27 lipca 2018
Zapytanie ofertowe na określenie wartości nieruchomości
Mrągowo 25.07.2018r.
Nasz znak: ROS6120.1.2017
ZAPYTANIE OFERTOWE
na określenie :
wartości nieruchomości w zakresie niezbędnym do ustalenia (w trybie określonym w Ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska) odszkodowania z tytułu ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości położonych na terenie Gminy Mrągowo, Powiat Mrągowski, t.j. określając wysokość szkody spowodowanej zmianą sposobu korzystania z nieruchomości. ( zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1)
- INFORMACJE OGÓLNE
Zamawiający: Powiat Mrągowski
/dokładny adres/: 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A, tel. 0-(89) 7410150, Fax. 7417275 - PODSTAWA PRAWNA
- Zarządzenie nr 22/2014 Starosty Mrągowskiego z dnia 29 września 2014 r. w sprawie ustalenia zasad postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wartości poniżej 30.000 euro.
- Uchwała nr XXXVI/312/2010 Rady Gminy w Mrągowie z dn. 26 maja 2010r. (Dz. U. Woj. Warm.-Maz.nr 102 poz.1531), w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów zabudowy mieszkaniowej we wsi Zawada, Gmina Mrągowo.
- Uchwała nr XXXII/236/2001 Rady Gminy w Mrągowie z dn. 24 maja 2001r. (Dz. U. Woj. Warm.-Maz.nr 56 poz.912), w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pod nazwą: "Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Mrągowo w rejonie wsi Zawada, obręb Śniodowo.
- Zarządzenie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie z dn.20 marca 2015r., w sprawie ustanowienia planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000, Mazurska Ostoja Żółwia Baranowo PLH 280055. (Dz.U. Woj. Warm.-Maz. z dnia 23 marca 2015r. poz 1038.
- Zarządzenie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie z dn.20 maja 2016r., zmieniające zarządzenie w sprawie ustanowienia planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000, Mazurska Ostoja Żółwia Baranowo PLH 280055. (Dz.U. Woj. Warm.-Maz. Z dnia 23 maja 2016r. poz 2210.
- SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Oferta powinna być złożona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania, napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze, lub czytelnym pismem odręcznym i podpisana przez Oferenta (Właściciela, Dyrektora, Prezesa lub osobę upoważnioną stosownym upoważnieniem Właściciela, Dyrektora, Prezesa załączonego do oferty).
- Oferta musi zawierać wszystkie wymagane w niniejszym piśmie dokumenty. Należy dołączyć spis treści oferty. Każda strona oferty musi być opatrzona numerem i parafowana przez upoważnionego przedstawiciela oferenta.
- Wszelkie poprawki w ofercie muszą być sygnowane podpisem osoby upoważnionej.
- WYMAGANIA STAWIANE OFERENTOM
- WYKONAWCA, KTÓRY PRZYSTĘPUJE DO NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA MUSI SPEŁNIAĆ NASTĘPUJĄCE WARUNKI:
- być uprawnionym do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawy,
- posiadać uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego.
- WYKONAWCA, KTÓRY PRZYSTĘPUJE DO NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA MUSI SPEŁNIAĆ NASTĘPUJĄCE WARUNKI:
- DOKUMENTY WYMAGANE OD OFERENTA
- formularz ofertowy – załącznik nr 2,
- akceptacja warunków umowy.- załącznik nr 3
Obowiązuje druk formularza załączony do niniejszego zapytania, który należy wypełnić w sposób zapewniający czytelność treści (na maszynie do pisania, komputerze lub czytelnym pismem odręcznym). Brak jakiegokolwiek dokumentu upoważnia Zamawiającego do odrzucenia oferty. Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczone przez osobę upoważnioną przez Oferenta „za zgodność z oryginałem" - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
W ramach opracowania należy wykonać:
opracowanie określające wartości nieruchomości w zakresie niezbędnym do ustalenia (w trybie określonym w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska ) odszkodowania z tytułu ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości położonych na terenie Gminy Mrągowo, Powiat Mrągowski
( zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1); t.j. określającej wysokość szkody spowodowanej zmianą sposobu korzystania z nieruchomości.
Szczegółowy wykaz nieruchomości stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji.(56 działek ewidencyjnych.
Podczas wykonywania zamówienia obowiązywać będą przepisy techniczne i zalecenia aktualne na dzień przekazania roboty. - TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA.
Do dnia 25 stycznia 2019r. - KRYTERIA OCENY OFERT
Zamawiający wybierze ofertę, która spełnia wszystkie wymagania określone w zapytaniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą przy podanym kryterium wyboru ofert.- Do oceny ofert zostanie zastosowane następujące kryterium oceny:
Kryterium Ranga Mnożna CENA 80% 0,8 TERMIN WYKONANIA 20% 0,2 - Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów.
Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. - OCENA OFERT W ZAKRESIE PRZEDSTAWIONEGO WYŻEJ KRYTERIUM ZOSTANIE DOKONANA WG NASTĘPUJĄCYCH ZASAD:
W zakresie powyższego kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 10 punktów.
Ocena punktowa kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:- Wzór dla kryterium cena:
Wc = Cmin /Cb x 10
Wc - ilość punktów przyznanych dla kryterium „cena" (max 10 pkt)
Cmin - najniższa wartość brutto spośród oferowanych
Cb - wartość brutto badanej oferty - Wzór dla kryterium termin wykonania:
Punkty w zmienionym kryterium (termin wykonania zamówienia) liczone będą według następującego wzoru:
T = ( TN /TB )x 10
gdzie:
T - liczba punktów w kryterium skrócenie terminu wykonania
TN – oferowany najkrótszy termin wykonania zamówienia w dniach
TB – termin wykonania zamówienia badanej oferty w dniach
Uwaga: TB – termin nie może być dłuższy niż 60 dni. - Ocena końcowa oferty to suma punktów przyznanych dla danego kryterium i znaczenia procentowego tego kryterium wg poniższego wzoru:
Ok= (Wc x 0,8 ) + (T x 0,2 )
Wc – liczba punktów przyznanych dla kryterium cena
T- liczba punktów w kryterium skrócenie terminu wykonaniaPunkty wyliczone w każdym kryterium zostaną pomnożone przez znaczenie % danego kryterium.
- Wzór dla kryterium cena:
- Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów.
- Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, w tym o:
- wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano wraz z uzasadnieniem jej wyboru;
- Ogłoszenie o którym mowa w pkt. 6 zapytania będzie niezwłocznie zamieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej.
- Podpisanie umowy odbędzie się w terminie uzgodnionym między stronami, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
- Do oceny ofert zostanie zastosowane następujące kryterium oceny:
- CENA OFERTOWA
Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty realizacji przedmiotowego zamówienia łącznie z kosztami usług za udostępnianie materiałów z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej i ewidencji gruntów i budynków. - WYMAGANIA W STOSUNKU DO OFERENTA
Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie dwóch lub więcej ofert, samodzielnie lub przy udziale innych partnerów wyklucza Oferenta z postępowania .
Nie dopuszcza się składania ofert cząstkowych na poszczególne zadania, przy złożeniu oferty wymagane jest podanie ceny oraz terminu realizacji. - SKŁADANIE OFERT
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego Starostwo Powiatowe w Mrągowie ul. Królewiecka 60A, pokój nr 15 Sekretariat, w terminie do dnia 31.08.2018 r. do godz. 10.00. Oferta złożona po tym terminie zostanie zwrócona oferentowi bez otwierania. Złożenie oferty u Zamawiającego będzie rejestrowane z dokładnością, co do minuty. Wyżej wymienione informacje dotyczące czasu złożenia oferty zostaną odnotowane przez Zamawiającego.
Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest Janusz Stecka pokój nr 40, tel. 897410188.
Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę, jeżeli powiadomi o tym pisemnie Zamawiającego przed terminem składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian należy przygotować na zasadzie nowej oferty. - OTWARCIE OFERT
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.08. 2018 r. o godz.10.30 w siedzibie Zamawiającego. - WZÓR UMOWY
Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. - UNIEWAŻNIENIE POSTEPOWANIA
Dopuszcza się możliwość unieważnienia postępowania lub odstąpienia od umowy w każdym czasie bez podania przyczyn. - Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, jn.:- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Mrągowski urzędujący w Starostwie Powiatowym w Mrągowie przy ul. Królewieckiej 60, 11-700 Mrągowo
- inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Mrągowie jest Pani Aleksandra Urbaniak , adres e-mail: iod@powiat.mragowo.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. zapytanie ofertowe na określenie wartości nieruchomości w zakresie niezbędnym do ustalenia ( w trybie określonym w ustawie z dnia 27kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska ) odszkodowania z tytułu ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości położonych na terenie Gminy Mrągowo, Powiat Mrągowski t.j. określając wysokość szkody spowodowanej zmianą sposobu korzystania z nieruchomości ( zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 2)"odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), dalej ustawa PZP;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z wytycznymi dla projektów realizowanych ze współfinansowaniem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014 - 2020, przez okres 10 lat, tj. do dnia 31 grudnia 2028 r.
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych[1];
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO[2];
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Załączniki w formie elektronicznej
Zapytanie ofertowe (227,1 KB)
Wykaz szczegółowy nieruchomości będących przedmiotem wyceny - załączniki nr 1 (67,8 KB)
Formularz ofertowy – załącznik nr 2.docx (dokument programu MS WORD) (17,1 KB)
Treść umowy do zaakceptowania – załącznik nr 3 (65,5 KB)
NOTATKA SŁUŻBOWA z przeprowadzonego rozeznania rynku
- Pracownik przeprowadzający czynności: Janusz Stecka, zwrócił (a) się w formie zapytania ofertowego z pytaniem o cenę wykonania zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest:
określenie wartości nieruchomości w zakresie niezbędnym do ustalenia (w trybie określonym w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska) odszkodowania z tytułu ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości położonych na terenie Gminy Mrągowo, Powiat Mrągowski, t.j. określając wysokość szkody spowodowanej zmianą sposobu korzystania z nieruchomości (zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 2)
do potencjalnych wykonawców:- Na stronie Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Mrągowie w dniu 27.07.2018r zamówienia publiczne.
- W wyniku czego otrzymano jedną ofertę:
- DOMINIUM
, ul. Szkolna 10/3, 18-214 Klukowo
- DOMINIUM
- Do oceny ofert stosowano następujące kryteria :
cena za realizację zamówienia - 80 %
termin wykonania - 20 %
razem - 100% - Pracownik wybrał ofertę nr. 1 , jako jedyną spełniającą wymogi zawarte w zapytaniu ofertowym nr ROS.6120.1.2017 z dnia 20.07.2018r. i ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Mrągowie mającą:
„ Określić wartości nieruchomości w zakresie niezbędnym do ustalenia (w trybie określonym w Ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska) odszkodowania z tytułu ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości położonych na terenie Gminy Mrągowo, Powiat Mrągowski, t.j. określając wysokość szkody spowodowanej zmianą sposobu korzystania z nieruchomości(zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 2)" . - Uzasadnienie wyboru oferty jest następujące:
Złożona przez oferenta, oferta nr 1 jest jedyną złożoną ofertą, która jednocześnie spełnia wszystkie wymogi wynikające z treści zapytania ofertowego nr ROS.6120.1-2.2017 z dnia 02.08.2017r. oraz formularza ofertowego. - Pracownik proponuje zlecić
„ Określenie wartości nieruchomości w zakresie niezbędnym do ustalenia (w trybie określonym w Ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska) odszkodowania z tytułu ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości położonych na terenie Gminy Mrągowo, Powiat Mrągowski, t.j. określając wysokość szkody spowodowanej zmianą sposobu korzystania z nieruchomości(zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 2)" dla :
DOMINIUM, ul. Szkolna 10/3, 18-214 Klukowo
- Inne uwagi: brak
- Na tym notatkę zakończono i podpisano : 1.....................................
Pracownik zakończył pracę dnia 31.08.2018r. o godzinie 13.05
Załączniki w formie elektronicznej
Notatka służbowa z przeprowadzonego rozeznania rynku (62 KB)
Metryczka
Wytworzono: | 2018-07-27 10:01 | przez: Janusz Stecka/Wicestarosta - Magdalena Lewkowicz |
---|---|---|
Opublikowano: | 2018-07-27 00:00 | przez: Magdalena Żebrowska |
Zmodyfikowano: | 2018-09-04 12:31 | przez: |
Podmiot udostępniający: | Starostwo Powiatowe w Mrągowie | |
Odwiedziny: | 3598 |
Rejestr zmian
- [2018-09-04 12:31:11]Magdalena ŻebrowskaEdycja elementu
- [2018-07-27 09:35:30]Magdalena ŻebrowskaUdostępnienie informacji