej (ok. 41 m2). 2) Wykonanie termomodernizacji budynku warsztatów szkolnych Mrągowskiego Centrum Kształcenia w ramach zadania pn: „Rozbudowa i unowocześnienie istniejącej bazy szkolnictwa zawodowego, samochodowego - mechanicznego i dostosowanie do standardów unijnych i wymogów podstawy programowej dla danego zawodu w Mrągowie przy ul. Mrongowiusza 65A, na dz. nr 85/3. Roboty budowlane realizowane będą na podstawie: a) dokumentacji projektowej pn.: „Rozbudowa i unowocześnienia bazy szkolnictwa zawodowego, samochodowo-mechanicznego, dostosowania do standardów unijnych i wymogów podstawy programowej dla danego zawodu, łącznie z termomodernizacją budynku "Mrągowskie Centrum Kształcenia Zawodowego" w Mrągowie sporządzonej przez Ptaszyński Architektura Roman Ptaszyński; 15-437 Białystok; ul. Ireny Białówny 9/6 – Załączniki nr 8b1, 8b2 i 8b3 do SIWZ b) przedmiarów robót dla poszczególnych branż – Załączniki nr 9b1, 9b2 i 9b3 do SIWZ c) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – Załączniki nr 10b1, 10b2 i 10b3 do SIWZ d) Roboty realizowane będą na podstawie Decyzji pozwolenia na budowę nr 311/2016/Mrg z dnia 22 sierpnia 2016r. – Załącznik nr 11 do SIWZ e) Planowany rzeczowy zakres robót obejmuje w szczególności: • Wykonanie prac przygotowawczych, rozbiórkowych, - rozbiórki obróbek blacharskich -rozebranie pokrycia dachowego -rozebranie daszku nad pomieszczeniem technicznym -rozebranie ścianek z cegieł -wykucie ościeżnic -rozebranie konstrukcji schodowych -rozebranie istniejących posadzek -rozebranie chodników z płyt betonowych • Roboty ziemne -wykopy wraz z zasypaniem - usuniecie gruzu • Fundamenty - wykonanie podkładów betonowych na podłożu - wykonacie fundamentów z bloczków betonowych - izolacje przeciwwilgociowe • Roboty murowe i konstrukcyjne -uzupełnienie ścianek -zamurowanie otworów -przygotowanie i montaż zbrojenia -przemurowanie przewodów kominowych -schody żelbetowe -nakrywy żelbetowe attyk ścian ogniowych • Pokrycia dachowe - izolacja pozioma - izolacje cieplne i akustyczne - obróbki blacharskie - wykonanie rynien - wykonanie rur spustowych - montaż odpowietrzników instalacji sanitarnej - wywietrzaki dachowe - montaż daszków nad drzwiami wejściowego. • Stolarka - Okna aluminiowe - witryny aluminiowe - drzwi aluminiowe - drzwi stalowe - bramy zewnętrzne - nawietrzaki okienne • Docieplenie ścian budynków - izolacje przeciwwilgociowe - przyklejenie płyt ze styropianu - docieplenie cokołów - docieplenie ścian płytami styropianowymi, z wełny mineralnej - wykonanie tynków - montaż drabiny • Podłogi i posadzki - podkłady na podłożu gruntowym - podkłady betonowe - izolacje przeciwwilgociowe, cieplne - posadzki przemysłowe na bazie żywicy - okładziny schodów z płytek kamionkowych - cokoliki z płytek • Roboty ślusarsko kowalskie - balustrady schodowe z prętów stalowych - zewnętrzny magazyn na butle • Elementy zewnętrzne -chodniki z kostki brukowej gr. 6cm, 8cm wraz z obrzeżami. • Roboty instalacyjne elektryczne - demontaże - instalacja oświetleniowa - instalacja odgromowa • Instalacje sanitarne CO - instalacja centralnego ogrzewania - demontaż instalacji CO - demontaż przykrycia kanałów posadzkowych f) Orientacyjny ilościowy zakres robót obejmuje między innymi : • Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku (elewacja) - ok. 810 m2; • Roboty izolacyjne dachu (izolacje przeciwwilgociowe, przeciwwodne, cieplne i przeciwdźwiękowe) – ok. 1.369,00 m2. • Wymiana stolarki okiennej (ok. 203,00 m2) i drzwiowej; • Instalacja odgromowa – ok. 550,00 mb. • Podłogi i posadzki – ok. 755,00 m2 • Chodniki z kostki brukowej – ok. 126,00m2. • Instalacja centralnego ogrzewania – ok. 670,00 mb. • Wymiana grzejników - ok. 58 szt.

II.5) Główny kod CPV: 45214000-0
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV
45453000-7
45262100-2
45111300-1
45421110-8
45421160-3
45262522-6
45261900-3
45324000-4
45442100-8
45321000-3
45443000-4
45410000-4
45332400-7
45332000-3
45311000-0

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: > Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Roboty budowlane, nieuwzględnione w dokumentacji przetargowej dotyczące elementów niezbędnych do osiągnięcia prawidłowego celu projektu, na warunkach i z cenami jakie zostały zaoferowane w najkorzystniejszej ofercie wybranej przez zamawiającego

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-10-15

II.9) Informacje dodatkowe: Termin o którym mowa w powyższej sekcji II.8) jest maksymalnym terminem odbioru robót. Zgodnie z zawartą umową obowiązywać będzie termin zakończenia zaproponowany przez wykonawcę którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza ( termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie 500 000,00 zł
Informacje dodatkowe : Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, o którym mowa w § VII ust. 1 pkt. 1) SIWZ, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w § VII ust. 8 pkt. 1) lit. a) SIWZ, złożonego na wezwanie Zamawiającego, przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że chociaż jeden z nich lub łącznie spełniają w/w warunek.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Doświadczenie zawodowe - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże,, iż w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej 1 zadanie (kontrakt) odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały Wykonane. Przez „zadanie odpowiadające rodzajem robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia" Zamawiający rozumie zadanie polegające na budowie, przebudowie lub termomodernizacji budynku o kubaturze min. 4.500,00 m3 i wartości co najmniej 2.800.000,00 zł brutto. 2) Kadra techniczna: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, które będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, tj.: a) Kierownikiem robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej Minimalne wymagania: posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, b) Kierownikiem robót w specjalności sanitarnej. Minimalne wymagania: posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi, c) Kierownikiem robót w specjalności elektroenergetycznej. Minimalne wymagania: posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: > Tak
Informacje dodatkowe: ad 1) Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, o którym mowa w § VII ust. 1 pkt. 1) SIWZ, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w § Vll ust. 8 pkt. 1) lit. b) SIWZ, złożonego na wezwanie Zamawiającego, przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, tj. wykazu wykonanych robót. Do przedmiotowego wykazu (załącznika nr 4 do SIWZ) należy dołączyć dowody potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że chociaż jeden z nich lub łącznie spełniają w/w warunek. ad 2) Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, o którym mowa w § VII ust. 1 pkt. 1) SIWZ, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w § VII ust. 8 pkt. 1) lit. c) SIWZ, złożonego na wezwanie Zamawiającego, przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ). Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA)- stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, wówczas wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: > Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji > Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy Pzp, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

  • Nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: > Nie

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: > Nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: > Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: > Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: > Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej > Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: > Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) > Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria

Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zadania 20,00
Okres rękojmi 15,00
Aspekty społeczne 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
> Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

IV.4) Licytacja elektroniczna

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: > Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami zawartymi w paragrafie 9 Załącznika nr 7 do SIWZ - Projekt Umowy

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-19, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane

IV.6.6) Informacje dodatkowe:

 

Załączniki w formie elektronicznej 

pdfOgłoszenie (392 KB)

pdfSIWZ (1,4 MB)

Załącznik nr 1.docx  (dokument tekstowy programu MS WORD) (63,4 KB)

Załącznik nr 2.docx  (dokument tekstowy programu MS WORD) (55,5 KB)

Załącznik nr 3.docx  (dokument tekstowy programu MS WORD) (56,7 KB)

Załącznik nr 4.docx  (dokument tekstowy programu MS WORD) (56,4 KB)

Załącznik nr 5.docx  (dokument tekstowy programu MS WORD) (57 KB)

Załącznik nr 6.docx  (dokument tekstowy programu MS WORD) (56,5 KB)

Załącznik nr 7.docx  (dokument tekstowy programu MS WORD) (107,3 KB)

Załącznik nr 8a.zip (plik skompresowany) (18 MB)

Załącznik nr 8b_1.zip (plik skompresowany) (8,6 MB)

Załącznik nr 8b_2.zip (plik skompresowany) (1,4 MB)

Załącznik nr 8b_3.zip (plik skompresowany) (1,6 MB)

Załącznik nr 9a.docx  (dokument tekstowy programu MS WORD) (46,8 KB)

Załącznik nr 9a.docx - Kosztorys ofertowy PO ZMIANACH > ILO w Mrągowie  (dokument tekstowy programu MS WORD) (47,9 KB)

Załącznik nr 9b1.docx  (dokument tekstowy programu MS WORD) (56,7 KB)

Załącznik nr 9b2.docx  (dokument tekstowy programu MS WORD) (59,7 KB)

Załącznik nr 9b3.docx  (dokument tekstowy programu MS WORD) (51,7 KB)

pdfZałącznik nr 10a (534,4 KB)

pdfZałącznik nr 10b1 (723,6 KB)

pdfZałącznik nr 10b2 (153,6 KB)

pdfZałącznik nr 10b3 (214,8 KB)

pdfZałącznik nr 11 (378,3 KB)

pdfInformacja o treści zapytania i wyjaśnienia zamawiającego dot. treści SIWZ (zapytania z dnia 09.10.2018 r.) (14,3 KB)

pdfRysunek nr C-19 „Zestawienie stolarki drzwiowej zewnętrznej" (258,6 KB)

pdfOgłoszenie o zmianie ogłoszenia (21,7 KB)

pdfInformacja o treści zapytania i wyjaśnienia zamawiającego dot. treści SIWZ (zapytania z dnia 09.10.2018 r.)  - Wyjaśnienia nr 2 do 8 (117,2 KB)

 

Mrągowo, 17.10.2018 r.

Znak pisma: ORI.272.7.3.2018.PN

 

Informacja o zmianie terminu składania ofert w związku ze zmianami treści SIWZ

Dotyczy: Zmiana terminu składania ofert w postępowaniu przetargowym o zamówienie publiczne prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania: „Poprawa efektywności energetycznej w obiektach oświatowych Powiatu Mrągowskiego" nr ogłoszenia BZP 632160-N-2018 z dnia 04.10.2018r.

Na podstawie art. 38 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1579 z późn. zmian.), zwanej dalej „Ustawą" oraz w związku z ukazaniem się dnia 17.10.2018 r. na stronie internetowej www.bip.powiat.mraqowo.pl Wyjaśnienia nr 2 do 8 oraz zmienionego Kosztorysu ofertowego dotyczącego I LO w Mrągowie , Zamawiający


przedłuża termin składania ofert do dnia 23.10.2018 r. do godz. 11.00

równocześnie informuje, że w związku z powyższym

otwarcie ofert nastąpi dnia 23.10.2018 r. o godz. 11.15 w siedzibie Zamawiającego

Uzasadnienie

W oparciu o art. 38 ust. 4 Ustawy zaistniała konieczność zmodyfikowania treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie terminów składania i otwarcia ofert.
W wyniku zadanych pytań w dniu 09 października 2018 r. zaistniała konieczność doszczegółowienia tych kwestii w Wyjaśnieniu nr 1 z dn. 15.10.2018 r. i Wyjaśnieniach nr 2 do 8 z dn. 17.10.2018 r. oraz zmianą „Kosztorysu ofertowego_I LO" na „Kosztorysu ofertowego PO ZMANACH_I LO"

Przedmiotowe dokumenty zostały umieszczone na stronie internetowej Zamawiającego w dniu 17.10.2018 r.

Mając na uwadze powyższe Zamawiający postanawia jak na wstępie.

UWAGA !!! W Ogłoszeniu nr BZP 632160-N-2018 z dnia 04.10.2018r. jak i w opublikowanej na stronie internetowej treści SIWZ pierwotny „Kosztorys ofertowy_I LO" zwany jest jako „Przedmiar robót dla poszczególnych branż - Załącznik nr 9a do SIWZ" lub "Przedmiar robót - I LO > Zał. nr 9a do SIWZ"

 

Informacja w formie elektronicznej 

pdfInformacja o zmianie terminu składania ofert w związku ze zmianami treści SIWZ (38,8 KB)

 

 

Mrągowo dn. 23.10.2018 r.

Znak: ZP.272.7.2018.PN; BZP 632160-N-2018

INFORMACJA O OTWARCIU OFERT

Dotyczy : Informacja o otwarciu ofert , które zostały złożone w przetargu nieograniczonego pod nazwą :
„Poprawa efektywności energetycznej w obiektach oświatowych Powiatu Mrągowskiego" nr postępowania ZP.272.7.2018.PN; BZP 632160-N-2018 z dn. 04.10.2018 r.

Na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych / t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z póżn. zmian. / zwanej dalej Ustawą, Zamawiający informuje co następuje:

  1. Do godz.11.00 dnia 23.10.2018r. do Zamawiającego wpłynęły 2 oferty w zamkniętych, nieuszkodzonych kopertach.
  2. Dnia 23.10.2018 r. o godz. 11.15 Zamawiający w trybie jawnym przystąpił do otwarcia ofert. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Komisja Przetargowa, zgodnie z art.86 ust. 3 Ustawy, podała do publicznej wiadomości informację, że Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 2 855 975,25 złotych netto, co przy obowiązującym w dniu otwarcia ofert 23% podatku VAT, stanowi w zaokrągleniu kwotę 3 512 849,56 zł brutto (słownie: trzy miliony pięćset dwanaście tysięcy osiemset czterdzieści dziewięć i 56/100 złotych brutto ).
  3. W trakcie otwierania ofert, zgodnie z art. 86 ust. 4 Ustawy, Komisja podawała nazwę i dane teleadresowe oraz oferowane przez Wykonawcę warunki stanowiące, zgodnie z zapisami SIWZ, kryteria oceny ofert. Zaoferowane warunki ofert zostały wymienione w poniższej tabeli.
  4. W przedmiotowy przetargu nieograniczonym zostały złożone niżej wymienione oferty :
    Numer oferty Nazwa / adres Wykonawcy Cena brutto ( przy 23% VAT ) za realizację Zamówienia w Złotych Termin
    Wykonania
    Zamówienia do dniach
    Okres gwarancji i rękojmi w miesiącach Deklarowana liczba zatrudnionych osób w ramach „aspektów społecznych”
    1 2 3 4 5 6
    1. Lider Konsorcjum: EMbudownictwo Zbigniew Miller
    11-400 Kętrzyn ; ul. Górna 3B/14
    e-mail: biuro@embudownictwo.pl ;
    fax. 89 752 45 47 , tel. 697 980 261
    Uczestnik Konsorcjum:
    Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane Edward Miller
    11-400 Kętrzyn ; ul. Niepodległości 1
    e-mail: biuro@embudownictwo.pl ;
    fax. 89 752 45 47 , tel. 697 980 261
    4 762 240,77 15.09.2019r. 60 1
    2. Lider Konsorcjum:
    Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Sp. z o.o.
    11-700 Mrągowo ; ul. Przemysłowa 8
    e-mail: biuro@pbomragowo.pl ;
    fax. 89 741 45 97 , tel. 697 980 261
    Uczestnik Konsorcjum:
    Wielobranżowy Zakład Usług Remontowo-Budowlanych Mieczysław Kozak
    11-731 Sorkwity ; Maradki 31
    e-mail: wzubmaradki@wp.pl ;
    tel. 89 742 82 99
    5 283 010,10 21.08.2019r. 72 2
  5. Wszyscy w/w Wykonawcy otrzymują w/w informację drogą elektroniczną.
  6. Zgodnie z art.86 ust. 5 Ustawy, Zamawiający zamieszcza niniejszą informacje na swojej stronie internetowej

Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 23 ust. 1 pkt 23 Ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania a innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postepowaniu.

Otrzymują :

1/ Wykonawcy wymienieni w pkcie „d"- drogą elektroniczną

 

Informacja w formie elektronicznej 

pdfInformacja o otwarciu ofert (56,6 KB)

 

Mrągowo dn. 26.10.2018 r.

Znak Postępowania : ZP.272.7.2018.PN

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Dotyczy : Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pod nazwą „Poprawa efektywności energetycznej w obiektach oświatowych Powiatu Mrągowskiego"
nr postępowania ZP.272.7.2018.PN; BZP 632160-N-2018 z dn. 04.10.2018 r.

  1. Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z póżn. zmian. - zwanej dalej Ustawą) Zamawiający UNIEWAŻNIA postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego pod nazwą „Poprawa efektywności energetycznej w obiektach oświatowych Powiatu Mrągowskiego" nr postępowania ZP.272.7.2018.PN; BZP 632160-N-2018 z dn. 04.10.2018 r.
  2. Do godz.11:00 dnia 23.10.2018 r. do Zamawiającego wpłynęły 2 oferty w zamkniętych, nieuszkodzonych kopertach.
  3. Dnia 23.10.2018 r. o godz. 11:15 Zamawiający w trybie jawnym przystąpił do otwarcia ofert podając do publicznej wiadomości, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 3 512 849,56 zł brutto
  4. Informację o otwarciu ofert Zamawiający zamieścił na swojej stronie internetowej dnia 23.10.2018r.
  5. Ceny brutto podane w otrzymanych ofertach ZNACZNIE przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
  6. Zamawiający, z powodu braku środków budżetowych, nie może zwiększyć kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do wysokości kwot ze złożonych ofert w przypadku wybory jednej z nich jako najkorzystniejszej dlatego też postanawia jak w punkcie 1) niniejszego Zawiadomienia.
  7. Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 7) oraz ust. 2 Ustawy, Zamawiający zamieszcza niniejszą informacje na swojej stronie internetowej.

 

Otrzymują :

  1. Wykonawcy którzy złożyli oferty - drogą elektroniczną ;
  2. Strona internetowa : www.bip.powiat.mragowo.pl
  3. Zamawiający a/a

 

Autor: Ryszard Kraszewski / Starosta Mrągowski - Antoni Karaś

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2018-10-04 20:00przez: Ryszard Kraszewski / Starosta Mrągowski - Antoni Karaś
Opublikowano:2018-10-04 00:00przez: Magdalena Żebrowska
Zmodyfikowano:2018-10-26 13:18przez:
Podmiot udostępniający: Starostwo Powiatowe w Mrągowie
Odwiedziny:3507

Rejestr zmian

  • [2018-10-26 13:18:40]Magdalena ŻebrowskaEdycja elementu
  • [2018-10-23 14:46:36]Magdalena ŻebrowskaEdycja elementu
  • [2018-10-17 13:37:37]Magdalena ŻebrowskaEdycja elementu
  • [2018-10-15 18:18:25]Magdalena ŻebrowskaEdycja elementu
  • [2018-10-05 13:09:15]Magdalena ŻebrowskaEdycja elementu
  • [2018-10-04 20:00:19]Magdalena ŻebrowskaUdostępnienie informacji

Banery/Logo